neděle 25. července 2021

#ShoppingTime No. 31

 

AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou neděli, a vítám Tě u dnešního článku s dalšími nákupy.

Tento článek bude spíše o produktech běžné denní spotřeby, čili potravinami. Poslední dobou jsem zjistila, že jsem vaření a nákupy přenechala tak trochu na pánském osazenstvu naší domácnosti. Tak nějak se to prostě sešlo, ale o víkendu se budu snažit jim to vynahradit. ☺♥


Menší nákupík na Košík.cz, tuto rajčatovou passatu jsme si velmi oblíbili, kvalitní, chuťově vyvážená a cenově přijatelná. Vyzkoušeli jsme i tyto "lepší" Rummo těstoviny z tvrdé pšenice. A aby to nebylo vše tak zdravé a super food, vzala jsem na zkoušku tuto žampionovou předpřipravenou sypkou směs na omáčku značky Kaufland. 


Spekulatius jsou nové karamelové sušenky z Lidlu, které jsou moc dobré, stojí toto balení 30,- Kč a dalo by se i říci, že jsou chuťově srovnatelné svému Lotus originálu, jen lehce více "suché", ale již máme druhé balení. 
Opět Kaufland a jejich bílý jogurt holandského typu, který je super. 


Royal Crown colu jsem koupila, protože byla zrovna v nějaké akci a sobě dva nezdravé a tučné sýry, ovšem po dlouhé době jsem si tyto mé "dobroty" pořídila. 

Ve snaže napravit si trochu reputaci vrhla jsem se do vaření a to vepřové na houbách, se smetanou a rýží Basmati.


 Měla jsem krásný kus vepřové panenky z místního řeznictví, takže maso jsem trochu zatáhla a podusila chvíli na cibulce a omáčka byla na světě. Ovšem nejlépe chutná stejně druhý den, když se trochu rozleží. 


V našem Lidlu jsem dámskou verzi kuličkového deodorantu Cien neobjevila, nebyly vůbec k dispozici a tak jsem sáhla po pánské verzi, která je s obsahem hliníkových solí, což mě nijak zásadně nevadí. Jelikož s předchozími dvěma variantami jsem nadmíru spokojená, tak tuto verzi, kterou budu nosit s sebou v létě v kabelce "očekávám" ty samé skvělé vlastnosti. 


Na Košík.cz jsme si objednali nějaké sýry z Delmartu, jelikož nám jakožto VIP zákazníkovi nabídli 15% slevu na produkty Delmart a Authentic. 


Plus jsem ještě na zkoušku vzala Dijonskou hořčici a asijskou sladko-kyselou předpřipravenou omáčku. Pokud se osvědčí, nevidím důvod, proč nepořídit znovu.  


V Dmku jsem si vzala na takové rychlé omývání Denkmit kokosový prostředek na nádobí. Sada soft zubních kartáčků z Košiku.cz a skvělý sypký vitamin C z Benu lékárny. 


V Benu lékárně jsem využila a to hned 2x po sobě akci na Melatonin 1+1, kdy dárkem byla textilní maska na oči, pro lepší usínání, nevím - nepoužívám, darovala jsem. Hypermangan,  neboli Manganistan draselný jsem si vzala na doporučení milé kolegyně, jelikož mě začal celkem "ošklivě" trápit prst na pravé noze, ale chirurgii jsem se stále bránila. 


Přílišná frustrace, úzkostné stavy mě častěji a častěji "doháněly" k nákupům a děláni si radosti. 


Čím jiným bych si mohla udělat radost, nežli kosmetikou. Udělala jsem menší/větší objednávku na Sephoře, na základě doporučení a motivace Káči z jejího YTB kanálu. 


Oba produkty jsou proti vráskám, respektive Káča je chválila a když jsem jí napsala a požádala ji o radu a doporučení, ihned reagovala a já si tedy vzala tyto dva produkty. 


Buffet - Sérum proti stárnutí na bázi peptidů, vhodné pro zralejší a suchou pleť,  mě vyšlo na 410,- Kč 


K tomu jsem si vzala nějakou tu Amino - Amino Acids + B5 - Sérum za 190,- Kč. 
Obě lahvičky jsou o objemu 30 ml. A produkty The Ordinary jsou dostupné snad jen na e-shopu, co jsem tak z objednávání pochopila. Jelikož se nedalo zboží vyzvednout v kamenné prodejně. 


Vánoční edice - kolekce s lemurem mě oslovila již v zimě a vida, vida, nyní jsem se k ní dostala díky slevám. 


Vybrala jsem si:
Sephora Collection - Wild Book Palette 

SEPHORA PREMP 20 XMS PALE 1PCE

Paletka mě vyšla na krásných 389,- Kč. 


Celkově jsem utratila 1019,- Kč a objednávku jsem uskutečnila 8/6 a dorazila kurýrem po obědě 10/6. Za mne tedy velká spokojenost. 




Toť mé poslední nákupy, kde asi největší radost jsem si udělala objednávkou na Sephoře, která ovšem byla vyvolaná velkou vnitřní frustrací. Njn.





Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde,ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A



5 komentářů:

  1. Eriko, tak je jasné, že saponátem si člověk radost dělat nebude. To chce něco onačejšícho (já si kupuju čaje, co mají nové přebaly :D). Produkty z Kauflandu vůbec neznám - Kauf máme daleko a na Košíku nenakupuji (já potraviny raději kupuji "naživo").
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tys mě ale pobavila ♥♥♥!! Jj, Kaufland sice nemám daleko, ale jen díky Košíku, kdy dáme dohromady větší objednávku jsem právě produkty zn. Jarmark objevila a jsou super. I recenze jsem nějaké četla - slyšela. Krásný den měj. ☺

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    vidím, že si sa potešila nákupom kozmetiky a tak to má byť :-)
    Inak tá dijonska horčica nám chutí viac ako tá l L...u.
    Pekný večer, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, hořčici máme již druhou, je skutečně skvělá. Moc děkuji a přeji Ti krásný den. ☺♥

      Vymazat
  3. Děkuji Eriko za tip, vůbec jsem netušila, že Sephora už prodává The Ordinary! Značku jsem i oblíbila a mám od ní plno produktů. Teď bude objednávání jednodušší :-)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...