sobota 18. června 2022

#MiniRecenzeMix LXIV.


AHOJ,AHOJ,
přeji krásný TROPICKÝ VÍKEND, a radím, hurá někam k vodě. ☀😎 Vítám tě u další mé recenze. Dnes jsem vybrala jednoho, celkem nového zástupce ze skin care a doplnila paletkou očních stínů. 
Začnu novějším produktem, který by vlastně i mohl předcházet té dekorativní části. Pleťová maska z Action, ze setu celkem čtyř masek JE MOC FAJN. 

 

Pořídila jsem ji v Třebíči, kde máme tuto prodejnu prakticky hned za barákem. Set mě vyšel na cca 80,- Kč a nejvíce mne zaujalo složení, že si mohu vyzkoušet více druhů. 

V setu jsou čtyři druhy SLUPOVACÍCH - METALICKÝCH masek. Jako první jsem vyzkoušela SILVER variantu, která je ve verzi SMOOTHING - s vyhlazujícím efektem. 

Každé balení má 20 ml, což je naprosto dostačující na vyzkoušení. Dvě varianty jsem si nechala tady v Třebíči a dvě si vzala s sebou do Prahy. 

Balení je pěkné, výrazné, hravé až takové dětské, jako by v tom ani neměly být "pravé" kosmetické produkty. 

Masky mám ráda obecně, ráda a často je používám, ale SLUPOVACÍ VARIANTY MÉNĚ, protože je to tak 50/50. Nikdy nevím, jak se mi podaří masku nanést a hlavě sloupnout. Ale tady jsem si říkala, že ráda vyzkouším, jelikož budu mít hned čtyři varianty a i kdyby mi nějak nevyhovovala, tak ji prostě nebudu dál používat. Tak taková byla a stále je má strategie. 

Strašidlo, doslova jako strašidlo vypadám. Tuto Silver - Smoothing masku jsem si nanesla prakticky hned po koupeli, hned druhý den, co jsem ji měla doma. 

Vybírala jsem očina, to se přiznám. 

Maska má hravé balení, po otevření tubičky, respektive jejím odšroubování jsem byla mile překvapená, jelikož otvor pro nanášení masky byl zapečetěn ochrannou folií. To bylo pro mne velké a milé překvapení. Nečekal bych to u tak "laciného" produktu, který navíc je v setu - v krabičce. 


To je hned první velké plus. 

Samotná maska má středně hutnou až hutnější konzistenci. Dobře se nanáší, povedlo se mi ji hned na poprvé nanést rovnoměrně. Nijak extra nelepí, není na pokožce nepříjemná, a nikam nestéká. 


Dle doporučení a také dle vlastního pocitu na pokožce jsem ji nechala působit cca 10-15min, dokud maska nezaschla, aby se dala sundat. Na to jsem byla zvědavá asi nejvíce. 

Maska nevysušuje, netahá pokožku, k mému velkému, opravdu VELKÉMU A MILÉMU PŘEKVAPENÍ jde naprosto HLADCE SUNDAT - SLOUPNETE JI PRAKTICKY V JEDNOMU KUSE. Což se mi nepodařilo, ale šlo to velmi hladce. 

Je to snad první maska, kterou se mi podařilo tak skvěle, snadno a lehce sloupnout, bez zbytečného a nepříjemného tahání po pokožce. 


Už jen pro tuto vlastnost jsem si masku oblíbila. Nanášela jsem ji opakovaně a vždy se stejným výsledkem. 👍
Jestli je pokožka více vyhlazenější bych asi úplně nezaujatě říct nemohla, ale je příjemná. moc ráda si ji dávám, protože mě baví a vyhovuje. Za mne je to velmi POVEDENÝ produkt, kterým si zpestřuji svou skincare. Jen doufám, že i ostatní masky budou stejně dobré. 
No a přesouvám se na mou první paletku očních stínů privátky Douglas. Z Douglas dekorativky mám již tvářenku, bronzer a rtěnku, které jsou super, jsem s nimi spokojená a i proto jsem této povánoční slevě neodolala. 
A dobře jsem udělala, jelikož paletka je moc fajn a navíc, nám prodejnu v OC Stromovka zrušilyi Ach jo. Byl to moc fajn obchod, spíš s takovým outletovým sortimentem. Škoda. njn 

