čtvrtek 18. února 2021

#ShoppingTime2021 No. 6

 


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný čtvrtek a moc Tě vítám u  nákupů za poslední dobu, což jsou v pořadí již šesté nákupy. Šestka je mé "oblíbené" číslo, nebo vlastně i numerické, vezme-li se to. 


Něco málo jsem pořídila na víkend, na vaření a na chuť. Zastavila jsem se cestou z práce v Máji na Národní, kde vyprodávali vánoční čokoládové figurky, kterým jsem neodolala. 

Vzala jsem také síťku mandarinek a mraženou Wok Thai zeleninu, která byla opravdu moc chutná. 


Mix salátu, bílý jogurt a obyčejný sýr, z čehož jsem si udělala salát k pečenému kuřeti. 


V Tescu jsem rovnou vzala i těstoviny a cizrnu, kterou jsem přes noc namočila a poté uvařila a přidala do zmíněného salátu. Moc dobré a i výživově hodnoté. 


Ideální kombinace pro volné chvilky, dát si masku, číst si a přitom zobat čokoládu. 👍🙃


Hydratační maska Cien Q10 proti vráskám, kterou mám vyzkoušenou a je velmi příjemná a výživná. Kupuji opakovaně. 


V poslední době nejsou téměř nikde k dostání, mé milované Lentilky Mega, protože výroba se přestěhovala do Německa do Hamburku. 


Sýry z Lidlu mám ráda, tyto jsou takové běžné, ale dobré. 


A zase to jídlo, celkem jste mi psaly a shodly jsme se, že poslední dobou kupujeme jen jídlo, dezinfekce a respirátory, nebo objednáváme on-line. No jak jinak taky, když je taková, jaká je situace, ale budeme věřit, že se to zlepší a celkově bychom měli být na sebe ohleduplní, hodní a milí. 🤗🙏❤


Jogurtík selský je super, hutný a skvělý třeba k snídani. Toustový vícezrnný chleba mi poslední dobou velmi zachutnal a proto si ho kupuji. 
No a co jsem pořídila snad po sto letech, protože já sama hotové červené = rajčatové omáčky téměř nepoužívám (rajčatové pasaty či pyré do toho nezapočítám), je SUGO Pomodoro vhodné pro přípravu omáček k těstovinám. 👍 Tato varianta je vhodná pro přípravu bloňských omáček a obsahuje 18% hovězího masa. 35,- Kč. 


V neděli jsem si pro "rozptýlení" zašla do DMka pro pár drobností, které jsem tak jako tak potřebovala. 

Tento rodinný šampon s citrusovou vůní je prima, nejraději ho mám na mytí štětců a houbičky. 
Pěny na čištění obličeje mám asi nejraději a tato růžová Balea pro suchou a citlivou pokožku se mi zalíbila. 
Pleťová maska Balea MED je novinkou, vyjde na 30,- Kč, což je dvojnásobná cena běžných Balea masek v sáčku. O to více jsem na ni zvědavá, jistě bude tak hydratační, jak zní její popisek. 


Balea sprcháče prostě miluji, ten s vůní lesních plodů mi tolik voní, že jsem si ho pořídila již podruhé, protože mi připomíná jednu limitku, která byla k dostání cca před 5ti lety. 
Zase MED sprchový krém s olejovou složkou jsem si pořídila na doporučení milé Stáni. 

Celkový účet v DMku byl 170,- Kč. 


Menší objednávka v Alze, kterou jsem si vyzvedla u nás u Anděla. 
Maska na vlasy Kallos Keratin, jelikož se mi velmi, ale velmi tato značka osvědčila, vzala jsem si ještě jedno obří balení masky. 

No a chrániče na sluchátka Kos, jelikož je ztrácím. 

Celková cena 360,- Kč. 

Tradiční české cukrovinky jsem se snažila vybrat, abych je mohla zaslat daleko za moře, za oceán až do Japonska. Kamarádka Chieko je samozřejmě zná, ale nevím, jak moc jsou pro ni k dostání, tak něco málo alespoň pro připomenutí pošlu. 


A pro sebe jsem si pořídila ananasovou šťávu, kterou mám ráda, ale kupuji si ji minimálně, tuto z Lidlu snad poprvé. Rodinné sušenky jsou moc dobré, přijdou mi mnohem lepší - chutnější než např. české Opavia. Hotové jídlo - polotovar také prakticky nikdy nekupuji, nebo jen zcela výjimečně a omáčku jsem chtěla ochutnat. To je tak, když jdu nakoupit cestou z práce, po dlouhém a náročném dni. 🙃 Ve výsledku jsem nic z toho ten večer neměla, zůstalo pouze u chuti. 



No jak jsme psaly, v posledních týdnech si děláme radost převážně tím jídlem a různými pochutinami. Což je také fajn, ne že ne, ale občas je to potřeba proložit něčím jiným, udělat si  prostě "radost" 👍. 

Děkuji moc za Tvou přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velmi vážím. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E. A. 

8 komentářů:

  1. Ahoj, přesně v té letošní lesní plody parfemaci jsem doma měla několikrát ten jejich gel na holení. Trochu mi to připomíná krém na ruce, co taky byl limitovanej, ale už někdy v roce 2016 nebo tak. Jak já ho milovala, stejně jako když měli každodenní kokosovej šampon, to byly nejlepší produkty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, kokosový šampon, ten si nevybavuji...hmm, zajímavé. Pěnu - gel na holení mám také, příští týden přijde na řadu, zatím dopotřebovávám z narozeninové limitky. Tato zimní řada je super, propracovaná a voní mi moc a moc. ☺♥

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    zaujala ma tá maska a sprcháč MED :-)
    Sladkosti sú mňam a cícer je aj u nás minimálne raz týždenne.
    Pekný deň, pá

    OdpovědětVymazat
  3. Bílá Hollandia v půlkilovém balení je stálice mé lednice :) - mám spotřebu tak 2 kelímky týdně, ne-li víc. Sýry kupuju v Lidlu taky ráda - zrovna mám v lednici goudu a čedar. Ten Emmental už jsem neměla dlouho, budu to muset napravit :).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, já poslední dobou zjištuji, že v Lidlu tady na Letné je to trochu "hard core". Všude davy lidí, čekání na košík - vozík, nedostatek pečiva, akční zboží je bud to nedoplněné a nebo vyprodané. Chaos, který panuje v prodejně mě celkem odrazuje, takž e asi pro sýry začnu chodit jinam, nějaká dobrá masna či tak. ☺

      Vymazat
  4. Ahoj, spoustu produktů co jsi výše ukázala, tak miluju a jsou to moji oblíbenci!
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Míšo, ☻, tak to mě obzvláště těší!! Krásný zbytek neděle.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...