neděle 22. května 2022

#ShoppingTimeRamdon No. 27


 AHOJ,AHOJ, 

Přeji krásnou neděli, a vítám Tě u dnešního článku s dalšími nákupy. Začnu těmi, které na mne čekaly, když jsem přišla domů z práce a M. je o polední pauzu stihl vyzvednout. 


V krámku s orientálními potravinami si vybral čaje, sypané Cejlonské čaje, která já jsem hned nazavala "pravými Tureckými" čaji.., njn jsem vážně odbornice. Dva čisté černé, jeden s kardamonem a potom zelený. Plus k tomu vzal tři balení této mleté kávy, opět s kardamonem. Dvě máme / měli jsme jako dárek. 


Hrnek.cz najdete kamenné obchody ve Zborovské ulici na P5 a nebo v centru, ve Spálené. Jelikož máme opravdu "nedostatek" 😅 čajů a kávy, tak se M. rozhodl rozšířit naši sbírku. Ale je pravda, že se samovarem čaje rapidněji ubývá. 


Byl mi z krevního obrazu zjištěn lehký nedostatek Vitaminu D, no a M. neváhal a hned mi / nám objednal tento Vitamin D3 2000 GymBeam. Bere se s jídlem, jelikož se rozpouští v tucích. No a jako "zlepšovák" jsem si část tobolek odsypala a dala na pracovní stůl, abych si na něj snáze vzpomněla. 


Vitamín D3 2000 IU je formou vitamínu D, který přispívá ke správnému fungování imunitního systému. Zároveň udržuje zdraví zubů, kostí a svalů. Četla jsem, že my jako Češi trpíme celkem plošně na nedostatek tohoto vitaminu. 
Vitamín D absorbujeme zejména ze slunečního záření, ale to není dostačující, proto je vhodné přijímat ho i prostřednictvím doplňků stravy. Tak obecně doplňky stravy nejsou, zvláště pak některé nejsou od věci přijímat do těla po celý rok. Mě se skvěle osvědčil vitamin C, magnezium, zinek...

A jak jsi na tom Ty s doplňky stravy? Bereš nějaké pravidelně, případně, kde pořizuješ? ☺


Ze stejného e-shopu máme i nově tři litrové balení "zdravých sirupů". 
ReHydrate je sportovní hypotonický nápoj s vitamíny, minerály a aminokyselinami, který vás nabije energií na náročný trénink. Doplní nezbytné látky pro udržení výkonnosti, snižuje riziko svalové horečky a podporuje i regeneraci. Z koncentrátu ReHydrate připravíte až 65 l chutného nápoje.
I když nyní neběhám, čili nemám prakticky žádný pořádný výdej energie, tak jsem si na joňtáky tak nějak zvykla, je fajn doplnit tekutiny nejen vodou, či čajem. Nebo třeba M. je používá namísto minerálky. Spokojenost s e-shopem GymBeam je velmi dobrá. Objednávka přišla obratem, snad následující den jsme si ji mohli vyzvednout. 

Ano, Paralen bych neměla užívat. Jenže já ale byla na cestě přes celou Prahu (z Kobylis od metra Ládví do Vršovic k Bohemce), a neskutečně mne rozbolela hlava, nebo spíš jsem cítila, že mám teplotu. Velmi, velmi nepříjemné, zvláště pak v tramvaji plné lidí. 
Využila jsem přestupu na I.P. Pavlova a v lékárně si vystála nemalou frontu a vzala si Paralen, jeden do sebe hned "lupla" a vzala jsem k tomu ještě jeden Kamistad gel na zuby, který jsem tak, jako tak potřebovala. No a panečku, než jsem dorazila do ordinace, k panu doktorovi, tak se mi ulevilo. 🤗

Výhodné balení tohoto Milbona Greek jogurtu s příchutí slaného karamelu jsem ulovila v Levných potravinách. Tuším, že balení 4x 150ml vyšlo na 34,- Kč. 

A Levnými potravinami navážu, kde jsem koupila tyto Cookies, skvělé máslové sušenky za 15,- Kč, které měli v několikero variantách např. s čokoládou, ale já nejraději ty klasické. Bílou čokoládu jsem dostala od kamaráda Petra.  

Bílé Bavorské klobásky jsem koupila na víkend, jako takový rychlý oběd s chlebem a kečup jsem potřebovala, no a natrefila jsem na tento v akci, tak jsem jej vzala a chuťově mi přijde dobrý. 

