úterý 10. srpna 2021

#ShoppingTime No. 34

 



AHOJ,AHOJ,

přeji krásné úterý (pro mne dnes takové single dovolenkové) ☺, a vítám Tě u dnešního článku s dalšími nákupy.

 

 


Začnu víkendovým nákupem v Lidlu, poslední dobou vlastně ani jindy nestíhám příliš nakupovat běžné věci, jako jsou právě potraviny.
Bílý jogurt, smetana, mentolové bonbonky, vanilkové trubičky a ovocný čajík. ☺


Zelí z Lidlu je prý oblíbené což mě tak trochu inspirovalo, že jsem v pátek cestou z práce, kdy jsem šla opravdu brzy koupila vepřové maso a uvařila Segedínský guláš s domácím knedlíkem. 


Ritter Sport a černé hřebíčkové Ciragillos je kombinace M. .


Zase má kombinace je bílá Margotka (cokoli s bílou čokoládou mi tuze chutná) a černé "velbloudy". 


Tento letní sprchový gel z limitky Balea s vůní melounu je naprosto úžasný. Připomíná mi léto cca před pěti lety, kde podobnou vůni Balea měla. Ve mě to vzbuzuje lehkou nostalgii, ale velmi příjemného ražení, což se divím, protože před pěti lety jsem musela propít a to doslova celé léto. 

Nanuk k létu prostě patří. 


Silikovou podložku z Aliexpresu jsme stihli objednat a také dorazila do konce června, čili nepodléhala nově zavedené legislativě tj. DPH a proclení. 


Lioton gel je skvělý na otoky, ale mě spíš pomáhá na bolavé žíly a cévy obecně, které při změnách počasí a tlaku bolí neskutečně "nesnesitelnou bolestí". 


Domácí třesně od M. z Vysočiny - výborné byly! Já mám ráda sezonní ovoce, maliny a třešně asi nejraději. Jakému ovoci neodoláš Ty? 

No a týden uběhl ani nevím jak a my se přiblížili prodlouženému víkendu, na který jsme jeli společně s M. do Třebíče. 




Byli jsme sice na celkem běžném nákupu, ale byl to tak odpočinkový víkend, že jsem nic ani nefotila. Jen snad toto, mé nealko pivo a salátek Caprese a tradičně limonáda Zonka, nesměla chybět. 



Toť mé poslední nákupy, které opět byly více rozmanité, než bych bývala řekla. 

 




Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A



6 komentářů:

  1. Eriko, tvůj nákup mi připomněl gel Lioton - kdysi jsem ho používala na unavené nohy v létě, kdy mám tendence k tomu, aby mi otékaly a byl fajn. Možná si ho zas koupím. A třešně a caprese - mňam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, zrovinka včera odpoledne jsem si jím nožky trochu osvěžila. ☺ Určitě je to moc fajn pomocník, pro bolest žil. Krásný den přeji. ☺♥

      Vymazat
  2. Mňam segedín, ten Tvoj vyzerá luxusne :)
    A caprese tiež. Eri, prajem Ti krásny deň, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko a i capreze jsem včera dělala. ☺♥ V létě je to super osvěžení. Krásný den přeji. ☺♥

      Vymazat
  3. Zajímavá kombinace Margotky s cigaretama :D Mně nejvíc chutná hrozinková Margotka, ale bílou taky nepohrdnu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo to ano. Cokoli s bílou čokoládou je moje. 😂👍 Krásný den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

DUBEN - APRIL ☘️🪻

AHOJ HOLKY,  vítám vás a rovnou začnu obrazem, který mi nástěnný kalendář ukazuje a tím je NADĚJE. O jak příhodné a symbolické.  ...