pátek 27. května 2022

#Shopping\Giveaway \Ramdon No. 28

 AHOJ,AHOJ,

přeji krásný pátek, a vítám Tě u dnešního článku s dalšími nákupy.


První položka je asi největší, nejpraktičtější a nejrozumnější investice. A tím je roční kupon na MHD. Po Praze jedině MHD, dá se zajet prakticky kamkoli, pokud tedy nechcete kupovat nábytek či velký shopping v Ikea, kam já stejně nerada jezdím. Větší jednorázová investice, ale ROZHODNĚ SE VYPLATÍ, protože potom jezdím za krásných 10Kč za den. 


Báječná výhra - GIVEAWAY a zároveň spousty, spousty krásných dárečků. Kde jinde, nebo spíš od koho jiného....

No dostala jsem toho spousty, pokusím se to vzít nějak popořádku. Krásná svíčka s andělíčkem, kterou jsem na jejím blogu často vídala a obdivovala, takže jsem za ni o to více. 
Z Avonu u ní jsem si objednala tuto krásnou rudou hydratační rtěnku Color trend. 
Sérum s vitaminem C a SPF 50 jsem si ovšem neobjednala a Hani je blázen. O tomto séru jsem vážně uvažovala, jelikož jsem na něj četla velkou chválu. 
Další úžasná rtěnka v krásném nude odstínu s matným finišem. 140 Sand Storm megalast v novém složení. Na rtech je velmi příjemná a dělám "mé rty, ale lepší". Hani se naprosto trefila. 
Wau, páni, asi jinak nedokážu popsat tento báječný dárek, který se skrýval v krásné textilní taštičce My beauty treasures. Miniaturky - nebo spíš cestovní balení produktů Yves Rocher. Z řady Argan a růže, kterou vůbec neznám. 
Ne jeden, ale rovnou tři vosky Yeankee Candle. Varianta černých třešní naprosto miluji a byla to má první svíčka YC. Verbena je velká klasika a Sea Salt je tak příjemná, jemná vůně. 
Potom dvě peelingové záležitosti v podání masek. 
Z Avonu jsem si vzala rozčesávač na vlasy ve spreji a potom bronzující tělový krém, na které jsem velice zvědavá. 
Další Avon záležitost a tím je krém na ruce s pečující složkou o nehtovou kůžičkou.
Výhra v soutěži. Vlastně ani nevím, co je výhra a co dárečky, protože se v té záplavě radost už ztrácím. 
Hani milovaný odličovač a tím není nic jiného, než YVES ROCHER - 2FÁZOVÝ S CHRPOU, který vím, že stojí dvě stovky, což je závratná cena. 
Lemon Superfood all-in-one Rescue Butter. Neznám přímo tento produkt, ale od Hani jsem již od této značky měla kávový peeling a byl skvělý a také vím, že jsem "chtěla", nebo spíš přála si od této britské kosmetické značky něco dalšího vyzkoušet. Takže ještě větší DÍKY HANI. 
A máme tady šminky. :-)) Tři sper laky na nehty, krásný rudý = moje barvička, potom top coat a tmavě zelený láček. Revolution krémové oční stíny, Mayani značku znám jen z blogů, ale vím, že jejich produkty jsou hodně zastoupeny v různých beaty boxech a jen tak se nedají sehnat. Třpytky a oční stíny moc ráda vyzkouším, navíc v krásných nude odstínech. No a potom tvářenka Lottie, o které jsem snad i Hani psala, že se mi líbí, jelikož jsem ji viděla u ní na blogu. 
No tato nádherná paletka očních stínů. Wau, je nádherná, složením také velice "nositelná". 
Krásné teplé složení, konečně také vyzkouším a začnu nosit jiné, než ty mé nudné nude odstíny. 
Takže Hani, mooooooooc, opravdu moc děkuji. 
Poslední dáreček, tedy snad poslední, snad jsem na nic nezapomněla je rozjasňující pudr, který se ovšem cestou trochu rozbil. Ovšem ničeho se nebojím. Vezmu Alpu a pokusím se jej opravit. Již jsem takto 2x podobný produkt opravovala a celkem se i zadařilo a dál mi dobře sloužil. 
Jeden lepší produkt, než druhý. Obrovská radost, obrovský dík. Už se taky těším, až se s Hani setkám osobně a mohla bych si třebas udělat výlet vlakem či busem přímo do Příbrami. 
Ano, začalo být trochu teplo a já již pravidelně popíjím nealko pivo, což je pro abstinujícího alkoholika celkem netypické. 