Rolls plněné trubičky byly také za 15,- Kč , ovšem i na mne byly až moc sladké, čili jsem je zatím odložila. No a mé sladké zobání = slunečnicová semínka obalená v mixu čokolády, jsou naprosto úžasná. Pozor ale návyková. 😅

Další varianta Greece jogurtu, tentokrát jsem brala balení s mučenkou. 4x 150g za 35,- Kč je jednak opravdu velmi, velmi výhodné a potom také moc dobré! 

Do DMka jsem zaběhla skutečně jen pro nezbytnosti před meetingem. Odličovací tampóny a zubní kartáčky, ovšem tyto mi nevyhovují. Jsou příliš tvrdé. 


U místních asijských "kamarádů" jsem pořídila tyto ťapky. Malé ponožtičky do otevřenějších botiček. Jedny bílé, jedny klasické tělové - silonové, Za 10Kč to asi nebude přílišná kvalita, ale nechám si jedny v práci v zásuvce, kdyby se mi třeba roztrhaly. 
Zelený čaj sypaný, také ze stejného krámku. Jedno balení jsem brala jako dárek. 
Zelený, lehce ovoněný Lotus čaj, který si dělávám jako "vícenálevový" a moc mi chutná. Kupuji již řadu let. Balení mne vyšlo na 80,- Kč/100g. Což mi přijde dobrá cena. 


Koupila jsem si i do salátu Asijskou směs s klíčky v jemném nálevu a na zkoušku takovou pastu - paštiku s příchutí lososa, ale ta mne neoslovila. 

Mix sušených salámků byl v akci a byl dobrý. 

Tortily si kupuji prakticky jen, když jsou v akci. Přijdou mi celkem drahé, ale já je mám tuze ráda, zvláště pak zapečené se sýrem. 

Dostala jsem i tyto Těstoviny z Vysočiny, které jsou skvělé. Hrozně rychle vařené, jemné chuti a dost mi připomínají takové ty domácí, které se prodávaly dřív. 

A k těstovinám jsem rovnou dostala tuto předpřipravenou červenou omáčku s olivami a bazalkou od Vitany. Nebyla špatná, ale já tomatové omáčky nevyhledávám. Doplnila jsem ji orestovaným kuřecím masem a krapet přisladila a zjemnila máslem. Takto jsem smíchala právě s bezvaječnými těstovinami a měla jsem jídlo na tři dny, hlavně tedy s sebou do práce. 


Tyto "nudné" food nákupy, které jsou plné jídla, pochutin jsou u konce. A co dobrého sis za poslední dobu oblíbila Ty? ☺

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉


9 komentářů:

  1. Eriko, i já jsem kupovala čaje - jen ty moje nejsou sypané , ale sáčkové v přebalech ;-). Déčko beru ve formě kapek (napsala mi je na základě krevního obrazu praktická doktorka) a jinak se "přikrmuju ještě trojkombinací vápník+hořčík+zinek a teď tu mám i nějaké tabletky na podporu růstu vlasů. Jinak jsem si konečně v pátek koupila i něco na sebe - džínovou bundu a bílé sako (konečně bude v měsíčních nákupech něco jiného než svíčka a pár kousků kosmetiky)
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stano, na nákupy se těším. Vitamín D mi taky předepsala obvodní Lékařka, ale ty tabletky jsou pro mne mnohem praktičtější. Krásný večer přeji. 👍😉

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Eri,
    veľmi ma oslovili Tvoje čaje, doma sme "čajoví" a tie vaše sme ešte nemali :-)
    Tak pravidlene užívam kyselinu askorbovú a vitamín D, ale ten v letných mesiacoch vysadím a potom pokračujem na konci leta, a i napriek tomu ho mám veľký deficit...
    Tie slnečnicové semienka v čokoláde som u nás v L.... hľadala už niekoľkokrát a mám pocit, že u nás ich nemajú.
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje, právě jsem donesla nějaké ty masky, tak ještě slunecnicova semínka 🤗😉

      Vymazat
  4. Ahoj Eri, teda to jsou samé dobrůtky. Já co se týče jídla kupovala troje Panzani v akci to mi udělalo radost, jiné těstoviny mi tolik nechutnají. A vzala jsem si i zdravější brambůrky od Lays ty pečené v troubě. Já moc na tyhle menší nákupy nechodím však mě znáš - kosmetiku většinou měsíčně a potraviny týdně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sabi, ty pečené brambůrky jsou úžasné 💪💪😊😊👀👀

      Vymazat
  5. Vitamín D3 jsem brala hlavně v zimě. Teď už beru jen železo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plně chápu, já ho hold začala brát a než ho doberu, tak to bude ještě chvíli trvat. ☺ Prima den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...