středa 7. října 2020

#ShoppingTime No. 33

 AHOJ,AHOJ,

přeji krásný dnešní den a vítám Tě u dnešních "zapomenutých" nákupů. Poslední dobou jsme si oblíbili tyto hřebíčkové cigarillos, ale také jsme zjistili, že se zřejmě přestávají u nás prodávat, takže jsme si začali dělat "zásoby". 
Dáreček od kamarádky Kriss, krásný meruňkovo-broskový máslovitý rozjasňovač. 


Rozjasňovač má krásnou meruňkovou barvičku, lehký sheen a máslovitá konzistence je dalším bonusem. ♥



Ano, není čím se chlubit, ale cigarety jsou mým velkým výdajem a tyto všechny krabičky nejsou jen pro mne. ☺ S M. jsme si tuze oblíbili hřebíčkové Super cigarellis. 


Sýry a masky na pleť z Lidlu mám ráda a máslo používám hodně do polévek či omáček. 



Fotky mnou pořízené a v DMku vytištěné pro tátu, aby měl radost. samoobslužný pultík v DMku na fotky, třeba i průkazové je velmi praktický. ♥


Lentilky, čokoládová tyčinka Deli s pistáciovou příchutí byla vždy má oblíbená a v Tescu jsem ji objevila u pokladny. Máslo a další sýr z Lidlu. V galanterii jsem pořídila nutnost pro slepé a to navlékač nití do jehel, nebo jak bych to nazvala, protože nedávno jsem šila a to M. košili a zjistila jsem, že se bez této skvělé pomůcky neobejdu. ☺
A v DMku jsem si také pořídila jedno mýdlo na ruce z letní edice, pěnové natáčky na vlasy, které vychválila VeruLife a rtěnku Essence v odstínu č. 4, kterou jsem platila neuvěřitelných 40,- ♥, asi nějaká sleva či chyba. 

Kallos vlasovou kosmetiku jsem chtěla již nějakou dobu vyzkoušet a návštěva Alzy se k tomu přímo hodila. Z mého účtu jsem vyřadila všechny čtyři produkty značky Milva za celkem 450,- a na místo toho jsem si vybrala toto kokosové kombo za báječnou cenu 145,- Kč. To je min. na jednu pochvalu. 👍✔😉


Káva, sýr, nealko piva, jogurtík a nějaké občerstvení na AA meeting jsem pořídila v Lidlu. 


Dárek od M. respirátor na "zkoušku" z Alzy, který netěsní, jak jsme zjistili. 


A tyto třicáté třetí nákupy zakončím dárkem v podobě čajů a termo hrnku, který jsem dostala na AA. 

A co jsi si za poslední dobu pořídila Ty?

Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si vážím a velmi mě těší. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E. A. 




10 komentářů:

  1. Navlekač nití je super, mám ho aj ja, ale používam ho sporadicky... :-)
    Inak fajn nákupy, až na tie cigarety, ale to je každého osobná vec. Ten šampón som mala, ale nebola som s ním vôbec spokojná. Masky sú fajn, syry máme každý deň a sladkosti nesmú chýbať...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, šampon nebyl dobrý, no tak to jsem na něj zvláště zvědavá. Souhlasím, cigarety jsou špatnost. Sýry jsou z Lidlu špičkové. Prima den přeji. ☺

      Vymazat
  2. Super věci, ani nevím, že v Lidlu prodávají masky, musím zkusit. Jsem maskovací maniak a tak můj poslední nákup byl v podobě asi 40 masek. :D :D
    Jinak ta zmrzlina je výýborná, miluju ji, vždy vyjím jen to bílé. :D To mi připomíná, že už jsem ji dlouho neměla.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to máme stejné "chutě" a záliby. Prima. Jj masky jsou super relax. Prima den - večer přeji. ☺

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ahoj, zrovna dnes se mě na něj kamarádka ptala, jaký je, je super! ☺

      Vymazat
  4. Jo, navlékač potřebuju taky :) :). Jinak jsem za dny koupila jen turistické známky (když nepočítám útratu v restauraci a vstupenky) - jsme na dovolené a bydlíme 4 km od nejbližšího krámu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no já jsem slepota celkem brzy, tak bez navlékače se prostě neobejdu....☺. Užívejte dovolené, turistiky a přeji ať vyjde pokud možno ještě trochu počasí! ☺

      Vymazat
  5. Ahoj Eri,
    já jsem teď koupila docela dost věcí, byla jsem na velkých nákupech potravin, ještě mě zítra čeká kolečko v Bille a v Kauflandu. Sehnala jsem už nějaké vánoční dárky, tak mám radost. Byla jsem včera v Rossmannu, protože v letáku byla uvedená akce na dekorativní kosmetiku 1 + 1. Pečlivě jsem asi dvacet minut vybírala, aby mi paní na kase řekla, že akce je platná až od pondělka. Tak jsem zase vše vrátila...Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, o akci v Rossmannu vím a pevně doufám, že na mne něco v příštím týdnu zbyde, protože minulý podzim jsem v prodejně na Letné vzdala nákup ...., byla to marnost. Vánoční dárky mám nějaké vymyšlené. ☺ At máš pohodové nákupy. Prima víkend. ♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...