úterý 11. května 2021

#Novinky od Catrice a Essence

AHOJ,AHOJ,

přeji krásné úterý, a vítám Tě u dnešního článku s novinkami značek Essence a a Catrice, které jsem si sama pořídila. Tedy nevím, jak moc velké - žhavé novinky to jsou, ale myslím si že ano, u mne doma se mezi novinky rozhodně řadí. 👍
 

Oba tyto produkty jsem si pořídila vlastně náhodou v DMku v Palladiu, kde tedy byly dost nepříjemní, což tuším, že jsem již zmiňovala, ale o tom psát nechci. 

Novinky Catrice a Essence jsem zaregistrovala na IG a u PLH. Jelikož jsem si od těchto dvou značek dlouho nic nepořídila, řekla jsem si, že je čas to napravit a měla jsem i takovou prima náladu, že jsem do toho šla. 


CETRICE - ZABARVENÝ HYDRATAČNÍ BALZÁMEK POWER FULL. 


Samotný balzámek mě hned na první pohled zaujal svým pěkným papírovým obalem a velké plus a chvála patří zapečetění = zabezpečení před případným otevřením. 

Tento Lip care mne vyšel na necelou stokorunu. 


Vzala jsem si odstín 030 Sweet Cherry, což jistě není pro nikoho, ani pro mne samotnou žádným překvapením. 


Na rtech je skutečně velmi příjemný, má vysokou hydratační schopnost, nelepí na rtech, není až přílišně lesklý. Stále si drží konzistenci balzámku, který je skutečně jen tónovaný a ukrývá se v krásném papírovém obalu rtěnky. 


Až když jsem se chystala sepsat tento článek a fotky měla již týden hotové jsem na IG zaznamenala tento produkt, který doporučují naše YTB a blogerky, což mě velmi potěšilo. 

Za mne je to VELMI FAJN PRODUKT, má skvělou a příjemnou konzistenci s hydratačním efektem + k tomu krásně natónuje rty. Nijak dlouho barva na rtech nevydrží, ale také to není rtěnka. 

Balzámek jsem si tolik oblíbila, že jsem si ho vyndala ze své kosmetické taštičky a postavila v práci k PC, kde ho o to více pravidelně používám. NO a i kolegyním jsem jej doporučila. 

V porovnání ceny - kvality a výkonu je TENTO BALZÁMEK NAPROSTO SROVNATELNĚ DOBRÝ, jako produkty z high class. PROTO HO VŘELE DOPOURUČJI. 


Konturovací, nebo spíš bronzující pudřík od Essence jsem vybírala celkem dlouho. Pořád jsem nevěděla, jakou variantu zvolit. Jestli si nevzít větší balení bronzeru a rozjasňovače zvlášť, no na mé poměry jsem před samotným stojanem strávila celkem notnou chvíli. 


Ale vybrala jsem dobře. Jsem spokojená. Mě tento produkt VYHOVUJE. I přes to, že práší, ale vzhledem k jeho velmi nízké pořizovací ceně přimhouřím očko. ♥

Mám tu nejsvětlejší variantu a to 01 SUNKISSED BEAUTY. Produkt je veganský, váží 10g, což není vůbec málo, vyroben v Polsku (což jsem nevěděla, že kosmetika Essence se vyrábí zrovna tam) a jedná se tedy o MOSAIC COMPACT POWDER. 


Obsahuje vlastně čtyři barvičky, dvě tělovější, nejsvětlejší s drobným shimmerem a potom bronzující. 
Pudřík práší, jak jsem zmiňovala, ale to většina drogérkových produktů. 
S pudrem se mi dobře pracuje, snadno a hladce se nanáší, nedělá fleky, je celkem slušně pigmentovaný a dá se v průběhu dne poupravit či případně navrstvit. No a to mne osobně vyhovuje asi nejvíce.  


Dokonce nejsvětlejší odstín se dá použít i jako základní či přechodový oční stín jsem zjistila. Protože jak je ostatně mým dobrým zvykem, pudrové produkty na tvář používat, či min. zkoušet i k líčení očí.


Reálný stav po cca týdenním používání, lehce zdrsněná mozaika, jinak pudřík velmi fajn. Vzhledem k jeho nízké pořizovací ceně se nebojím ho nosit s sebou v kosmetické taštičce, když se poškodí, nebude to taková fin. rána. 

