pondělí 16. května 2022

#Oblíbenci měsíce dubna...2022



AHOJ,AHOJ,

přeji krásné pondělí, a vítám tě u mých OBLÍBENÝCH PRODUKTŮ za čtvrtý měsíc tohoto roku. Zároveň již nyní vím, že článek uveřejním později, než bych chtěla. Pokusím se na tom zapracovat, ale tohoto deficitu / skluzu jsem si vědomá. Ale nyní Vám ukáži produkty, které jsem používala nejčastěji nejraději. 
Z dekorativky tady mám tři zástupce a tím jsou pudrové produkty na tvář, bez kterých bych si prakticky nedokázala představit své líčení.  Ovšem nejraději je mám v nějaké praktické paletce, kdy je dost často používám i k líčení očí. 
Bronzer i tvářenka Douglas jsou super. Velice slušně pigmentované, bronzer malinkato práší, ale jinak jsou parádní. Navíc když narazíte na nějakou akci, právě jako já, tak se pohybují cenově jako drogérka, přitom kvalitově mnohem výš. 
Slušná pigmentace, dobrá výdrž, dají se navrstvit, poupravit v průběhu dne, což mě osobně vyhovuje velmi. Za mne produkty privátky Douglas jsou super a mohu je vřele doporučit. 

Too Faced rozjasňovač je stařičký, ale pořád plně funkční a udělá krásné rozjasnění, krásný lesk má, sheen. Nebojte, žádné třpytky, jako diskokoule neobsahuje. Je to celkem decentní lesk, s velmi slušnou pigmentací, máslovou konzistencí, skvělou výdrží a nemám šanci jej vypotřebovat. Jak vidíš, stále je ho tam hodně, hodně, ani na pánvičku jsem se za tu dobu, co jej mám - cca 3-4 roky, jsem se nedostala. Rozhodně svou kvalitou říká "Ano jsem zástupcem Too Fadec" a stojí za investici, nebo lépe řečeno, stál. Nyní nevím, jak na tom Too Fadec je. Poslední produkt mám ze zimní kolekce 2021. 
Srdíčkové rozjasňovače, nebo pudrové produkty na tvář byly obrovských hitem. Kdo jej neměl, "jako by nežil", celá blogosféra jimi žila a měla jsem i ty od Makeup Revolutin. 
Mám odstín, který má broskvový, jemně teplý podtón. Každopádně investice nelituji a jsem ráda, že mám "ještě" původní kvalitu produktů Too Faced. 
Levandulovou vůni miluji, jak v kosmetice, tak např. ve vonných voscích, ale i třeba v parfémech. Tělové máslíčko Alverde vonělo parádně, autenticky. Mělo skvělé a vysoké hydratační schopnosti, bílá barva netvořila na pokožce i přes svou středně - hutnější konzistenci žádný film, naopak, pokožka byla skvěle hydratovaná a až pěstěná. Pro někoho, kdo není zvyklý se mazat pokaždé sprše, tak jako já, by mohl "postačovat" i k příležitostné hydrataci, která vydrží na pokožce. 
Dermacol je značka, kterou mám ráda, ale téměř nic jiného, nežli sprchové gely z fantastické řady Aroma Ritual mi nevyhovují. Loňská novinka, uvedená snad právě v květnu je NAPROSTO SKVĚLÁ. Ideální na jaro/léto. Nejsem milovníkem jahod, ale tato vůně mě dostala a až zavedla do lesa, na stráň, kde rostou právě tyto malé lesní jahůdky. Sladká vůně s příměsí příjemné kyselkavosti je tak příjemná, svěží a podmanivá. Vážně mě tato vůně dostala a určitě si plánuji pořídit další balení. Jen to balení, které, pokud chcete vypotřebovavat všechen produkt, jste nuceni rozstřihnout. Já jej tentokrát vypláchla vodou a použila, jako pěnu. 
Další zástupce privátky Dougalas, vidíte, že tyto produkty mám ráda používám je pravidelně, zvláště pak pečující, či tělovou kosmetiku. 

Hydratační maska Nourishing face mask, která je v praktickém cestovním kalíšku je parádní. Kupuji opakovaně, střídám různé varianty, ale právě k hydratačním, anti-aging, či projasňujícím se opakovaně vracím. Doporučuji využít na ně akci, kdy je seženete za super cenu. 

