pondělí 18. října 2021

#ShoppingTime No. 44

 

AHOJ,AHOJ,

přeji krásné pondělí, a vítám Tě u dnešního článku s dalšími nákupy.

 



Začnu paštičkami - Rillettes z Delmartu,  které si vybral M., ale jen ty vepřové. Jak jsem již možná zmiňovala, do Delmartu poslední dobu chodím více, protože mi přijde, když využiji zboží v akci, tak poměr - cena - výkon jsem opravdu více než uspokojivý. Prostě lepší, než např. některé zboží, které seženu vedle v Lidlu. 


U mé milé švagrové jsem pro M. sestřenici, které jsem posílala malý dárek tyto dvě "ručníkové" vůně. Jednu do auta a potom vosk. Vzala jsem takovou neutrální vůni, která by měla sedět snad každému. 


Ginger shot jsme před pandemií kupovali často a pravidelně, nyní jsem se k němu dostala v coffee pointu za OD Kotva Coffee Cube.


No a aby mi to nebylo líto - haha, tak jsem si pořídila taky dva vosky, a jeden rovnou do Třebíče, kde mám nově taky aromalampičku. 

Od M. Jsem dostala tento krém pro citlivou pokožku,  který obsahuje měsíček lékařský. 
Je příjemně olejové konzistence, pokožku pěkně zvlacni a vyzivi. Je to produkt z klášterní dílny u Brna. 
V Dmku jsem ulovila v mega slevě tyto dezinfekční prostředky, mýdla a gely. 
Určitě jsi na tuto akci narazila také, byl to zřejmě nějaký plošný výprodej. 👍
Antidepresiva, můj každodenní chléb. Doplatek na měsíce je cca 1100Kc.
Kamarádce malá čokoláda k jejímu 20ti lletému výročí. 

Toť mé poslední nákupy za poslední dalo by se i říci týden.

 



Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A


6 komentářů:

  1. My trávíme nákupy v koupelnový studiích. Raději bych měla ty tvoje nákupy)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nová koupelna je velká investice, takové domácí wellnes třebas...., závidím - haha. ☺♥ A asi bych si jen tak nevybrala, barvy, rozměry, materiály....apod....

      Vymazat
  2. Hm, rillettes by asi stály za vyzkoušení. A vosky vypadají taky dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Eri,
    moc pěkné nákupy! Já jsem taky doplnila zásobu vosků a svíček, v Rossmannu jsem sehnala adventní kalendář vosků Yankee Candle.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, ty adventní kalendáře jsou velké lákadlo 🙃👍😇. Krásný den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...