sobota 24. září 2022

#Recenze - Loreal Lips a Balea samoopalovák

 

AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou = "volební" sobotu, a vítám vás u dnešního článku, u takové dvojité letní recenze. Mám tady zástupce jak z dekorativky, což se nestává příliš často a potom body care, která je možná až sezónní záležitostí, ale já jsem s tímto produktem natolik spokojená, že mám již druhé balení a mám v plánu jej používat i přes rok, nejen v létě. 

Tak to by bylo asi úvodem a můžeme se do toho zvesela pustit. Oba produkty jsem pořídila v Třebíči, tady v Praze jsem si jich jaksi nevšimla, ale min. druhé balení Sun Dance TÓNUJÍCÍHO TĚLOVÉHO KRÉMU je běžně dostání v každé DM prodejně. 


Toto tělové mléko jsem si pořizovala s tím, že potřebuji jen takovou rychlou alternativu k mému současnému samoopalováku značky Astrid, se kterým jsem vážně spokojená, a to i zůstává. V Třebíči jsem nic takového neměla a nechtěla jsem si pořizovat další samoopalovák, navíc stejný druh, tak při velmi rychlé návštěvě místního DMka v StopShopu mé oči první uviděly regál se Sun kosmetikou. 

Tato lahvička je dobře zabarvená, že na první pohled ji odlišíte od běžné opalovací kosmetiky. 200 ml balení stálo něco okolo 58-60,- Kč, což je naprosto skvělá cena. 


Tělový tónující krém, dost možná bych tuto bílou texturu přirovnala až k emulzi, která je ovšem na pokožce příjemná, nedělá žádné bílé mapy, není těžká, rychle se vstřebá .... , ale po cca hodině začnete cítit takovou tu nechvalně známou samoopalovací vůni. Což má ale i můj současný Astrid. 


Mě ta vůně nijak extra neobtěžuje, čili tomu nedávám takovou váhu, což by bylo asi jediné malé mínus, tohoto levného a naprosto skvěle funkčního produktu i pro takového nešiku, jakým jsem já. 

Emulze do druhého dne krásně natónuje, řekla bych pěkně jemně, přitom dodá mému tělu zdravý a mnohem reprezentativnější vzhled. Všimla jsem si, že když je tělo opálené, tak mnohem více vyniknout, respektive je to tedy asi jediný okamžik, kdy já vidím, nějaké svaly na břiše, ale dost možná, je to jen mé zbožné přání, ze kterého až fantazíruji. 🤣🙈🏃🏻‍♀️


Krém jemně a velmi přirozeně dodá tělu opálenější vzhled, nedělá prakticky žádnou nepletu na těle, jen jsem se trochu zapomněla na nártu, ale jedno použití tělového peelingu to hned spravilo. Jak říkám, i pro takového nešiku, bez natírací rukavice je tento produkt jako stvořený. 

Jsem z něj tak nadšená, dost možná i proto, že se sama sobě více líbím, prostě opálenější pokožka vypadá jaksi zdravěji a reprezentativněji. 


No a to je i ten důvod, proč jsem si tuto tónující emulzi pořídila již podruhé a hodlám jej používat přes celý rok. ZA MNE JE TO VELKÉ, MILÉ PŘEKVAPENÍ, JAK SUPER PRODUKT DMko NABÍZÍ ZA NAPROSTO PARÁDNÍ CENENU. HOlky určitě sama za sebe doporučuji a vyzkoušejte. 

Rtěnky mám moc ráda, nejvíc však ty s výraznými finiši a tóny, což vše tato rtěnka má, jenže je tekutá, nebo krémová. No prostě není to klasický stick, ale má aplikátorek, jako lesk či tekutá rtěnka. Já ale s těmito aplikátorky nejsem příliš velký kamarád, respektive neumím být tak precizní, nemám trpělivost a dostatečnou zkušenost. Zkušenosti mám asi tři, z toho byly dvě naprosto nevyhovující, že jsem se produktů raději zbavila. Jediná tekutá rtěnka, která mi vyhovovala byla Sephora. 

