neděle 5. září 2021

GIVEAWAY k výročí blogu



 AHOJ,AHOJ, 

přeji Ti krásný dnešní den. Letos se mi podařilo nezapomenout a neopomenout výroční založení mého blogu. Protože poslední dva roky to bylo "marné". 
Nicméně k věci. Jelikož si vážím svých - váš čtenářů - čtenářek, připravila jsem si malou soutěž - giveaway. 
Soutěž potrvá týden, od neděle do pondělí tj. od 5/9 do 13/9, primárně zde na blogu, ale uveřejním ji i na svém IG a i FB. 

Stačí mít doručovací adresu v ČR nebo na Slovensku a zanechat mi komentář pod příspěvkem. 

Do soutěže jsem si pro vás připravila 6 produktů, které jsou zde vyfoceny a popsány, plus sedmý bude prémiový, takové překvapení. 
Balíček bude obsahovat:
  1. Dřevěná písmena H_O_M_E
  2. Micelární vodu s heřmánkem od Yves Rocher
  3. Dezinfekční gel značky Douglas
  4. Sůl do koupele od Isany 
  5. Pleťovou vodu od Clinique pro suchou až smíšenou pleť 
  6. V plechové krabičce se ukrývá setík na rty, peeling a balzámek od značky Douglas
  7. No a poslední - bude překvapení.....

Snad Vás produkty potěší, nebo zaujaly a zapojíte se do této soutěže. Moc, opravdu moc děkuji za Vaši - Tvou přízeň, protože bez čtenářů a zpětné vazby by blogování nebylo snad ani reálné provozovat. Díky za možnost blogovat, díky za Vás - Tebe, vážím si toho. ☺♥


Krásnou neděli a krásné podzimní dny přeji a doufám, že se z babího léta také tak radujete, protože to je mé milované roční období. ☀🤗


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A


12 komentářů:

  1. Ahoj Eri,
    moc blahopřeji k tvému blogovému výročí! Mám pocit, že tvůj blog sleduji skoro od začátku a jsem moc ráda, že se tomu pořád věnuješ. Připravila sis pro nás krásnou odměnu, v balíčku je hned několik produktů, které bych fakt ráda vyzkoušela.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ještě jednou velká gratulace 💐 tvé články jsou zajímavé. Jsi inspirující i pro mě = starší generaci ( ikdyž se tak necítím😛)mezi vámi se tu cítíme jako mladé))) .Udržujete nás stále v obraze😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, jaká starší generace, netuším, o čem to mluvíš. Mladice. ☺♥ Děkuji, děkuji za takovou milou podporu, hned mám lepší den. ☺♥

      Vymazat
  3. Velká gratulace k výročí . Vždy je na blogu i na Fb plno fotek k toho dne co jsi zažila a to se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, viděla jsem ☺♥. Děkuji moc a přeji krásný den!!

      Vymazat
  4. Jště jednou gratulace k výročí blogu. I já se do soutěže zapojím ráda. Když jsi pro nás připravila takovo hezkou výhru :).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi moc šikovná, když píšeš blog už takovou dobu. Gratuluji a přeji ať se ti pořád líbí ho psát.
    Givka je super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji ☺♥, i já ráda Tvůj blog sleduji. Krásné dny přeji.

      Vymazat
  6. Dobrý den, velká gratulace k výročí blogu. 🥳🥳🥳
    Sleduji ho moc ráda, čtu pravidelně a vracím se i ke starším článkům...
    Hezký den, Lenka 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den i Vám, milá Lenco, to mě těší. Krásné dny přeji. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...