Paletku jsem pořídila v povánoční slevě, jak jsem psala a vyšla mě na 149,- Kč z původních 269,- Kč, ale i za plnou cenu by paletka stála za investici. 
Je to varianta nude s teplými barvami. Obsahuje celkem deset očních stínů, kdy jeden stín v pánvičce váží 1,2 g = celkem je v paletce 12g pudrových očních stínů. 
DOUGLAS Amazing Eyes Maxi 10 yeshadows palette je celý názve paletky. Pokusila jsem se vyfotit swatche stínů, byste viděli její pigmentaci. Nikaj jsem na stíny netlačila, jen prostě nanesla na prst a přenesla na paži. 
Používám, vyzkoušela jsem všechny odstíny, jak matné, tak třpytivé. Složení je v poměru 5x matný stín a 5x třpytivý, což mi přijde naprosto vyvážené složení, které mi vyhovuje. 

Stíny jsou tak středně dobře pigmentované, práší, nebudu říkat že ne, ty matné více práší, naopak třpytivé lehce drolí a občas se mi stane, že nějaká ta třpytka spadne dolů na make-up, při nanášení. 


Balení je pěkné, obal je papírový, slušně zpracovaný, není to žádná laciná - ohebná práce. Barevně je také pěkný, růžovo - červená, teplá barvička, s obrázkem jelínka a vánočními vločkami. 
Obsahuje stíny s názvy, jako jsou : Red Fatale, Caramelized, Warm Taupe, což je super přechodový stín do záhybu oka, Sugared Chesnut, Let it snow - skvělá barvička do vnitřního koutku, nebo na celé pohyblivé víčko, Under the tree, Dva, Butter - další super stín, který si vydefunujete tvar oka, Nude Lover lze použít jako základ, nebo i jím zapudrovat oblast víček, či pod očima - funguje i tak a posledním stínem je Angel wings. 
Pro mne je toto IDEÁLNÍ SLOŽENÍ paletky. Není to asi nejlepší paletka, kterou doma mám, ale rozhodně mi velmi vyhovuje, se stíny jsme si sedli a i tento produkt mi jen potvrdil, že privátka Douglas je za mne SUPER. 
Není to ale žádná tragédie, nebo něco, proč bych paletku přestala používat. Třpytka se dá úplně snadno i z make-upu odstranit. 
Se stíny se líčím víc jak měsíc a jsem s nimi spokojená. Je tak taková lepší drogérková kvalita, za velmi slušné peníze. Je poskládaná tak, že s ní vytvoříte několik variant líčení, jak na běžné denní - nude nošení, ale díky tmavším - teplým barvičkám, lze vytvořit výraznější, třeba večerní líčení. 

Za mne je to PLNĚ VYHOVUJÍCÍ PALETKA, která bych řekla, že je pro mne mnohem lepší a kvalitnější, než-li jsou paletky od Revolution. 
I na cestování se hodí, protože v ní najdete právě vše, co potřebujete. Má i menší zrcátko, sice chybí černý stín, ale ten já prakticky použiji tak 3x do roka a to na DM ne Gothicou party a ten najdu ve dvou z mých paletek. 

ZA ME ANO, VELKÉ ANO, PALETKA JE VELMI POVEDENÁ. 

Možná, že tyto produkty znáš, možná ne a mohu Tě inspirovat. ☺
Máš prodejnu Douglas ci Action někde blízko, kam chodíš?


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉




6 komentářů:

  1. Eriko, paletka vypadá pěkně, líbí se mi většina barev. Slupovací masku už jsem dlouho neměla, ale z akce 1+1 zdarma vRossmannu na mne v zásobách myslím ještě nějaká čeká. Na prodejny Action jsem se dívala před časem a žádnou jsem v dosahu neměla, ale kouknu, jestli něco nově neotevřeli v nějakém NC, co mám po cestě z práce...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, právě, všude je prodejna z ruky. A co se týká Douglas produktů, tak jsou prostě super, jen škoda, že nám tady prodejnu zrušili. Zatím tam nic nového není, uvidíme, kdo se tam objeví. Měj krásný víkend. ☺

      Vymazat
  2. Se slupovací maskou nemám vůbec žádné zkušenosti. V týdnu jsem si nakoupila avokádové plátýnkové. A nedělní pravidelný ranní rituál s maskou na obličeji může začít)))) Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, to je ale pěkný rituál. ☺♥ Přeji krásné pondělí.

      Vymazat
  3. Paletka vypadá pěkně, ale já stíny nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...