úterý 20. října 2020

#ShoppingTime No. 37

 


AHOJ,AHOJ,

přeji krásné úterý den a vítám Tě u dnešního článku, kterým jsou mé běžné nákupy. 
Začnu asi nákupem v Tescu, kam jsem po čase zcela neplánovaně zavítala. 
Odnesla jsem si jak jinak mé milované Mega lentilky, čokoládu Milku, která byla v nějaké super akci. 
Máslo, těstoviny a zeleninu na vaření, které jsem si v poslední době oblíbila. No a zakysaná smetana je z Lidlu. 


Zmrzlina, nebo lépe řečeno sníh z Vysočiny, kam mi pravidelně odjíždí můj M. ♥


Vyzkoušela jsem podruhé i "hotový" zeleninový salát, nyní s kuřecím masem a rukolou, který nebyl vůbec špatný. Přihlédnu-li k poměru - ceně a výkonu, slušné! 

Toto je ideální kombinace k vínu, ale ideální kombinace pro #niceevening, pěkně obložit se dobrotami a sledovat např. YTB či nějaký film. 
Hummus je moc dobrý, sýr s bílou plísní na povrchu je velmi ucházející kvality a semínka jsou jakým si doplňkem. 👍🍽🍂


Další dobroty na víkend a na vaření z Lidlu, kdy jsem si asi jako i Ty stáhla jejich novou App a i díky tomu pořídila tatarák o 20,- Kč levnější. Jednou za čas si ho ráda dám a tento se osvědčil. 


Bio rye bread jsem koupila zcela náhodou, když jsem šla pro mraženou zeleninu, vykoukl na mě z akce za 20,- Kč a spolu s (dalším) Hummusem je to moc fajn kombinace. 


Zeleninové rizoto "hokus pokus", nebo spíš z mé fantazie. Rýže Basmati, mražená zelenina, cizrna, bambusové výhonky a oříšky jsem dostala a jsou přímo dovezené z Asie (asi Korea si myslím), a celé rizoto jsem na konec zjemnila smetanou. Prima odlehčené jídlo, po tataráku určitě přišlo vhod. ☺


A opět ten Lidl, kde jsem si pořídila vatové odličovací tamnpony, které mají za 20,- Kč a jsem s nimi velmi spokojená a k tomu ve slevě BB krém, který má kamarádka Kriss a chválí si ho, takže jsem si vzala světlejší verzi a jsem na něj zvědavá. 


Kapsičky pro Izi, papírové kapesníčky v boxu měli také ve slevě. 

Plus káva do překapávače, kterou kupujeme pravidelně a máme ji celkem spotřebu, protože já dělám skvělou kávu, jak říká s oblibou M., ale také velmi silnou kávu. 👍☕


Zmrzliny nahradil jogurt a sem tam tvaroh, což je jednak zdravější a také levnější!


Smetanové Miňonky ve mne evokují ZŠ a krámek, ve kterém jsem si je o přestávku kupovala, zrovna tak třeba 3 Bitku. 


Zvláštní kombinace, pravda, ale piškoty jsou moc fajn sladkost a cizrnu opět hodně zahrnuji do jídelníčku. 


Tak a toto byly mé poslední celkem běžné - všední nákupy potravin. 


No a jaké dobroty máš v oblibě Ty?

Moc děkuji za Tvou přízeň a pozornost tomuto příspěvku, která mě velmi těší. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E. A. 





12 komentářů:

  1. Jéé ta zmrzka je z města, kde pracuji a paradoxně jsem ji nikdy neochutnala :-) musím to napravit, ale asi to nechám až na léto. Jinak ta cizrna z Lidlu je skvělá, kupuji ji pravidelně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi z Vysočiny?? ♥ Ano, cizrnu používám pravidelně, jako zrovna dnes. Prima den přeji.

      Vymazat
  2. Poslední dobou mám Lidl docela ráda. Víš; že lentilky u nás končí a výroba se stěhuje do Německa. Tak rychle na udělání zásob )))) a cizrnu mám taky v oblibě. Dělám z ni salátový mišmaš)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, právě dnes jsem dělala salát s cizrnou. Ano vím, že Lentilky se přesouvají do Hamburku ... njn, nedá se nic dělat. Prima večer. ☺

      Vymazat
  3. Značku Pilos mám ráda, jejich výrobky jsou kvalitní. Vydařené nákupy, dostala jsem chuť na Miňonky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, od Pilosu jsem tento týden díky Makyně z YTB objevila prima tvarohovou tyčinku. Díky a měj prima den. ☺

      Vymazat
  4. Mňaaaam! Food hauly mám najradšej, len som po nich potom nesmierne hladná, haha ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, naprosto to chápu, to je jako jít hladový nakupovat 🙃, člověk neví, co dřív koupit. Prima večer přeji.

      Vymazat
  5. Hned bych si dala tu trojku k vínu - hummus, sýr a semínka :). Na tatarák z Lidlu jsem slyšela pozitivní reference, tak ho chci taky někdy zkusit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, přesně tak, sýry se k vínu hodně hodí. ♥ Tatarák z Lidlu kupuji od loňského léta a velká spokojenost, vřele doporučuji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...