neděle 9. května 2021

#Shopping/Gigt Time 2021 No. 19

 


AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou neděli a DEN MATEK, u které Tě  vítám s mými dnešními  nákupy.


Začnu pěkně radostně a to dárky, které jsem dostala od milého Kennyho a koleyň z práce. 

Gustav Klimta mám velice ráda a proto se tímto setem pohlednic - přání velice trefil, díky, díky, díky.

Jelikož jsem cukrárneský manikak, ve smyslu slova, cokoli je s lentilkami musím min. ochutnat, tak mě velké balení nasypané do sklenice velmi potěšilo a už ho mám na pracovním stole, jako takovou doppingovou záchranu. 




Víkendový nákup v Třebíči, to je mix Kauflandu, místního řeznictví, potravin, květinářství. Samé dobroty jsme si s M. pořídili, což my umíme dobře. Až velkoburžoazně si žít - haha. 


V místním květinářství jsem pořídila tuto levandulovou svíčku ve skle, která má 130g a stála 90,- Kč. 


Co by to byla návštěva či nákup v Třebíči bez jejich limonády či sirupu ZON. Vím, že je celkem dost sladký až přeslazený a ne každému vyhovuje, ale já jsem si ho hned oblíbila a prakticky jiný ani nekupuji.


Chřest, letos první chřest, nějaké zrající sýy a řecký olivový olej z Kauflanu. 


Lidl, kde kupuji jejich energy drinky sugar free + měli i Red Bull, který jsem vzala pro M.

Zelenina je prakticky na denní bázi, obyč káva, kterou jsem si velmi oblíbila a hroznové víno bez pecek a mé alergické reakce, takže za mne super. 


Mé další kroky vedly do DMka, kdy jsem se celkem pěkně prošla a vzala další svíčku, kterou M. pravidelně kupuje a také Tahini pastu, kterou jsem ovšem nemohla najít. Proto jsem u pokladny vnesla dotaz a milá paní prodavačka mi hned šla pastu ukázat a já si ji ještě dodatečně vzala .

Tato sezamová pasta mne vyšla na krásnou stovku a hned jsme ji i vyzkoušeli k velké spokojenosti. 


Pomalu mi docházela i vlasová kosmetika a pro milovnici kokosu jsem si i sem do Třebíče pořídila toto nové kokosové Balea kombo. 


Dál jsem pořídila trochu zdravější chleba, který má tu výhodu, že je trvanlivý. Černé olivy s peckou jsou v Lidlu skvělou volbou - poměr - cena - kvalita, moc fajn. Já mám asi černé olivy s peckou úplně nejraději, ještě když jsou k tomu řecké či izrelské, ty mi chutnají nejvíce. 


Sweet chilli soure je snad mojí součástí - haha, mám ji tuze ráda a používám často.

Ovšem v DMku jsem objevila, pořídila, ochutnala a nyní také pravidelně piji tento kopřivový čaj s citronovou trávou. Kdy já bylinkové čaje mám ráda a zvláště pak kopřivový, se kterým mám skvělé zkušenosti, hlavně tedy s tím domácím. Tento je velmi chutný a autentický, což mě neskutečně mile překvapilo!! Určitě si ho pořídím i do Prahy. 


I suchý šampon mi tady došel, takže jsem si ho musela pořídit a vybrala jsem si tuto variantu s vůní granátového jablka.

A velým mým pomocníkem v péči o nožky je i takováto běžná věc, ktero je hrubší pilník. Tento je velmi cenově dostupný a po dvou použitích musím říct, že i účiný a plně funkční. Takže milé překvapení a rozhodně chválím a doporučuji. 


Tímto uzavírám dnešní nákupový článek, kde jsem Ti ukázala, co, kde, jak, proč a za kolik jsem si pořídila. 

No a jaké jsou Tvé poslední úlovky? Čím jsi si udělala radost?


Moc děkuji za pozornost tomuto příspěvku a celkovou přízeň a zpětnou vazbu, které si velmi vážím a je pro mne důležitá a motivující. 


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.

papa E. A. 











6 komentářů:

  1. Na tahini pastu se chystám. Kde ji používáš?U nás teď jede chřest. Zrovna dneska jsme měli z bílého smetanovou polévku. Začala jsem nakupovat na scuku( udělám příspěvek). Jinak jedu v on-line nákupech. Objednala jsem dárky pro manželovu mamku svátku ; něco málo z levandulové farmy a knížky o cestování. Už bych ráda za hranice všedních dnů)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, tahini asi primárně do hummusu, nebo klidně i ke kuřecímu masu do takové omáčky je moc fajn, nebo jako dip. Chřestová sezona - skvělé to období. Viděla jsem příspěvek se zelenou variantou a už se těším na Tvůj nový recept s bílým na polévku ☺♥

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    já mám taky ráda Klimta, moc se mi líbí a mám doma nějaké jeho obrázky z kalendáře. Kosmetiku si nyní nesmím kupovat, i když mi tedy nějaké věci docházejí (suchý šampon, černé linky). Byla jsem i v Kauflandu, kde jsem si pořídila nádhernou kytici lilií a pak takové obyčejné věci jako chleba, sýr, šunku, jogurt...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, suchý šampon bych taky vlastně potřebovala ☺♥. No my zrovna nyní tak trochu i nakupovali do domácnosti - bude v následujících příspěvcích ☺☺. Tvé poslední nákupy a spotřebována je TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ☺♥ Měj se moc krásně a pěkný nový týden přeji!!!

      Vymazat
  3. Ta kokosová vlasovka má moc pěkné obaly. Kromě velkého nákupu v Rossmannu, jsem v poslední době snad nakupovala jen běžné jídlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosava vůně mě vždy zlaka 🙏😇. Dám vědět, jaká je. Krásný den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Isana shower time

AHOJ HOLKY,  přeji vám krásný dnešní den.  K Isaně se nyní dostanu častěji, nežli k Balee, protože do DMka téměř napáchnu, chjo....