čtvrtek 21. ledna 2021

#ShoppingTime2021 No. 2

 


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný čtvrtek a moc Tě vítám u letošních druhých nákupů, které budou opět takovým mixem, co do složení. 

Tyto nákupy začnu zcela nezvyklou komoditou a tím je ložní prádlo, čili prostěradlo, které je z Lidlu, je bavlněné, příjemné o rozměrech 200 X 200 cm a vyšlo na krásných 180,- Kč. 


Od milé Stáni jsem dostala vzorečky tělových krémů značky CeraVe, které jsou skvělé. Dokonce SA Smoothing Cream, který má doslova našlehanou konzistenci mi vyhovuje více. Má skvělou a vysokou hydratační schopnost, což mi velmi vyhovuje. 


Nějaké slané pochutiny pro dlouhé pracovní večery a Panadol jsem nově začala brát na bolest hlav, což mi velmi vyhovuje a osvědčil se mi mnohem více, než např. Ibalbin. 


V Lidlu jsem si vzala své oblíbené corn flake, které si dávám pravidelně s mlékem a potom taky mexické tortila placky, které jsem se přiznám snědla téměř suché, jen tak, jako přílohu k salátu v práci. 


Opět, zcela běžné potraviny, jako jsou čokolády do zásoby, těstoviny na vaření, toustový chleba amerického stylu, který nám s M. zachutnal a jedli jsme ho např. o víkendu k snídani. 


Tento vlasový šampon pro citlivou pokožku hlavy jsem si pořídila na doporučení milé paní lékárnice v Benu, který je velmi jemný a dobře a šetrně myje, více zatím ozkoušeno nemám. Balení o objemu 250 ml vyšlo na necelých 300,- Kč. 


Od milé Aďky jsem dostala dárkem toto krásné srdíčko, ručně vyráběné s úžasnou levandulovou náplní a pleťové masky značky Cien, které u nás nejsou běžně k dostání, tedy alespoň já jsem je nikdy nezaznamenala. Jsou ze Slovenska a já se neskutečně moc těším, až je vyzkouším. ♥


Menší víkendový nákup v pátek večer po práci, kdy jsem se blížila na Letnou. Sedlácká slanina byla skvělá opečená, právě např. s toustovým chlebem, Gorgonzolu mám obecně velice ráda, např. do salátu, kam dávám cizrnu, slunečnicová semínka apod. 


V Dmku jsem si vzala oční odličovač, balzám na vlasy, který je příjemný, ale jak jsem si navykla spíše používat výživnější masky, tak mne příliš neoslovil. 


Sladká snídaně v podobě pudinku, tvarohu a sladkého pečiva byla moc fajn. 
Svíčky pálím stále a toto menší balení nám na víkend bohatě stačilo. Ovšem z čehož jsem byla nadšená je micelární voda s levandulí značky Balea, odličovací tampóny jsou takovou běžnou klasikou, odličovací vlhčené ubrousky na prostřídání nyní od Cienu a mýdlo na ruce v dávkovači mi přišlo nějaké nové, tak jsem ho vzala. 

Mix kosmetických a běžných nákupů je u konce a mne by zajímalo, co pěkného jsi si pořídila v poslední době Ty, nebo co jsi nového objevila, co Tě nejvíce oslovilo?☺

Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velmi vážím a která mě těší. 

Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den. 

papa E. A. 


14 komentářů:

  1. Ta sedlácká šunka, mňam. Tu bych do košíku taky určitě přihodila. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to jsi naprosto Martin vystihla, byla ňam, moc nám oběma chutnala. Prima večer. ☺

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    neuveríš, ale dnes sme mali na raňajky sedliacku šunku z Lidla, ale v inom balení, bolo ich tam len pár kusov - ale veľká mňamka. Zaujala ma tá levanduľová micelárka, už si ju aj skúšala?
    Som rada, že srdiečko dorazilo a tá maska je super použiť obe po sebe, ja už mám doma snáď desiate balenie...
    Pekný večer, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, ta šunka byla skvělá opečená, doslova USA slaninka, byla to ňamka. Přiznám se, že jsem micelárku ještě nezkoušela, ale brzy se na to chystám, určitě dám vědět. ☺♥ Krásný víkend přeji.

      Vymazat
  3. Eriko, sedláckou šunku mám v lednici, ale ještě na ní nedošlo :). Já v poslední době pořizuji snad jen jídlo (třeba dneska v Lidlu čokoládové pěny :D). Ale vlastně v zásilkovně mám balíček z YR... (neodlala jsem slevám)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šunka byla spíš slanina, ale jen opečená, syrová se nedala příliš konzumovat, jak jsme zjistili...☺. Pěkný víkend milá Stáňo přeji. ☺

      Vymazat
  4. Hydratačný CeraVe, to je moje! Milujem ten krém ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, velmi, ale velmi mi sedlo SA Smoothie, opravdu skvělé!! ☺♥

      Vymazat
  5. CeraVe je výborná kosmetika, měla jsem taky pár vzorků.
    V poslední době nakupujeme všichni jen jídlo a kosmetiku, protože jinak není co :-)
    Snad se to brzy změní.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jj krémy jsou super, jsem velmi spokojená. Současný stav - situace je velmi "jiná", dlouhá a tísnivá. Hlavně buďme na sebe ohleduplní a milí. Krásnou sobotu přeji. ☺

      Vymazat
  6. Tortily z Lídlu úplně miluju! Já je teda připravuju buď na způsob burita nebo je plním zeleninou, masem a dresinkem :) Já si naposledy koupila nejnovější knížku od Moyes a gumy na cvičení. Ty mi ještě nepřišly, ale těším se, až přijdou :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tortily jsou skutečně moc dobré, jak píšu tentokrát padly téměř suché, jen tak k salátu. Běžně z nich dělám takovou mou verzi quesadia se sýrem, masem a salátkem. ☺Ať cvičící pomůcky brzy dorazí a jsem s nimi spokojená! Prima neděli přeji.

      Vymazat
  7. Ahoj Eri,
    já si myslím, že to mýdlo je nějaká novinka, taky ho neznám. Zaujala mě ta šunka a samozřejmě micelární voda:-)V Lilu byla dneska mamka, tak mi taky přivezla nákup. Pořizovala jsem obyčejné věci - sýry, párky, džus, pečivo a zubní pastu - prostě jen to, co mi doma došlo. Překvapivě mám třeba zásobu zeleniny, ale chybí mi jiné věci:-D Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, ano, mýdlo je novinka, stejně tak i levandulová micelárka, dneska jsem si to ověřila v DMku a také pak na jejich webu. ☺Šunka = slanina byla úžasná opečená, za syrova takřka nepoživatelná, ale opravdu Lidl vede, co do dostupnosti fajn - kvalitních potravin. Já poslední dobou takřka "ujíždím" na mléce....🙃. A v týdnu mi přišla objednávka nových respirátorů, namísto toho, abych si něco objednala v Sephoře ... 😲, divná to doba. Opatruj se. ♥♥♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...