pondělí 14. června 2021

#ShoppingTime2021 No. 25

AHOJ,AHOJ,


přeji krásné pondělí,  a vítám Tě u mého dnešního článku s pokračujícími nákupy. 

Jako první tady mám nákup v DMku, kam jsem doslova dopajdala, protože jsem měla z nových bod dva velké puchýře na patě - přímo na achilovce levé nohy. 



Mým kamarádem mi byly doporučené gelové náplasti Balea, kde je v praktické krabičce celkem 6ks 3menší a 3větší oválky. Náplasti jsou naprosto SKVĚLÉ, úžasné, nejlepší a hne po nalepení mi ulevily od bolesti, jako by žádný puchýř a bebí nebylo. 

Balení mne vyšlo na 90Kč a všem vřele DOPORUČUJI. 


Při placení jsem opět šla okolo stojanu se slevami (v OD Kotva) a zaujala mě tato Gliss Hair REpair bezoplachová péče, která vyšla na krásných 30,- Kč. 

Stejně jsem si pohrávala s myšlenkou, že i já bych ráda vyzkoušela nějakou bezoplachovou péči, která je dle mého názoru velmi praktická a četla jsem dobré recenze. Za tuto cenu, nebylo naprosto co řešit. 👍


Také jsem vzala nový pánský sprchový gel s konopným extraktem, který lehce po konopí voní. 


Z Košik.cz mi Kenny objednal tyto pečená rajčata v pyré, prý jsou naprosto skvělá a je znát autentická chuť rajčat. Byly v akci, tak jich máme plný regál ve špajzu. 


No a abych si nemusela tahat busem sirupy ZON, tak jsme také vzali na Košik.cz.


V DMku jsem narazila na tuto velmi výhodnou sadu denního a nočního krému proti vráskám od Ziaji z jejich kozí řady. Sada obsahuje noční a denní krém v plném balení a celková cena sady byla krásnou stokorunu! 
K tomu jsem si vzala ústní vodu, pro kterou jsem tam také šla. 

Smetáček s lopatkou - celkem taková obyčejná věc, ale velmi potřebná a tuze praktická mě vyšla na 70,- Kč 
Granuky - nebo lépe řečeno dobroty pro kočičku Kennyho Hokejku k jejím čtvrtým narozeninám. 
Koupeno v PetShopu za cca 80,- Kč. Vzala jsem verzi s krocanem - s krůtou ve tvaru roztomilých srdíček. ♥
Je granulky - pamlsky jsou od značky Gim Cat ve verzi krůty a brusinek. 

Sáčky do koše se mi sem zatoulaly, jak tak na to koupám, taky taková běžná, lež nutná záležitost. 

Na tento dvoufázový odličovač od Astridu jsem již několikrát koukala, ale až nyní si ho pořídila, jelikož jsem velmi spokojená s jejich pleťovou vodou. Tak věřím, že i tento produkt bude super a nezklame mě. 
Máslo, půl kilové balení Goudy z Lidlu a naprosto skvělé kokosové mléko z Kauflandu - pořízeno na Košik.cz. Toto kokosové mléko je asi nejlepší, co jsem vyzkoušela, poměr - cena - kvalita naprosto skvělé, mnohem lepší než to z Lidlu či DMka. Doporučuji, tato plechovka o objemu 400ml vyjde na 33,- Kč. 
Pořídili jsme METR ŠPEKÁČKŮ a to doslova, opět na Košik.cz. Bude/byl z nich skvělý buřtguláš, zapečené s brambory a i jen tak, byly moc dobré. 

Bílý jogurt s majonézou je skvělé kombo pro přípravu různých dipů. 

Kytička potěšila, milý dárek. 

A tímto se blížíme pomalu ke konci dnešních nákupů, pro které jsem došla do Tesca (olivy na chuť a čaj se skořicí). 

No a při té příležitosti jsem se zastavila v Rossmannu, kde jsem vzala jedny perličky do koupeli a Isana men sport 3v1 sprcháč. 

No a po celkem dlouhé době jsme si dali pizzu,  z Kaskády na Barrandově. 
Toť mé poslední nákupy, které opět byly více rozmanité, než bych bývala řekla.

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde,ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A.








10 komentářů:

  1. O tých Balea náplasťach som netušila! Ďakujem za tip, tie musím mať! 💐

    Blog de la Licorne💐
    Youtube

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, náplasti jsou doslova "spásné", opravdu super, vřele doporučuji. Krásný den přeji. ☺♥

      Vymazat
  2. Eri, Balea gelové náplasti jsou dobrý tip.
    Já taky hodně používám majonézu v kombinaci s bílým jogurtem (ten od Hollandie je na to super, protože je hustý) - nejsou pak tak těžké. I do bramborového salátu přidávám jogurt. Už jsme si zvykli a jen s majonézou by nám to snad ani nechutnalo.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, náplasti jsou parádní a bílý jogurt jsem já nyní vyměnila za zmrzlinu, s ovocem, mussli je parádní pro sladké použití. Do salátů mám ještě ráda cottage, taky super obměna. Tvým kulinářským a cukrářským umům se zdaleka neblížím. ☺♥ Prima den přeji!

      Vymazat
  3. Pániii Eri; takové nákupy))) já teď v nákupech nějak zaostávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, zase děláš něco jiného, mnohem přínosnějšího, já poslední dobou vůbec, ale vůbec nic nestíhám. Uff. ☺♥ Krásný den přeji.

      Vymazat
  4. Eri,
    opäť super nákupy. Zaujali ma tie náplaste a bezoplachová kúra na vlasy a odličovač od Astrid :-)
    Máš pravdu, kokosové mlieko z Kau..... je naj :-)
    Krásne dni a ďakujem za prekvapko, včera dorazilo, ďakujem, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj moje milá, to jsem ráda, že dorazilo. Paráda ☺♥ Na Astrid odličovač jsem zvědavá. Nyní mám olej na celý obličej vč. očí od Balea a je skvělý. Prima den přeji. ☺♥

      Vymazat
  5. Ahoj,
    krásné nákupy! Ty náplasti Balea mě zaujaly, musím se po nich podívat. Špekáčky mám taky na seznamu, říkala jsem si, že bych mohla udělat buřtguláš:-) Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, buřtguláš jsem dělala a povedl se. Buřtíky jsme měli opakovaně a velká spokojenost. Celkově vlastně mohu Košik.cz jen doporučit. Krásné parné dny přeji má milá ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...