pátek 25. června 2021

#ShoppingTime No. 27

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný pátek,  a vítám Tě u dnešního článku s dalšími nákupy.


Začínám v DMku, kam jsem šla kopit pleťové masky pro milou Aďku z této letní limitky balea. No a přihodila jsem do košíku v rychlosti i ebelin odličovací tampóny vč. jednoho pánského sprcháče, také z limitky...!


Opět maska, opět Balea a její řada s vitamínem C ani mne nenechala netečnou a pořídila jsem si na zkoušku, sobě a i Aďce tuto hydratační masku, která je mimochodem moc fajn, zatím, jak jsem ji zkoušela. 


Plus jsem si na doporučení Verči z YTB vzala lip peel balm s kokosovou vůní. Mají v nabídce i verzi s banánem, pokud by tě zajímala. Vzhledem k tomu, že já od malička se všemu banánovému vyhýbám, jelikož je doslova "nesnáším", kokos byl jasnou volbou. 

V Lidlu mě oslovila akce na Vitana majonézu a mou oblíbenou Sweet Chill Saure. 


Začalo být teplo, tak nanuková sezóna odstartovala i u nás. Variantu s tmavou, nebo mandlovo/mléčnou čokoládou preferuje pánské osazenstvo naší domácnosti. 


Konzervy tuňáka za krásných 90,- Kč. Již jsem je měla a byly skvělé, pro mne rozhodně nejlepší na trhu s přihlédnutím k poměru/ceně/kvalitě!


Do DMka jsem šla pro odličovací olej Balea na doporučení moc prima YTB kanálu POD LUPOU. Plus jsem vzala ještě pár drobností, vč. wc papíru, který celé naší domácnosti vyhovuje asi nejvíce. 


Deodorant Balea s vůní ananasu Sweet Sunshine v kuličkovém provedení jsem si vzala spíš opravdu jen na zkoušku, navíc za krásných 20,- Kč. Tekuté mýdlo na ruce do dávkovačů ve variantě s malinou a magnolií, kterou jsem snad ještě ani neměla. 


No a zde je odličovací olej na obličej, bez parfemace vhodný pro suchou pokožku. 100ml balení stojí pouhých 80,- Kč, slyšela jsem na něj snad jen pochvalné recenze a věřím, že bude vyhovovat i mne!


Kombinace sypké smetany a překapávané nebo i filtrované kávy u nás nyní celkem vede, takže je třeba doplnit zásoby. K tomu jsem vzala Meltu a hřebíčkové Cigarillos. 


Česnek + kmín = pečené vepřové maso, alespoň to se vybaví hned mne. Jeden i takový pokrm jsem nyní vařila. 👍🍽


Zmíněné vepřové maso, pečené s cibulí ve vlastní šťávě a když jsem zjistila, že se upeklo tak krásně do měkka, snadno jsem ho pomocí vidličky roztrhala. K tomu listový - mražený špenát a super nedělní oběd byl na světě! 


Aviváž, modrý Lenor, na tom by nebylo snad nic ani tak zvláštního, ale je. Asi 10 min jsem postávala u stojanů s dekorativní kosmetikou, vybírala jsem nad rozjasňovačem a tvářenkou, či bronzerem, no a když jsem měla téměř vybráno (zapečenou tvářenku od Catrice), rozhodlo se něco ve mne, že ne, nic si nekoupím a na místo toho jsem si vzala tuto aviváž. 


No já jsem to tedy dopracovala, že místo šminek, kupuji produkty na praní....🙃🤣.


A ve výprodejovém stojanu jsem si všimla této řasenky Essence Powerful #pinkandproud. O této řasence nedávno mluvila Verů z YTB a chválila si ji, takže za 50,- Kč jsem prostě nemohla odolat!! Tak alespoň něco, jsem si v DMku pořídila. 👍


Oby tyto produkty jsou od místních Vietnamců. Sprchový gel Palmolive s vůní kokosu voní velmi intenzivně po kokosu, voní sladce, sice lehce uměle, ale ta vůně a krásná krémovost produktu mě opravdu dostala. 🥥 

Lidl mě nalákal na tento XXL Camembert, který byl skvělý, vyzrálý a chuťově výraznější, přesně takové sýry já preferuji. 


Nachos tortilla chips si nekupuji příliš často, ale právě díky akci jsem si je pořídila. Byl to obří balík, který mám snad ještě nyní. ☺


Toť mé poslední nákupy, které opět byly více rozmanité, než bych bývala řekla.


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde,ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A.


 

4 komentáře:

  1. Moja milá Eri,
    zaujímavý nákup, tekuté mydlo s malinami práve používame a je fajn, pekne vonia a nevysušuje... Som zvedavá na tú riasenku a odličovací olej, už som naň aj ja pozerala, ale stále váham, mám mastnú / zmiešanú pleť... a nanuky obľubuje môj muž a tortily môj syn :-)
    Krásny a pohodový víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá, zrovna dneska jsem si zase dávala nanuka. ☺♥ Na řasenku se chystám, až dopotřebuji Sky High. Odličovací olej je skvělý, právě parádně rozpouští make-up a nečistoty. Je hydrofilní, krásně se smyje, nezmastí ani neucpává póry. MOhu vřele doporučit, nemusíš mít obavy, hodí se na všechny typy pleti. Já sama mám velmi rozšířené póry po celé T zoně. ☺♥ Krásný večer a snad jsi měla prima víkend.

      Vymazat
  2. Eriko, tentokrát jsi toho nakoupila docela dost :). Já znám ten deodorant Balea - voní hezky, ale je to tak na den kdy mám home office a sedím u PC - velká ochrana ani proti pocení ani proti jeho následkům to není.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, deodorant vůbec nefunguje, co jsem zjistila. Asi jsem zhýčkaná těmi z Lidlu, které jsou naprosto super. Trochu zklamání. njn ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...