Musím říct, že pudrový produkt značky Essence jsem neměla dlouho, vlastně snad ani jiný nemám, protože poměrně dost velkou "čistku" jsem dělala na jaře 2019, kdy jsem cca 80% drogérkové kosmetiky, darovala. 

Pudřík mi VYHOVUJE po všech směrech a jsem moc ráda, že jsem si ho pořídila a na léto bych se mohla podívat po nějaké letní edici, která co pamatuji bývá i např. kokosově parfémovaná. 

Vlastně i tento pudřík moc příjemně sladce voní mému nosu po kokosu, pokud dobře odhaduji. 

Cena se pohybuje okolo 85-100 Kč, což je další a poslední mnou zmíněný klad. 


Takže jsem jsem již zmínila, oba produkty mohu doporučit, protože mi velmi vyhovují. A i díky této skvělé zkušenosti se na stojany obou značek více zaměřím a nebudu je jen "obcházet" a budu si více všímat limitek či nových produktů. ☺♥


A jaký je Tvůj postoj ke značkám Essence a Catrice? Používáš, znáš nějaký z těchto dvou produktů? 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, které si velmi vážím a každičká zpětná vazba je pro mne důležitá a posouvá mne dál. 

Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den. 

papa E. A. 


10 komentářů:

  1. Ahoj Eri,
    skvělá recenze, samozřejmě jsi mě nalákala na oba produkty. Zabarvené balzámy v tmavších odstínech mám moc ráda. Mozaikový pudr se mi líbí, přijde mi, že by to mohl být dost světlý bronzer i pro mě. Mám teď nákupní stopku, musím zase něco dodělat, ale pak bych si ráda pořídila nějakou pěknou kosmetickou věcičku. Jinak Catrice mě v poslední době dost baví. Mám doma hodně produktů, protože jsem měla jejich adventní kalendář. U mě dneska shodou okolností vyšla taky recenze na Catrice, konkrétně na paletku Lavender Breeze:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, já v posledních dnech nestíhám, ještě že mám příspěvky předpřipravené. Právě na tvůj blog koukám a vím, že chci projít min. tři poslední články. Jj. pudřík je super, jak jsem psala, mile překvapil. Zabarvený balzámek mi dělá velkou službu. Stopku bych taky potřebovala, dneska jsem si vyzvedla zásilku na Notinu....., prostě udělat si radost byla doslova - NUTNOST. ☺♥ krásné odpoledne přeji.

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, přesně tenhle bronzovací pudr od Essence jsem měla a byl celkem fajn. Hodně mě u této značky odrazují laciné a rychle se rozbíjející obaly. Jinak ale vždycky koukám jakou mají zrovna limitku to mě táhne, to bych kecala, kdybych řekla, že ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi-Emmo, s těmi obaly máš naprostou pravdu, ale loni se mi rozbil celkem 2x pudřík od Gabriela Salvete, což mě celkem rozladilo. Jinak Essence mě skutečně moc mile překvapil. Jsem zatím moc spokojená a ráda ho používám. ☺♥ Pěkné odpoledne přeji.

      Vymazat
  3. Občas si koupím nějakou limitku z Essence a vždy jsem byla spokojena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já právě již dlouho nic neměla a jsem moc spokojená!!! Mohu doporučit. Krásný večer přeji. ☺♥

      Vymazat
  4. Eriko, moc se mi líbí balzám - je to pěkný odstín. Taky mám v práci jeden balzám na stole a používám ho v průběhu pracovní doby (a vedle leží i krém na ruce). Tuším, že tam aktuálně mám taky nějaký tónovací, ale nevím jistě - přes týden jsem tam nebyla. Ale už se budeme vracet z HO, tak na něj zas dojde...
    Pudr bych nevyužila - já se vůbec nepudruju a pudr jsem v životě doma neměla :D.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stano, přeji brzké navrácení se do práce z HO. 😇

      Vymazat
  5. Od Essence jsem několik produktů měla a také jsem vždy s nimi byla spokojená. Za tu cenu to krásně poslouží :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, souhlasím, pudrové produkty na tvář mi vždy vyhovovaly, ještě bych ráda ulovila nějaký ten rozjasňovač a tvářenku. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...