neděle 27. června 2021

Má oblíbená - Calvin Klein Euphorie


AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou poslední neděli v měsíci červen 2021. Zároveň Tě vítám u dnešního článku, který bude o mé velmi oblíbené EDT, kterou používám snad od jejího uvedení na český trh. 


Jak píši, tuto vůni znám, používám prakticky neustále a objednávám buď to na Notinu, nebo ze začátku v parfumérii / Sephoře. 
Toto 100 ml balení -  mě vyšlo na cca1650,- Kč - a preferuji pořizovat na NOTINO.cz
EDT mívám s jistou pravidelností (drobnými výpadky ♥) od roku 2007. 

Je to vůně pro mne velmi příjemná, symbolicky mi připomíná pohodu a pocit jistého "bezpečí". 

Vůně je to smyslná, ženská, sladko - kořeněná. Omluv prosím můj velmi jistě nepřesný a až trochu krkolomný popis, ale vůně skutečně neumím popisovat. 



Navíc popis vůní je do jisté míry velmi subjektivní, jelikož každý cítí a vnímá vůně jinak. 

Vůni ráda používám denně, jak na všední nošení, ale i kořeněnější složce se dle mého hodí i na večer.

Popis vůně z webu Notino:

Příběh vůně
Parfémovaná voda Euphoria byla vydána v roce 2005 a okamžitě se dočkala velikého ohlasu. Byla dokonce nominována na nejlepší luxusní parfém toho roku a bez velkého překvapení prestižní cenu FiFi získala. Okouzlující a nezaměnitelný flakon je inspirovaný samotnou vůní a připomíná orchidej v rozkvětu.

Složení vůně:
ovocno-květinová vůně s orientálním nádechem
pro energické a sebejisté ženy
vhodná pro každodenní nošení i slavnostní příležitosti
tak s tímto popisem naprosto souhlasím a lépe bych ani nepopsala!!!

Hlava - granátové jablko

Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Srdce orchidej, lotos

Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Základ ambra, pižmo, fialka, mahagon

Druh vůně orientální, květinová

Omluv prosím můj nepřesný popis, tak i fotky, které se mi prostě nedalo pořídit, nějak flakónek nechtěl posedět a pózovat. 

Znáš tuto vůni? Jistě ano, protože je velmi rozšířená a populární, také je celkem "dlouho" na trhu. 
A jaká je Tvá oblíbená vůně?


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde,ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A.



4 komentáře:

  1. Já používám spíš toaletní vodu, parfémovanou vodu jsem myslím ani neměla. Teď mám eau fraiche (ani nevím, jestli to má český ekvivalent), kterou jsem vzala kvůli oblíbené vůni zeleného čajě, možná ale na zimu sáhnu po něčem výáraznějším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, já mám raději asi výraznější vůně, ale taky mám různé toaletky, které hodím s sebou o kabelky nebo moc fajn jsou misty např. od Victoria Secret. Lehčí a určitě i fin. dostupnější. Tvá vůně zní velmi zajímavě - vůně zeleného čaje musí být velmi osvěžující. Krásný začátek nového týdne přeji. ☺♥

      Vymazat
  2. Ja nemám rada parfémy ani žiadne vone. Ako nie že ich nemám rada ale nepoužívam ich lebo skoro žiadnu nemám. Ale keď prídem k sestre tak má presne tento parfém a vždy sa s ním navoňam :D


    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to mě těší, že ti Euphorie také voní. Krásný den přeji. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...