středa 26. května 2021

#ShoppingTime2021 No. 22

 


AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou středu,  a vítám Tě u dnešního článku s dalšími nákupy.


I přes celkem nedobrou a velmi úzkostnou náladu jsem se po práci vypravila do Rossmanna a mým hlavním cílem byla houbička na make-up. Jelikož jsem se nakonec 2x zastavila a neobjednala nic z e-shopu, jelikož by se mi to nevyplatilo přece, objednávat jen, navíc jsem věděla, že bych jistě něco dalšího přihodila do košíku, čemuž jsem se chtěla vyhnout. 
A krom jiného jsem si pořídila v super akci 10+5 ks holítka Wilkinson, které jsou za mne ty nejlepší, vyhovují mi nejvíce a mám to ověřeno léty - léty, používám cca 20 let určitě. ☺

No, dopadlo to takto, vlastně dobře. Mám vlastně hned dvě houbičky. Jednu skutečně z Rossmanna a potom jednu z DMka, jelikož u nás na Letenském nám. jsou tyto dvě drogérie přímo vedle sebe. Obě dohromady stály necelé dvě stovky, z čehož se raduji. ☺ 


Na houbičky jsem zvědavá. Tu od Ebeline jsem kdysi měla, ale mohla se změnit výroba a z Rossmannu jsem původně chtěla tu od Gabriella Salvete, ale měli pouze mini verze a ty jsem nechtěla. Třeba budu spokojená, i když já vím, jak moc spokojená a jaký rozdíl je s originálním beautyblenderem. 


Nákupy to byly velmi praktické, Konečně jsem si pořídila houbičky Calypso, které jsem již potřebovala, doslova, jako sůl. Pilník na paty Balea, který jsem si oblíbila a také vyzkoušela již v Třebíči a ten můj pražský už potřeboval vyměnit. 

Sluchátka v Rossmannu mě překvapila, ale za akční cenu 80,- Kč jsem si řekla, že je vyzkouším. 


Jak příliš často do Rossmanna nechodím, tak nevím zda-li toto tělové máslo s vůní manga je novinkou, nebo je ve stálé - běžné nabídce, ale jakmile jsem ho uviděla, řekla jsem si, léto. Zatoužila jsem po něm a vzala si ho, ne že bych měla nedostatek tělových mazadel. 


No a jedem menší ranní nákup v Lidlu, kde jsem v jejich akci ještě stihla vzít pro Izi kapsičky Felix a L. jako takové poděkování vlašské ořechy. 


Malý víkendový nákup v Lidlu a místních Vietnamců, kde jsem ulovila dva jednorázové respirátory (černá a bílý)+ sušenky Lotus a Miňonky. 

Red Bull sugar free je pro M. a nanuky chutnají vždy. ♥


Bez tohoto nového sprcháče SNÍLEK jsem nemohla prostě být a ještě jedny Solus respirátory z Lidlu, které se mi asi nejvíce osvědčily v práci. 


Zeleninu beru pravidelně, nejradši mám asi salátový mix, který si dle chuti a také zásob doplním. Nyní jsem si dávala do salátu kozí sýr z Delmartu - velmi dobrá volba. 


Došel mi můj milovaný Max Factor make-up/korektor v tyčince a já krkoun jsem za něj nechtěla dát plnou cenu 230,-Kč a žádná akce v DMku na dosah nebyla, tak jsem po zvážení nakonec vybrala tento Catrice Liquid Camouflage s mým žlutým podtónem v odstínu 015 HONEY. Vyšel na necelou stokorunu!!


Pro takové ty "lepší" sýry si ráda zajdu k nám do OC Stromovka a konkrétně Delmartu. Kde jsem nakonec vybrala více sýrů, jelikož mě prostě zaujaly a např. naprosto fantastický sýr Gruyere jsem neměla opravdu hodně dlouho, také byl ze všech nejdražší, ale skvělý a stále v poměru - cena - výkon naprosto dokonalý. Vřele doporučuji podívat se ideálně do kamenných obchodů Delmartu a nebo mám i dobrou zkušenost s potravinovou sekcí Mark & Spencer. 


V DMku jsem vzala naprosto běžnou a denní záležitost nás všech, tím je toaletní papír a vlhčené ubrousky, které používám na všelijaké otírání. 

M. mě inspiroval svou debatou o sýru Roquefortu, jak se hodí k Portskému vínu, že jsem na něj dostala jednak chuť a pak jsem si říkala, že bych se měla za statečnost, odhodlání a bolest po resekci dolní stoličky odměnit, že jsem si ho nakonec v Delmartu pořídila. Vybrala jsem si pro mne tuto light verzi v praktickém balení 4x 25g. Byl velmi výrazný a naprosto skvělý. Moc nám chutnal!!! Díky lásko za inspiraci. ♥

Tyto nákupy zakončím krásnou kytičkou růžových růží, o kterou mě poprosila má milá švagrová, abych koupila a předala. Věřím, že jsem vybrala dobře a že i udělala radost, alespoň jako mě, tu chvilku, co jsem ji doma měla. 

Toť mé poslední nákupy, které opět byly více rozmanité, než bych bývala řekla. 


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde,ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A.



4 komentáře:

  1. Eri,
    verím, že už sú zúbky ok...
    Kytica ruží je nádherná!
    Zaujal ma ten mangový telový krém, som zvedavá na recenziu, korektor a hubky.
    Pekný večer, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, milá Adko, na tělové máslo se chystám každým dnem, plus mají v DMku novou limitku Alverde telovych mini masel...👍🛁👌.

      Vymazat
  2. Tedy Eriko, tys mi udělala chutě na sýry :). Budu se muset v Delmartu někdy stavit (já chodím do Arkád, ale myslím, že sortiment bude hodně podobný).
    A Snílka od Baley mám doma v provedení krém na ruce - taky jsem neodolala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stano, určitě sýry ozkoušej, něco nabízí i Košík. Dobrou chuť přeji. 👍🍽

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...