Maska byla příjemně krémová, dobře se nanášela, plně vstřebala do mé pleti, vyživila a lehce projasnila. Měla jsem dokonce dvě tyto balení, což pro mne je až 6 plnohodnotných použití. Za mne super produkt, který se hodí prakticky pro všechny typy pleti vč. té citlivé, kterou by neměl dráždit, alespoň tedy doufám. No spíš by mohla posoudit Aďka. ♥


Celkem obyčejný produkt jsem si řekla, když jsem prvně viděla tento odličovač očí. Nevěřila jsem, že bude fungovat, když neobsahuje olejovou složku. Ne, naopak, nevím jak to Nivea udělala, ale tento Modrý odličovač pro citlivé oči, který se hodí i pro nositele kontaktních čoček ODLIČOVAL NAPROSTO PARÁDNĚ. Velké, velké a milé překvapení. Skutečně nedráždil, snadno odlíčil oční make-up, vč. voděodolné řasenky a i dlouhotrvající rtěnky. Pokožku nezamastil, nevysušil a zanechal ji čistou. Měla jsem jej v adventním kalendáři, ale dá se běžn sehnat v drogérii. Jen díky své konzistenci - běžné tekutiny mi rychleji ubýval, což je asi běžné. Za mne velká spokojenost. 

Co mi dělalo prakticky celý měsíc radost byly jarní kytičky, keře, stromy, všude okolo nás to začínalo krásně kvést. 
Jako třeba Zlatý déšť, ze kterého jsem si dokonce udělala takovou malou velikonoční výzdobu. 
Což pro alergika, jako jsem já není 2x nejlepší období, ale tu krásu okolo sebe si užívám i přes příležitostnou alergickou reakci. 

Jistě znáš, Lahůdchové - ochucené sušené droždí, toto je z Alberta, balení vyšlo na cca 70-80,- Kč, kdy mi jej kupoval cca před měsícem M. 
Já jej naprosto miluji, byla bych schopná si ho nasypat třeba i na sladké knedlíky, či krupicovou kaši. Zde asi platí pravidlo, jako třeba s koriandrem, buď jej miluješ, nebo naopak nemusíš a nevyhledáváš jej. 
PhoBo, já jej miluji, je to pokrm, který bych mohla jíst třeba i v parném letním dni. Miluji silnou a typickou chuť vývaru a nejraději a nejčastěji - viz dvě ilustrační fota dávám s Tofu. 
A jak jsi na tom Ty s koriandrem? Máš ráda PhoBo, jako já? 
Věřím, že máš také své oblíbence, za poslední dobu ☺♥, budu moc ráda za nějaká prima doporučení. 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉



8 komentářů:

  1. Milá Eri,
    práve včera som si večer urobila "beauty večer" a nesmela chýbať ani maska Douglas od Teba. Myslím, že mám variantu čistiacu a je skvelá, už som si ju aplikovala 2xkrát.
    Telové maslo od Alverde vyzerá skvele, tiež mám rada levanduľu :-)
    Po nejakom dobrom shineri sa musím poobzerať, vieš mi nejaký odporučiť?
    Maj sa krásne, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto je z Alberta, ale nejčastěji jsem kupovala ve ZdravéVýživě - tuším, že Countrylife je super. Masku pro tebe už jednu koupenou mám, ale zase až toho bude trochu víc pohromadě pošlu. TAké čistící, mě včera tak oslovila, že jsem si hned na Tebe vzpomněla 😻, a říkala si, že by ti taky mohla sedět. No uvidíš. Krásný den moje milá.

      Vymazat
  2. Máslíčko od Alverde jsem v minulosti měla a bylo fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, máslíčka jsou fajn, ani nevím, jestli jsou nyní nějaké jarní-letní. Ale viděla jsem ještě fajn sety s peelingy. Krásný den přeji. ☺

      Vymazat
  3. Tak já asi nežila)))) srdíčko jsem neměla:-)....teď jsem si ale nakoupila nějakou new kosmetiku, na příspěvek myslím. Lahůdkové droždí neznám a koriandr můžu.
    Přeji krásný pondělní podvečer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj milá Evi, ad. koriandr - minulý týden jsem v jednom YTB videu vlastně tak nějak zjistila, nebo si spíš potvrdila, že stonky z koriandru jsou mnohem výraznější, silnější, než-li oblíbené a známé lístky. Takže ty "nevzhledné" klacky - stonky, které bychom vyhodily, naopak použít pro silnou chuť. No nic, dost food okénka. Krásné dny přeji. ☺♥

      Vymazat
  4. Eri, zaujal mne odličovač očí od Nivey. Možná po něm někdy mrknu (mně ty olejové nějak nedělaly dobře na oči, tak jsem od nich upustila). Lahůdkové droždí jsem si jednou koupila a od té doby ho mám doma a nevím, co s ním :). Nedáš mi nějaký tip, jak ho použít? A to, že všechno kvete si taky užívám i přes alergii. Ale musím říci, že letos mám reakce docela snesitelné, i když pylu je prý víc než jiné roky. Ale pro mne je moc hlavně líska a bříza a ty už odkvetly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, ale víš že jsem na Tebe v souvislosti s odličovačem myslela. Je vážně moc fajn, tedy byl, už není, rychleji ubýval. Sušené droždí - např. na salát, na rizoto, na těstoviny, na suchou rýži politou máslem....= já vím, to zní hrozně, ale mě to chutnalo, už jako náctileté. Prostě jako takové "univerzální" dochucovadlo. Prima den měj!!

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...