sobota 4. září 2021

#vyroci blogu - 7mé narozeniny blogu #anniversary


Ahoj, ahoj, 

Dnes je mému blogu 7 let, poslední dobou nemám nějak energii, invenci více přispívat. Možná mi jen chybí inspirace a hledám nějaký progress. Každopádně blog mám ráda, je to takové " mé prostředí ", kosmetika mě stále láká, zajímá a bavi me ji zkoušet. Chtěla bych jen závěrem tohoto dosti obyčejného a bezduchého příspěvku "zdůraznit ", že tento můj koníček přečkal, ba se dokonce zrodil v mé éře pití. Díky za tu možnost blogovat, díky za krásných 7 let.Díky za lidi, které jsem diky němu mohla pozvat. Diky za Vás!! 💄🤗🖤🙏
Krásný večer a krásný víkend!!
#czechblogger #blogger #vyroci #7years #together #nonalcoholiclive #thanks #me #beautybloger #ilovecosmetic #ceskobloguje #niceevening #praguelife #7let #blogujeme

4 komentáře:

  1. Eriko, všechno nejlepší k blogovým narozeninám. Doufám, že budeš psát dál - ráda si sem chodím číst. A přeju hodně inspirace i čtenářů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, moc a moc Ti děkuji. Obrovsky mě to těší. Krásnou neděli přeji. Bude giveaway.

      Vymazat
  2. Přidávám se ke Stáně... velká gratulace a těším se na další čtení)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá EVi, moc a moc Ti děkuji, vážím si toho. Jak jsem psala, bude giveaway. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...