úterý 12. ledna 2021

#GiftTime lll.


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný dnešní den , a vítám Tě u mého posledního a velmi opožděného článku s dárky, které jsem dostala a udělaly mi obrovskou radost. ♥ No a některé, zvláště pak ty z adventního kalendáře jsi již viděla. 🙃


Dárečky od mé milé Kriss. 


Ona věděla, co mě potěší. Douglas houbička na make-up a jejich dezinfekční gel v takovém roztomilém a velmi praktickém balení. 


Ještě jsem od Kriss dostala balzám na rty také od Douglasu, na který jsem zvědavá a můj milovaný krém na ruce od Loccitane, ona prostě ví, ona mne zná. ♥♥


No a pro zpříjemnění dlouhých zimních večerů jsme s M. dostali čaj s Mate, kakaem a kokosem, na který jsem velmi zvědavá, protože mě tato kombinace láká! Mandličky se nedožily druhého dne. 🙃


Poslední dvě políčka adventního kalendáře skrývaly pleťové sérum a lehký krém na ruce. 


Modrá Indulona se stala mou oblíbenou "mastí" na nožky, báječně promaže mé unavené chodidla!!


Menší rychlé nákupy, čokoládové dobroty (jako dárek), Lentilky pro mne a skořicové Cigarillos od M. pro zpestření. 🙈


Vosky Yankee Candle, od koho jiného, než od mé milé švagrové bych mohla dostat. Tři kousky, tři úžasné svěží vůně! Ona ví, čím mě potěšit. Moc děkuji. 


Záplavu čokolád a zajímavých zázvorových bonbonů jsem dostala od mámy. 


U našich je již letitou tradicí, že dostáváme stírací losy. Je to taková drobnost, ale vždy se na ni moc těšíme. Táta říkal, že by mi přál tu nejvyšší peněžitou výhru, což já jsem mu oponovala, že vše se za peníze nedá pořídit. Nicméně jsem vyhrála na svůj los 20Kč a máma 50Kč. 👍


Další čokoládičky a dárečky, které moc potěšily. 


Velmi sladké dárečky od milých lidí jsem dostala. Čokoládičky Lind jsou velmi dobré a svíčky s perníčky jistě s M. využijeme, takže moc a moc děkuji!!!


A to by byly mé poslední dárečky, které mi udělaly velikou radost.  ☺

Omlouvám se moc za zpoždění článků děkuji Ti za schovívavost a pochopení. 


Krásný a pohodový den přeji. 

papa E.A. 



9 komentářů:

  1. To jsou moc krásné dárky. Věřím, že ti udělaly radost.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano udělaly. Martin krásné lednové dny přeji. ☺

      Vymazat
  2. Pěkné dárečky, věřím, že udělaly radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Eri, kralsne 🎁🎁🎁 si dostala a tie žreby kupujem pod 🌲 každý rok aj ja 🧑🏻‍🎄 a stále nič 🙃

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju Lindor kuličky, k narozeninám se mi sešly tři balení:-) jinak krásné darecky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoládové kuličky byly skutečně moc dobré. Krásný večer. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...