neděle 21. února 2021

#Recenze - Loccitane Pleťové sérum Slaměnka - Pleťový olej



AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou neděli vítám Tě u dnešního článku, u dnešní recenze SKVĚLÉ SKINCARE, kterou právě používám. 
Jedná se o pleťové sérum SLAMĚNKA - PLEŤOVÝ OLEJ od mé oblíbené značky Loccitane. 


30 ml balení se pohybuje okolo 1550 - 1850,- Kč na různých e-shopech vč. toho Loccitane. 

Já mám mini = cestovní balení, které obsahuje 15 ml produktu. Je to mé již druhé balení a objevila jsem ho ve svém adventním kalendáři, kde si mě naprosto získal. 




Pleťové olejové Reset sérum Slaměnka obsahuje pleťový  zlatý olej, který pomáhá přes noc obnovit a zotavit pleť.

ANO, skutečně musím potvrdit, že již po týdenním používání jsme zaznamenala, že má pleť byla/je projasněnější, vypnutější a vyhlazenější, což zvláště v zimním a velmi náročném období potřebuji!!


Konzistence je příjemně gelová, přitom se skvělou hydratační schopností. Pleť je po nanesení hebká, hladká a příjemná na dotek. Používám primárně na noc, na což je také toto sérum určené, ale ani jako podklad pod make-up není špatné. 


Jak jsem zmiňovala, konzistence je gelová, kdy při nanášení se pomalu uvolní olejové složky - viz foto, které dodají pleti hydrataci a dočista vláhu. Pokožka je potom jemná, hebká, bez pocitu mastnoty - to zdůrazňuji a moc chválím!


Oficiální popis séra:

Díky tomuto séru můžeme  své pleti dopřát reset během jedné jediné noci, mít pleť zářivější a bez znaků únavy či stresu. 

Mechanismy obnovy pleti jsou nejaktivnější během noci, proto bychom neměli noční pleťovou péči podceňovat.


 Sérum je vhodné pro všechny typy pleti.

Při aplikaci Olejového reset séra Slaměnka nejprve pocítíte lehkou gelovou texturu séra, které je obohacené o:
majoránku – pomáhá aktivovat a probudit pokožku,
Acmellu oleraceu – přírodní alternativu botoxu (uvolňuje svalové napětí a pomáhá redukovat vrásky způsobené stresem nebo únavou).

V průběhu masírování se uvolní tisíce zlatých olejových bublinek slaměnkového esenciálního oleje – ikonické složky produktů L’OCCITANE (účinný antioxidant, který stimuluje mikrocirkulaci pleti a povzbuzuje tvorbu kolagenu). Olejové sérum vaši pleť zanechá hedvábně jemnou, hydratovanou a bez pocitu mastnoty.

Již po jedné noci bude vaše pleť hydratovaná, vyhlazenější, odpočatá a svěží.
Po 4 týdnech pocítíte kompletní transformaci a vaše pleť bude vyhlazená, vyplněná, rozzářená a bude vypadat mladší.


Balení je praktické, obsahuje malou pumpičku, která naprosto spolehlivě funguje. Na noc si nanáším cca 4 malé pumpičky na celý obličej. Používám denně. 

Z produktu jsem opravdu NADŠENÁ, opravdu funguje, alespoň tedy u mne. Mou pleť krásně projasnilo, vyhladilo a dalo ji zdravější look. 

Já tedy MOHU, JEN A JEN DOPORUČIT, protože toto sérum SKUTEČNĚ FUNGUJE.


Toť má zkušenost s trochu speciálnější skicare. No a jak Ty nahlížíš na pleťová séra? Máš nějaké ozkoušené, oblíbené, které bys mohla doporučit??

Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji krásný a pohodový dnešní den prvně komplet přestěhovaná z Letné. ♥

papa E. A. 

7 komentářů:

  1. Zajímavý kousek. Já séra nepoužívám, ale možná bych měla začít. Moje pleť už přece jen má pár roků za sebou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, séra se mi opravdu osvědčila, je to velký pomocník a "vyplatí" se do nich investovat!!! Plánuji v brzké době vyzkoušet The Ordinary.

      Vymazat
  2. Veľmi pekný príspevok. Ja som sa moc k séram ešte nedostala ak nepočítame tie od the ordinary, ale to sú skôr jednotlivé zložky než komplexné séra. Ale moc by som chcela vyskúšať sérum od Vichy mineral 89, čo je hydratačné sérum, pretože presne to ja potrebujem.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vidíš, na The Ordinary se chystám ☺ a Vichy je prý super, kamarádka ho používám od té doby, co bylo uvedené na náš trh a má moc lepší pleť. Séra jsou fajn!! Krásný zbytek neděle přeji. ☺

      Vymazat
  3. Z tohto séra som mala vzorku, a moja pleť ho milovala :) asi je na čase zaobstarať si plnú verziu

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky,
    toto sérum jsem taky měla, na celou řadu by měla být na blogu i recenze. Já mám séra moc ráda a pravidelně je používám. Teď se těším na jedno protivráskové z Anew řady z Avonu (takové modré). Mám ho doma asi počtvrté, je fakt perfektní. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, vím, vím. ☺♥ Modré sérum od Avonu mě zajímá!! To jsi mě nalákala.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...