čtvrtek 14. ledna 2021

#Recenze - Cien - levandulový závan

 


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný dnešní den a vítám Tě u dnešního videa. no chápeš to, to mám z toho YTB. 🙃 Každopádně jsem ráda, že Tě mohu přivítat u dnešního článku s novou recenzí na SUPER, SKVĚLÝ LEVANDULOVÝ ZÁVAN DO SPRCHY značky Cien, který jsem celkem nedávno a náhodou objevila v Lidlu. Je pravdou, že já po čemkoli, co je levandulové po očku pokukuji, ani tento produkt mi tedy nezůstal utajen. ☺


Sprcháč je gelové konzistence, spíš bych řekla až čiré barvy, ale naprosto FANTASTICKY A AUTENTICKY voní po pravé francouzské levanduli, čímž mě naprosto dostal, odzbrojil a TOTÁLNĚ JSEM SI HO ZAMILOVALA. 


Je v běžném sortimentu značky Cien, tedy najdeš ho v každé prodejně Lidl. 
Balení je plastové, obsahuje 300 ml produktu a vyjde do 45-50,- Kč. 


Má praktické dávkování, které lze ovládat skvěle i jednou rukou, např. při manipulaci se sprchovým koutem. 
Gel krásně pění, nevysušuje, nedráždí pokožku  jak jsem již na začátku zmiňovala, naprosto fantasticky, jedinečně a zcela autenticky voní po levanduli. Což je pro mne asi to hlavní lákadlo!!! Levandulovou vůní mně vždycky dostanete, je taková líbivá, svádivá, výrazná a hluboká, někoho z ní ovšem může i bolet hlava, mě osobně naopak uklidňuje a přímo ji zbožňuji. ♥


Gelová konzistence, čisté - čiré barvy. 


Příliš sprchových gelů značky Cien jsem nevyzkoušela, ale po tomto budu sahat pravidelně a jistě si pořídím nějaké do zásoby a doporučím všem svým známým, kamarádkám a milovníkům levandule. 

SKVĚLÝ VOŇAVÝ LEVANDULOVÝ ZÁZRAK ZE SUPERMARKETU, přeci jen existuje, navíc za naprosto bezkonkurenční cenu. 


A co Ty říkáš na sprcháče značky Cien, znáš nějaké, máš své oblíbené??

Moc děkuji za přízeň a pozornost této recenzi. 

Přeji Ti krásný a pohodový den. 

papa E. A. 


8 komentářů:

  1. Ahoj Eri,
    tento sprcháč som ešte nemala, ale mala som z tejto sady levanduľové tekuté mydlo a to je super, vyskúšaj :-)
    Pekný dník, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, sprcháš mi opravdu moc vyhovuje, trochu vysušuje, ale vzhledem k tomu, že se pravidelně mažu tělovými mléky, pro tu báječnou vůni jsem ochotna slevit. ☺♥

      Vymazat
  2. Já jsem momentálně sprcháči celkem zásobená, jinak většinou sahám po Balee a nebo po to, nač mají zrovna slevu :). V Lidlu jsem ještě sprcháč snad nekupovala. Díky za fajn tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plně chápu, ještě mě celkem láká nějaký ten hydratační - krémový s avokádem, zítra možná kouknu. ☺

      Vymazat
  3. Levanduľu milujem, tak keď tento sprcháč v Lidli zbadám, hneď si ho beriem :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levandule je podmanivá, jsem doslova okouzlena touto intenzivní vůní. Určitě doporučuji. ☺

      Vymazat
  4. Ahoj Eri, za mě je Cien jedno velké ne a vyjímku mají jen vatové odličovací tamponky a maximálně ještě odlakovač na nehty. Raději si připlatím než Cieny, Balei a tyhle značky, obvykle mi přijde, že vysušují a parfemace taky žádný šlágr :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě každý preferuje to své, ozkoušené a ověřené. Vatové tampónky jsou skvělé, odlakovač jsem nezkoušela, prima tip, díky za něj. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...