úterý 26. ledna 2021

#ShoppingTime2021 No. 3

 


AHOJ,AHOJ,

přeji krásné poslední lednové úterý,  a moc Tě vítám u mých posledních nákupů, které budou opět takovým mixem, co do složení. 

V Bille na Letné, cestou z procházky jsme si pořídili něco ke sledování filmu. Slaný party mix se hodí celkem pro jakoukoli příležitost, Lentilky u mne nesmí chybět, natural mandle jsou zdravé a Milka bonbony to jen vyvažují, navíc jsme je chtěli ochutnat. 


No a cestou z práce jsem se zastavila v Rossmannu, protože mi docházel peeling a také tělový krém, kterého mám poslední dobou velkou spotřebu. 


Dermacol Aroma Ritual zřejmě vyprodával řadu s Belgickou čokoládou proto jsem neváhala ani minutu a vzala si sprcháč a tělový krém, protože tato vůně byla snad první, kterou jsem si zamilovala. 


Isana Body lotion s mandlovým olejem se mi hodně zalíbil a říkala jsem si, že právě nějakou výživnější variantu potřebuji. No a ve výprodeji jsem objevila i tento suchý šampon Isana Fische s kokosovou vůní byl za 30,- Kč. 


U peelingu jsem chvíli váhala, jestli nevzít rovnou peelingovou masku od značky Freemann dokonce jsem ji měla již v košíku, ale nakonec jsem se rozhodla pro variantu krémového a výživnějšího peelingu s meruňkou značky BIOTEN, kterou ráda tímto i vyzkouším. 


Akce 1+1 mne zlákala, že jsem nám pořídila koupelové soli s exotickou vůní kokosu a vanilky, třeba budou fajn. 

Jinak celý nákup v Rossmannovi mě vyšel na krásných 320,- Kč. 


Vitamin C v Benu lékárně, který jsem si jednak oblíbila, protože mne opravdu pomohl posílit imunitu a odolnost proti nachlazení!! Tyto dvě balení celkem o 500g mne vyšly na 440,- Kč. 


Nějaké sladkosti, kterým jsem neodolala v Albertu. Kdo má rád tyčinku Kaštany, tak bílá verze je naprosto skvělá!!


Limetková šťáva do čaje, slané krekry do práce na poradu a dostala jsem cestou z práce hroznou chuť na chleba s pomazánkovým máslem, ale omylem jsem si koupila s česnekovou příchutí. 


Doslova mé nahodilé a rychlé nákupy za poslední týden jsem Ti ukázala. Přijde mi, že poslední dobou je to s časem jako na houpačce, ale spíš nestíhám a k nákupům není tolik příležitostí a ani chuti. 

Jaké produkty naopak kupuješ Ty zcela pravidelně? Budu moc ráda za Tvé doporučení a tipy. 
Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velmi vážím. 

Přeji Ti krásný a pohodový den. 

papa E. A. 

8 komentářů:

  1. Ahoj Eri,
    dnes ma v Tvojom nákupe najviac zaujal ten marhuľový peeling. A na kyseline askorbovej som závislá aj ja 🙃 a ešte Déčku.
    Pekný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, ano vitamin D bych měla zařadit také!!! Na peeling se také těším, celkově tuto značku neznám...., ráda prozkoumám blíž. ☺Prima večer. ♥

      Vymazat
  2. Tu značku Bioten bych ráda vyzkoušela. Peeling mě hodně zaujal. Skvělý je i vitamin C. Parádní mix nákupy.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martin, vitamin C je fantastický a na peeling dojde koncem tohoto týdne, už se těším. Určitě dám vědět. ☺

      Vymazat
  3. Já bych si tentokrát vybrala mandle - ty mám moc ráda (a vypadá to, že jsou to poslední "ořechy", které můžu v trošku větším množství - na zbytek mám alergii, což mne mrzí hlavně u mých milovaných kešu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky alergie, to je opravdu nějaké plošné,🙃 mě asi nejvíce vadí lískové, pak vlašské a arašídy mi spíš nechutnají. Mandle v menším množství "obstály". ☺Tak ať se nám alergie nezhoršuje. 👍🙏

      Vymazat
  4. Ahoj Eri,
    nákupní články mě tak baví:-) Tu řadu s belgickou čokoládou jsem si taky koupila, ale na oficiálních stránkách značky. Zítra mě zrovna čekají velké nákupy - Lidl, Kaufland, Billa, Penny... Pravidelně kupuji pečivo, čerstvou šunku, sýry, maso, zeleninu a ovoce, bílé jogurty apod. Dost doma vařím, takže jsou to ty základní potraviny. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani a prima víkend. Zrovna v týdnu jsem byla po dlouhé době v Penny a velká nespokojenost, vlastně se vším, hlavně lidé neukáznění, to mi opravdu vadilo. No a i sortiment na nic, příliš jsem toho nepořídila, cestou z práce - hladová. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...