středa 31. března 2021

#Recenze - Balea suchý šampon s krásnou kokosovou vůní

 

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný poslední březnový den, a vítám Tě u dnešního příspěvku, u dnešní recenze, kterou jsem "neplánovala" a vznikla opravdu dost spontánně. 
Sice už nemám kosmetiku na třech místech, už jsem zabydlená "pouze" ve dvou domácnostech, ale právě tím to vzniklo. 
Nějak jsem úplně zapomněla se s vámi podělit o mou zkušenost na tento SUPER VOŇAVÝ = KOKOSOVÝ SUCHÝ ŠAMPON značky Balea. 

Pro milovnici kokosové vůně je tento produkt velkou radostí. K mému překvapení se nejedná o limitovanou edici a měl by být v běžném sortimentu, což mi přijde super! 


Šampon sladce, nevtíravě, jemně a přitom moc krásně voní po kokosové vůni s nádechem květů. Vůně je to příjemná a je cítit z mých vlasů po dobu min. jednoho dne, což je také velká přidaná hodnota, kterou kvituji!! 


Jinak produkt má běžné balení, což je 200 ml, aplikátor, jako běžný suchý šampon a vlastnosti, které mě dostačují, jelikož zas tak často suchý šampon nepoužívám. Proč ho nepoužívám tak často, hlavně díky radám mé dvorní kadeřnice a kamarádky Gábi, která mi doporučila šetři vlasy a vlasovou pokožku od podobných produktů, takže s použitím 1x týdně si vystačím. 


Obal ale musím zmínit, ten je prostě krásný, hravý a propracovaný, Balea si s obaly a celkově se svými privátními značkami umí pohrát. 

Co se týká vlastností, tak má běžné, jako jiné suché šampony Balea. Má bílý prášek, který se dá snadno rozčesat, nedráždí pokožku hlavy. Proces mytí mi prodlouží až o dva dny po nanesení. Dodání objemu ke kořínků vlasů je příjemným benefitem. 

Nanáším spíš večer před spaním, než ráno. Vím, možná to někomu může přijít zvláštní - takové obrácené, ale mě to vyhovuje takto velmi. Ostatně každý má jistě svůj osvědčený způsob, jak a kdy nanáší. 

Cenově se pohybuje okolo 75-85,- Kč. Kupovala jsem ještě loni na podzim, tuším že v OD Kotva, kdy jsem se byla podívat za svou milou švagrovou. 


A jakým způsobem prodlužuješ proces mytí Ty? Dáváš přednost také kokosové vůni, nebo preferuješ jinou, nějakou svou?

Moc děkuji za pozornost a přízeň nejen tomuto příspěvku, které si velmi vážím a která mě velmi těší. 

Přeji Ti krásný a pohodový den. 

papa E. A. 

7 komentářů:

  1. Tak tohohle jsem si v DMku nevšimla. Já po nedobré zkušenosti se suchou pěnou (která namáčela vlasy :( ) tentokrát sáhla po klasice (Baliste). Ale až budu potřebovat další suchý šampon, tak se mrknu i po tomto (pokud to do té doby nezapomenu - já taky suché šampony používám jen občas)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, naprosto chápu, že Tě pěna odradila. Jak mám větší a větší odrosty, tak se suchý šampon hodí. Tento kokosový je navíc tuze voňavý. ☺ Určitě koukni. Prima den a krásný prodloužený - svátečně-velikonoční víkend Ti přeji.

      Vymazat
  2. Ahoj, pěkný článek. Já jsem v rámci suchých šamponů věrná Batiste a jsem tak spokojená, že ani nic jiného nějak netestuju :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sami a krásné Velikonoce přeji. Ano, Batiste je skvělý, také ho mám moc ráda, ale já asi příliš vysoké nároky na suchý šampon nemám, takže ráda prostřídám. :-), a děkuji.

      Vymazat
  3. Všechno kokosové to je moje )))))
    Právě teď nějaký suchý šampon hledám; takže díky za tip.
    Přeji poklidné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  4. P. S. a zrovna teď používám kokosovou zubní pastu Signal a moc mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, tak to jste můj člověk dvoujnásob :D, já děkuji za kokosový tip.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...