sobota 17. října 2020

#ShoppingTime No. 36

AHOJ,AHOJ,

přeji krásné sobotní odpoledne,  a vítám Tě u dnešního článku s mými nákupy...... Začnu jedním kouskem oblečení, který jsem si pořídila velmi spontánně a v obchodě NewYorker, kam já vůbec nechodím a nenakupuji. 
Nechala jsem se tak trochu i unést a za 90,- Kč si vzala toto pudrově růžové basic triko, které plánuji nosit bud to pod svetr nebo na doma. Materiál i střih je příjemný. Vybírala jsem mezi zelenkavou a touto růžovoučkou barvou, ale bylo mi tátou doporučena tato, se slovy "mladistvější" vzhled....haha, no jsem skutečně dcera svého otce. ☺♥


Nějaké dobroty pro mne, ale taky pro Izi, která dostala od M. tyto Catessy snack a tuze si je oblíbila. 

Dalo by se říct, že jsou to naše typické produkty, limonáda Zon a modrá Indulona jsou běžnými produkty, které já mám velmi ráda a kupuji pravidelně, nejen v retro týdnu. 
Takový náš malý dopping - Mileny pro M. a Mega lentilky prostě miluji, stejně tak, jako M. ♥
Tuto zmrzlinu z řady Premium Salted Caramel jsem viděla v Lidlu na Letné, poté jsem si ji chtěla pořídit i u nás v Košířích, ale neměli ji, nakonec jsem na ni narazila asi v tu nejvhodnější dobu, kdy jsem se chystala "zažehnávat depresi". 
Sýr Gouda, který má 11,5 měsíců je naprosto fantastický, poměr - cena - kvalita, rozhodně doporučuji. 👍 Paštiku či pomazánkové máslo si koupím občas a Camemberty byly v akci a hodí se třeba na naložení, či rozpečení se salátem. 
Sýry mám z Lidlu asi nejraději, zvláště pak tyto z francouzského týdne. Lahodné, zrající, chuťově výraznější s bílou plísní. 

A vyzkoušela jsem po delší době i tvrdé salámky, jeden byl s bílou plísní na okraji a druhý v sobě měl vlašský ořech. Oba byly moc dobré, takové mám ráda. 


Tyto nákupy zakončíme jídlem, které jsou vlastně hlavním aktérem. ☺

Nějaké sušenky, můj oblíbený energy drink, to je tak, když je tuze praktický do kabelky a když nestíhám, ideální "dávka" doppingu. Rýže Basmati, mražená zelenina na másle, vejce = hokus pokus rizoto bylo na světě. 


A jaké potraviny nejčastěji kupuješ Ty v poslední době?


Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku, která mě velmi těší. 

Přeji Ti krásný a pohodový den. 

papa E. A. 

10 komentářů:

  1. Já se chystám udělat nálet na čajíky, protože teď mi je doma pořád zima :D :D A taky jsem si koupila pár podzimních kousků - zelenou bundu, svetry, bórdó sukni :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě o čajích diskutujeme, kombinace máty a čokolády není tedy nic pro mne, ale někomu to může chutnat - příchuť čaje. ☺ Zelená barva je krásná.

      Vymazat
  2. Hmmm, nejako som pri čítaní tohto článku vyhladla :D Super nákupy :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  3. Eri,
    samé dobroty, mňam a tričko má peknú farbu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, barvu trika mi vybral táta se přiznám a materiál i střih jsou moc fajn, NY překvapil! Krásnou neděli přeji. ☺

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Mám ho opravdu přes ulici, ale nově otevřeli Albert, to bude taky velké lákadlo....☺.

      Vymazat
  5. Sýry lovím ve francouzských týdnech v Lidlu poměrně pravidelně a hlavně ráda. A když dostanu chuť na paštiku, tak většinou taky sahám po té lidlovské s mandlemi - má dost dobrý poměr cena - výkon. Jen tu goudu jsem ještě nevyzkoušela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tento týden jsme objevili další "novou" naprosto skvělé chuti Goudu = plátkovou 2 měsíční!! Už jsme ji měli 2x. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...