Kokosové mléko a kari pasta z Lidlu. Pasta nestojí za nic, nemohu doporučit, koksové mléko je moc fajn, ale momentálně ho nemají ve svém sortimentu, toto je nějaká starší zásoba. 

Můj výtvor, pokus - snaha o kuřecí kari s rýží. Maso bylo dobré, omáčku jsem nemohla vůbec dochutit a rýži jsem totálně rozvařila. Takže oběd se příliš nevydařil. 
Levandulový wc papír, zaujal mne, neznala jsem, ale nejlepší je ten z DMka. 

Sušená rajčata s kapary v oleji byly v Lidlu v super akci, takže jsem brala hned dvoje a chlebíky Corn Waffles jsem vzala spíš na zkoušku, byly moc dobré. Budu si je občas kupovat, příjemná změna. 

Taky jsem potřebovala tady v Třebíči šampon na vlasy, jelikož jsem měla dojem, že mi došel, ale překvapivě jsem měla jeden od Baley tak šikovně zasunutý ve skříňce v koupelně, že jsem ho neviděla. Nevadí vůbec, šampon se rozhodně neztratí. 

Modrá Indulona je u mne klasika a navíc jsem zjistila, že v Lidlu ji mají za super cenu, oproti Rossmannu, nebo Tescu, kde jsem ji v Praze kupovala. 20,- Kč je celkem velký rozdíl. 



Toť pro dnešek vše. Loučím se s Vámi s obrovskou radostí z dárečků od Hani. Pokud znáš nějaký z produktů, budu moc ráda za Tvou zkušenost. Měj krásný den, papa 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉


9 komentářů:

  1. Eri, dostala jsi krásné dárečky. To kokosové mléko je z tematického asijského týdne v Lidlu, takže si to chce vyčíhat, až zas tato akce bude. Sice občas nabídku obměňují, ale nějaké výrobky se v těchto týdnech pravidelně opakují (my takhle pravidelně v francouzském týdnu kupujeme čokoládovou pěnu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A sýry, sýry, sýry ve fr. týdnech. Já se přiznám, že jsem nějak přestala chodit do Lidlu, nebo celkově do OC se mi nechce jít, raději si obejdu vícero krámečků. ☺♥

      Vymazat
  2. Super článek! Zaujaly mě především obě rtěnky, sérum s vitamínem C a masky. Celkově super dárky a i krásná výhra v soutěži :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luky, tak to jsi vystihla, obě rtěnky moc ráda používám, jsou super. Sérum ještě čeká na své vyzkoušení. ☺♥ Krásný víkend přeji.

      Vymazat
  3. Jak se to dělá, že někdo pořád vyhrává????))))))) Nic ve zlém..... jen velká gratulace. Znám jen odličovač z YR a jsem s ním moc spokojená. Měj se hezky a užívej dárečky.

    OdpovědětVymazat
  4. Z té výhry bych měla taky velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc. Mohla bych udělat nějakou letní soutěž, bud to tady na blogu a nebo na IG, mě tak momentálně napadá. ☺♥ Měj krásný den.

      Vymazat
  5. Tedy toho je. Krásná výhra, ta by potěšila asi každou :-) z článku se mi nejvíc miniaturky od Yves Rocher - značku mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ronnie, děkuji moc!! To jsi se taky trefila, protože mám radost úplně ze všeho. Miniatury jsou úžasné, již mám na ně sepsanou recenzi, jelikož jsem je vyhrála 2x. 👍

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...