neděle 10. ledna 2021

#Recenze - BALEA SUPER PLEŤOVÝ PEELING



AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou neděli a vítám Tě u dnešního článku, u dnešní recenze. BALEA PLEŤOVÝ PEELING s jemnou meruňkovou vůní mě velmi, ale velmi mile překvapil. Tento produkt jsem si pořídila na základě toho, že mi ho doporučila kamarádka Kriss, které moc vyhovuje. 


Peelingy používám pravidelně, cca 2x do týdne, ráda a tohoto jsem si v DMku všimla, jen jsem neměla možnost si ho prohlédnout, jelikož jsem spěchala a v tu dobu jsem ještě peeling v zásobě měla. 

Peeling je v celkem obyčejném obalu, který ani ničím nezaujme.  V tubě se ukrývá 75 ml produktu a cena neuvěřitelná, krásných 50,- Kč. 


Samotný produkt je bílé barvy, krémové konzistence s jemnou a velmi příjemnou meruňkovou vůní, což byl první aspekt k mé velké radosti. 

Krém obsahuje jemné mikro částečky z lávového kamene, které skutečně naprosto skvěle odstraňují odumřelé částečky kůže, výborně čistí póry, zjemní pokožku a na pokožce jsou tolik příjemné. 


Jemná abrazivní zrníčka v krému jsou celkem "ostřejší", ale právě to mne hodně vyhovuje, přijde mi, že skutečně něco dělají, však se rychle, krásně a jemně rozpouští při kontaktu s pletí a krouživým mechanickým pohybem. Mou pleť peeling zanechá jemnější, čistější!!! Za opravdu málo peněz, hodně muziky!!! Tento produkt je tedy za mne naprosto SKVĚLÝ A SVOU PRÁCI DĚLÁ ÚŽASNĚ. 


Oficiální DM popis výrobku:

pleťový peeling pro každý typ pleti
nevysušuje pokožku
s olejem z meruňkových jader
pro čistou a zářivou pleť
bez mikroplastů

75ml vyjde na 45,-Kč 

Balea pleťový peeling krémový je vhodný pro každý typ pleti. Pleti dodá sjednocený a zářivě svěží vzhled. Jemná minerální peelingová zrníčka z lávového kamene odstraňují odumřelé kožní buňky a komplex stříbra zabraňuje vzniku nečistot. Olej z meruňkových jader pomáhá udržet přirozenou rovnováhu pleti.


Ještě na závěr bych dodala, že peeling mou pokožku díky obsahu meruňkového oleje nijak nevysušuje a zanechá ji krásně jemnou, hebkou a zbavenou suchých míst, na která v tomto zimním počasí sem tam trpím. 

Takže za mne ANO, pokud hledáš levný, účinný a krásně parfémovaný peeling, pro pravidelnou/občasnou skincare, mohu tento jen a jen doporučit. 


A co Ty a peelingy, používáš pravidelně? Máš nějaký svůj oblíbený? 

Moc děkuji za Tvou přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velmi vážím a která mě těší. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E. A. 

12 komentářů:

  1. Eri,
    ja ho používam už cca 5 rokov, vyhovuje mi najviac, i keď vyskúšala som už rôzne. Mám zmiešanú pleť a tak peeling používam 2x do týždňa a je fajn.
    Peknú nedeľu, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, já právě koukala po různých e-shopech, abych si koupila nějaký další a tento je skutečně skvělý!! ☺♥

      Vymazat
  2. Tento jsem ještě neměla, ale mám ráda drsnější peelingy.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, tak to by ti mohl také vyhovovat, určitě doporučuji. ☺

      Vymazat
  3. Mám z zkušenost s peelingem z Y. R. Používám ho pravidelně a jsem s ním moc spokojena. Jiné neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, YR míval také dobré peelingy, věřím, že Vám vyhovuji. Proč měnit. ☺♥

      Vymazat
  4. Eriko, recenze zní zajímavě. Já peelingy moc (= vůbec ;-)) nepoužívám. Tak že bych se nechala zlákat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, můžeš se v DMku podívat, ale např. včera v OC Stromovka jsem jej neviděla. Za mne super. ☺♥

      Vymazat
  5. Tenhle peeling jsem zatím nezkoušela, ale Balea má skvělé produkty a zatím mě žádný nezklamal. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, velký souhlas a top jsou za mne ty Limitky. ☺♥ Krásný den.

      Vymazat
  6. Ahoj Eri,
    tento peeling jsem taky měla a je fakt povedený. Psala jsem o něm i samostatnou recenzi (http://ciculka.cz/cisteni-pleti-s-baleou/). Teď mám doma ještě dva jiné kousky, ale pak si asi koupím zase něco levnějšího, nejspíš právě tu Baleu. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, Ty jsi mne včera nalákala Ziajou, musím objednat, dlouho jsem ji neměla. Krásný den. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...