pátek 8. ledna 2021

#Recenze - ADVENTNÍ KALENDÁŘ LOCCITANE 2020

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný páteční den a vítám Tě u dnešního článku, který nevím, kdy budu publikovat. Ostatně mívám poslední dobou s články celkem zpoždění. Je to jednak tím, že si je předpřipravuji, dostávám se občas do časového skluzu a nic nestíhám. 


Ale u tohoto článku to snad příliš vadit nebude, jelikož se jedná o ADVENTNÍ KALENDÁŘ 2020 a píši ho spíš jako inspiraci pro rok 2021. 



Značku Loccitane mám obecně moc ráda, znám ji poměrně i dlouho. Nejraději mám jejich krémy na ruce, které jsou za mne TOP. Poté jsou skvělé produkty z mandlové a verbenové řady pro svou krásnou a typickou vůni. Měla jsem i pleťové krémy a sérum, se kterými jsem byla rovněž velmi spokojená. 


Kalendář obsahoval, jak jinak než 24 políček a skrývaly se v něm tyto "poklady". ☺

Adventní kalendář jsem dostala prý tak trochu dodatečně k svátku od mého M.🖤


Nevím, jak se mi to podařilo, ale mám vyfocených 23 produktů. Jeden krém na ruce Rich jsem prostě nevyfotila a mám ho na poličce u M. na Letné. No stane se. 



Kalendář byl = je krásný a plný skvělých mini produktů pečující kosmetiky. Mini balení se hodí např. s sebou na cesty nebo já v kabelce nosím stále krém na ruce!


Obsah kalendáře:

8x krém na ruce v provedení: 
Verbena
Almond
Rose
 Honey
 3x Karité = Bambucké máslo
Cherry blossom

1x krém na nohy 
1x tělové mléko s vůní kokosu 


2x šampon na vlasy (micelární a s 5ti esenciálními oleji)
2x SOS hydratační masku na vlasy s esenciálními oleji 


1x sprchový gel s vůní Verbeny 
1x sprchový olej s vůní mandlí 


1x tuhé klasické mýdlo s "mléčnou" vůní 
1x tuhé mýdlo s vůní Verbeny 



1x balzámek na rty Karite v tubičce 


4x ultra rich, hydratační pleťové krémy 


1x pleťové sérum 


S adventním kalendářem jsem byla opravdu MAXIMÁLNĚ SPOKOJENÁ. 

Jelikož všechny produkty využiji a najdou u mne své místo. Některé dobře znám a např. pleťové krémy či sérum jsem moc ráda vyzkoušela. 


Např. hodně mě oslovil sprchový olej s vůní mandlí, který na prosto fantastický, má skvělou hydratační schopnost a potom ta vůně. 

Mandlový tělový krém je lehký, přitom skvěle pokožku těla vyživí. 

Trochu jsem v kalendáři postrádala levandulovou řadu. Pro milovníka levandule, jako jsem já je levandule jakýmsi synonymem této značky. 


Kalendář mi udělal jednak obrovskou radost, moc mě potěšil a zpříjemnil adventní dobu. 

Pro příští rok, nebo respektive pro Vánoce 2021 vím, že bych si ho přála znovu!!


A co Ty a adventní kalendář/e? Měla jsi nějaký, nebo jaký by sis plánovala pořídit, které druhy Tě oslovují?

Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E.A.a

 

8 komentářů:

  1. Taky jsem psala podobný článek. Jen na kalendář od Essence. Ještě mi chybí napsat na Yves Rocher. To byly dva kalendáře, které jsem každý den otvírala. Tento se mi taky moc líbí. Hlavně ty krémy na ruce, mám jich totiž velkou spotřebu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martin, viděla jsem Tvůj článek, Essence kalendář se přesně hodí, pro mladé slečny. Pěkné. ☺

      Vymazat
  2. Eri,
    krásny kolendár už len obalom... Ten oranžový krémik na ruky vonia nádherne, ale na moje "sušienky" je slabý... Ale podstatné je, že potešil.
    Ja som dostala sladký kalendár a čajový (milujem zelený a biely čaj).
    Pekný víkend.
    P.s.- obálka ešte nedorazila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, to mě mrzí, že krémík je slabý, leda zkusíme jiný, silnější např. Urea. Dorazila obálka, omlouvám se, nějak poslední dobou nestíhám. ♥

      Vymazat
  3. Mám ráda adventní kalendáře a články o nich :-)
    Ten tvůj bych brala všemi deseti, krásný. Já měla takový jiný adventňák :-) Na mem IG Siraelxy mám ve vyberu otvírání okynek.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem kalendáře měla dva v provedení mému srdci blízkém - to znamená čajový a jídelní. Kosmetika je u mne až třetí v řadě :). Možná příští rok zvážím, jestli mít kalendáře tři :D. Dojmy už jsem sepsala do dvou článků na blogu (ostatně myslím, žes je četla).
    Obsah tvého kalendáře mi přišel dobrý - byly tam věci, které bych využila i já (krémy, sprcháče...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, já mám moc tuto kosmetiku ráda a proto jsem si ho přála. S jídlem či čaji by mne taky potěšil. Krásný den přeji. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...