středa 27. října 2021

#ShoppingTime No. 46

 


AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou středu, a vítám Tě u dnešního článku

s dalšími nákupy.

 


Začnu naprosto běžnými, až nudnými a tím jsem mycí přípravek na nádobí a Ultra sensitive aviváž, abych měla na střídání s tou z ZDE. 

Potom kondenzované mléko do čaje a kávy, nějaké slané preclíky s příchutí cibule, které ovšem nebyly vůbec špatné, nemastné a přitom velmi jedlé. ☺


Potom trojbalení konzerviček tuňáka z Delmartu, beru vlastně již pravidelně, když je třeba dokoupit a poměr - cena - kvalita, NAPROSTO SUPER. 


Na doporučení milé Martičky z IG jsem si pořídila odličovací a - skincare pleťové mléko z Tesco řady, na které jsem velmi zvědavá, protože její tip na šampon proti lupům z Lidlu byl naprosto super. 


Dostala jsem zápisníky #FSV UK, kde uvnitř jsou tečkované, což je nyní prý nejvíc, nejvíc trendy, což říká M. a ten je na papírenské zboží největší odborník. 


Potom jsem od mé milé švagrové, vlastně již tradičně dostala dva vosky YC, kdy jsem jeden darovala. Protože vosk Black Cherry byl vůbec můj první vosk ve svíci, který jsem měla. Do dnešního dne mám snad všechny obaly ze svíček YC. Také si obaly, které jsou min. velmi praktické schováváte?? 😇


Plus jsme dostala nějaké home fragrance, čili vzorky domácích vůní, které jisto jistě s M. využijeme min. v Třebíči. 


Od Hani jsem si objednala díky kolegyni i tyto dva produkty z Avonu. Vyzkoušela jsem jejich True colour make-up, který je rozjasňující a na doporučení milé Hani jsem si ho vzala v odstínu Ivory, což si vlastně i jiné make-upy beru. Slyšela a četla jsem na něj samou chválu, takže se na něj také patřičně těším. 
K tomu v akci z katalogu za krásných 60,- Kč tělový olej se třpytkami a pečujícím olejem. 


M. si šel do Sportisima vyzvedout boty, které si také odnesl, dokonce si je pro velký úspěch byl druhý den vyměnit za větší a já si vybrala toto růžové triko z funkčního materiálu. Je to sice dětská velikost, ale rozměry bych ho spíš přirovnala k dámskému M. Stálo ve slevě 99,- Kč a jedná se o jejich privátní značku. Materiál se zatím zdá příjemný, ovšem uvidíme, jak se bude tvářit při mém běhu. 


No a k tomu jsem si vybrala i legíny, které jsem opravdu "potřebovala". 
Padly mi do ruky a taky do oka tyto největší dětské Puma za krásných 399,- Kč. Sedí mi krásně, dokonce bych mohla mít i o kousek menší, ale takové mezi-velikost není. Jsou jemné, téměř bezešvé, příjemné a na těle lehké, jako pírko. Věřím, že na to mé běhání/neběhání budou naprosto dostačující. 


Na Olšanském nám., kam nyní pravidelně pracovně jezdím jsem objevila i já Drogerii Pemi, o které jsem kdysi četla.
Mají opravdu široký sortiment, celkem zajímavé ceny, zvláště pak ty v akci, čehož jsem také využila. Nakoupila jsem pár nezbytností, nebo spíš zbytností, ale když jsem tam byla, chtěla jsem něco v akci ulovit. Jen tedy paní pokladní se ke mne chovala, jako bych jí obtěžovala, košík s nákupem mi odhodila po zaplacení bokem, no asi při pátku neměla svůj den. Njn. 

Vzala jsem si za krásných 60,- Kč kakaový výživný krém Ziaja, který znám. Sprcháč/mýdlo na ruce Dove v jejich klasickém provedení za 23,- Kč a potom Elseve ochranný sprej a balzám v jednom. 
Posledními kousky dnešních nákupů jsou kešu natural a sušené brusinky, které mixuji pospolu a je to super obnova takového nezdravého zobání. 

A co pěkného jsi si za poslední např. týden pořídila Ty?

------------------------------------------


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A


12 komentářů:

  1. Kešu a brusinky z Lidlu taky můžu))) protože se chystám do Alp na hory; objednala jsem si merino leginy a podkolenky ))) a vánoční dárečky pro své blízké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, ano podkolenky jsem také viděla, jako super tip na běhání, uvidím, jak na tom budu v příštím měsíci, nyní mi není 2x nejlépe, tak to nechci pokoušet. Zdravé zobání bylo třeba, sladkostí bylo dost. Krásný den a snad i prodloužený víkend přeji. ☺♥ Opatruj se.

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    opäť pekné nákupy, legíny od Pumy mám aj ja, len trošku iné a sú super.
    Oriešky a brusnice často používam do pečenia, tie z L.... sú fajn.
    Asi topka sú bodkované zápisniky, to by sa mi páčilo :-)
    Maj sa krásne, pá, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Moje, ☺♥, doufám, že sis užila včerejší sváteční den. JJ, jak píšeš, zápisníky s tečkami nyní vedou, jeden budu dnes darovat. ☺♥ Snad udělá radost. papa a krásný den. Opatruj se. ♥♥

      Vymazat
  3. Eriko, za mne určitě kešu a brusinky, to já ráda. Tuňáka taky :). Já se připravovala na Advent - koupila jsem si v DMku adventní kalendář plný dobrůtek (ten je pro mne zajímavější než nějaký s kosmetikou :D). A dotáhla jsem současně domů 3 balení tablet do odvhlčovače - jedeme o víkendu zazimovat chalupu...
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, plně chápu, naopak obdivuji. Takový adventní kalendář plný zdravých dobrot či čajů je mnohdy víc, než nějaký krém. ☺♥ Měj krásný den. E.

      Vymazat
  4. Já pořídila dceři adventní kalendář plný dobrot z lifelike.cz....a teď mě nalákala Stáňa v komentáři nade mnou na ten z DM :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mě lákají snad všechny adventní kalendáře, uff, třeba nějaký taky dostanu a nebo si i třeba se zpožděním pořídím. Krásný den přeji. ☺♥

      Vymazat
  5. Ahoj Eri,
    já jsem kupovala v posledních dnech jen jídlo, dělala jsem velikou objednávku na rohlíku. Jsem teď nemocná, tak se nikam nedostanu. Kosmetiky jsem ale nakoupila dost v posledních týdnech.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, milá moje, přeji hlavně brzké uzdravení!! Rohlík a Košík k nám jezdí pravidelně, Kenny objednává a nakupuje prakticky jen tam, pokud se člověk nikam nedostane, tak je to velký pomocník. My zrovinka dneska byli v Tescu, jinak chodím do Lidlu, mám ho hned za zabarákem. Tak morode, moc zdravím ☺♥

      Vymazat
  6. Upřímně hodně závidím ty zápisníky z UK, moji kamarádi různě po UK furt něco dostávají, od plecháčků, triček, blbostí, no já od VŠE furt nic nemám, tak čekám. :DD
    Anna | Bílé plátno


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to mě mrzí, že vás takto "ochuzují". Přitom si myslím, že VŠE má dobrý marketing, ale věřím že ten hlavní přínos plní. ☺ Krásné dny přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...