středa 15. září 2021

#DuoRecenze - The Ordinary



AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou středu, a moc Tě vítám u dnešní hned dvojité recenze na produkty značky The Ordinary. 


Na začátku zmíním, že produkty jsem si objednávala opět na e-shopu Sephory a na doporučení Katky pod lupou a jejího super YTB kanálu.



30 ml balení vyjde na 410,- Kč a je jak jinak, good for vegan

Jedná se tedy o první krok v péči - Buffet Sérum Proti Stárnutí Na Bázi Peptidů

Popis produktu:
Objevte nové Buffet sérum od The Ordinary! Sérum kombinuje spektrum účinných technologií a díky univerzálnímu složení se dokáže zaměřit na různé známky stárnutí.

Receptura obsahuje mnoho technologicky složitých produktů zaměřených na známky stárnutí: peptidový komplex Matrixyl 3000, peptidový komplex Matrixyl Synthe'6, ), peptidový komplex Syn-Ake a Relistase.

Toto sérum vyhlazuje pleť a redukuje výskyt jemných vrásek. Ráno a večer naneste pár kapek produktu a rovnoměrně vklepej do pleti po celém obličeji.

Toto sérum nanáším pravidelně cca 3x do týdne na vyčištěnou pleť, nejčastěji večer, ale dá se krásně použít i jako podklad pod následnou péči, poté nanést make-up. 
Jedná se o gelové sérum, které je na pleti příjemné, lehce chladivé, díky své konzistenci. Nelepí, dobře se do pokožky vstřebá a je to skvělý produkt. 



Nejraději a také nejčastěji nanáším oba produkty dohromady a nechávám působit přes noc, to se mi osvědčilo, jako nejlepší kombo a nejlepší výsledek. Ovšem ne víc jak 3x do týdne. Ještě je fajn si rozpočítat dny v týdnu a já před tímto procesem prakticky pokaždé dělám peeling, ne nutně právě produkty na exfoliaci od The Ordinary. 


Amino Acids + B5 Sérum používám jako následnou péči. Vždy chvíli počkám, než se buffet sérum vstřebá, což trvá prakticky minutku - dvě. A poté nanesu přiměřené množství, což už mám ozkoušené, kolik ho plus mínus má pleť potřebuje a kolik je schopná ho vstřebat. 
Jako dobrý trik se mi osvědčilo produkty lehce rozetřít do oblasti obličeje, krku a i dekoltu a poté prsteníčky lehoulinkatě vklepávat, jako např. u očního krému. 


30 ml lahvička vyjde na 190,- Kč

Popis produktu:
Tento koncentrovaný hydratační vzorec se skládá ze 17% čistých a odvozených aminokyselin (hmotnostních).

Toto složení souvisí s koncentrací aminokyselin přirozeně se vyskytujících v přirozených hydratačních faktorech pokožky a umožňuje lepší pružnost a posílení kožní bariéry.

Vzorec je také složen z provitaminu B5, který hydratuje pokožku na povrchu a zvyšuje její regenerační a protizánětlivé funkce.


Toto sérum je olejovité konzistence, nemá prakticky žádnou parfemaci, což vlastně nemá ani Buffet sérum. Konzistence je příjemná, nezanáší a neucpává póry a celkem rychle se do pleti vstřebá. Záleží, v jaké kondici zrovna svou pleť mám. Přebytečné množství se dá snadno setřít nebo smýt, pokud se nevstřebá přes noc, což mě se prakticky ještě za dva měsíce, co produkty poctivě používám a testuji, nestalo. 
Řekla bych, že má pleť je v rozhodně lepším stavu, viditelně je pružnější a odolnější. Odolnější myslím tím, že není taková povadlá a až zašedlá, což zase mohou také trochu dělat exfoliační séra - speciálně to s vitaminem C, které od The Ordinery mám a je skvělé, ale pozor, celkem "agresivní". 
Toto kombo se mi velmi osvědčilo. Olejíček vyživí, vyhladí a dodá potřebnou hydrataci, naopak Buffet je skvělým pravidelným podkladem pod jakýkoli krém či make-up. 

Určitě MOHU JEN A JEN DOPORUČIT a znovu mě tato skvělá zkušenost vede k tomu, že i asi raději nechám poradit nějaké další - vhodné produkty pro mou pleť. 
A jaké jsou Tvé zkušenosti s touto značkou, případně na jakými bys uvažovala, že si pořídíš?

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 


Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A


4 komentáře:

  1. Ahoj Eri, obě séra vypadají poměrně lákavě. Já teď budu nějaké sérum shánět, ale v The Ordinary jsem taková ztracená, doteď jsem používala ve všem akorát kyselinu hyaluronovou a jsem na experimenty trochu posera. Nicméně moc pěkná recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sabi, mě fakt takto značka sedla, ale naprosto chápu, že člověku se s kyselinami příliš nechce experimentovat. Dobré je se podívat, co s čím je fajn kombinovat a naopak, co by proti sobě nelibě reagovalo. Krásné dny přeji. ☺♥

      Vymazat
  2. Pro mne je značka Ordinary velká neznámá - zatím jsem o ní jen četla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, ne každý musí vyzkoušet vše taky. Navíc Tvá pleť je pěkná, péči a to dostatečnou, alespoň dle soudě článku ji dáváš, takže třeba Tě časem něco zláká, nebo třeba ne. Pro mne je fajn, že je dostupná na Sephoře. Až budu mít botox, tak snad nebude třeba, toliko péče. ☺♥ Krásný víkend přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...