Tuto Loreal Paris Lip Paint Matte jsem objevila opět v Třebíči v prodejně Action. Jinde jsem ji neviděla, ale také jsem po ni jinde v drogérii nekoukala. V Actionu mě tato rtěnka upřímně řečeno zaskočila. Když jsem si ji dávala do košíku, tak jsem si žila stále v domnění, že jsem si vybrala ano matnou - tekutou rtěnku, za cca 58-65,- Kč, ale nějaké no-name značky Action. 


Až po vybalení nákupu jsem ke svému úžasu a velmi milému překvapení zjistila, že se jedná skutečně o Loreal Paris a jak moc krásnou barvu jsem si vybrala. TEdy, jak moc krásnou a mě typickou barvu rtěnka má. 

Rtěnka má klasický aplikátorek, se kterým se stále tak trochu učím, jde to ale o poznání lépe, nežli hned po rozbalení, kdy jsem byla celá v úžasu. 
Mám ji v odstínu 205 s názvem Apocalypse red, což bych řekla, že naprosto vystihuje samotný odstín, ale někdo by možná řekl, i mě. 😇🏳‍🌈

Rtěnka do dobře nanáší, aplikátorek je precizní, není ani velký, ani příliš malý. Je na rtech příjemný a dá se jím tvar rtů dobře vykreslit. Ovšem rtěnka nezaschne, nezaschne do matna tak, aby nelepila a neobtiskávala se, to je asi na tom jediná vada. 

Jak je rtěnka dosti výrazná, a tu a tam se nechtěně něčím dotknu rtů, ihned se obtiskne. Už se mi asi 2x stalo, že jsem byla lehce "opatlaná" okolo koutku rtů a to opravdu nechcete, zvláště pokud jste navíc v práci. 


Jinak tato rtěnka je krásně pigmentovaná, má překrásnou barvu, pěkná a hlavně taková až nerozbitné balení. Dobře se mi nosí, nebo spíš, ráda ji nosím i přes to, že se trochu obtiskává a lepí, na což nejsem zvyklá. 


Za ty peníze ji to dokáži odpustit a trochu více si kontrolovat rty, aby nedošlo k nějakému faux pax. 
Ale taky se asi přiznám, že kdyby to byla pouze privátka značky Action, který evidentně naprosto kašle na své zákazníky, co se týká online komunikace, kdy jsem 3x posílala poděkování a pochvalu..., no nic o tom třeba jindy, asi bych ji nenosila. Jak vidíte, značka dělá hodně, to že je to Loreal mě asi trochu ovlivnilo. 


Sečteno a podtrženo. Jsem vážně moc ráda, že tuto tekutou rtěnku mám, protože se mi velmi líbí její barva, alespoň se trochu více naučím zacházet s nanášecím aplikátorkem a také vím, že v Action se dají pořídit a tyto druhy dekorativní kosmetiky, za parádní peníze. 


A co Ty, zkoušela jsi již nějakou dokorativní kosmetiku z Action?? : ))

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉








6 komentářů:

  1. Přeji hezkou neděli. S volebním výsledkem v našem městě jsem moooccc spokojená. Action vůbec neznám,ale červenou rtěnku používám denně a samoopalovací krém jen na obličej a moc mi to vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, rtěnaka dělá vážně hodně ☺ U nás se spíš ještě domlouvají povolební koalice, jsem zvědavá. ☺

      Vymazat
  2. Tak pro mne značka nehraje skoro žádnou roli, takže by mi obitskávání asi vadilo. I když za ty peníze to asi není žádné velké zklamání. Moje zkušenost se samoopalováky je nula, možná bych to měla změnit, je fakt, že opálená pleť dělá zdravější dojem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, to jsi vystihla, lehce sluncem zabarvená pokožka působí tak nějak lépe, zdravějí, šmrncovněi. ☺ Proto taky používám. Už jsem téměř na dně. Přeji krásnou neděli.

      Vymazat
  3. Milá Eri,
    samoopalovák vyzerá super, sama som ho naposledy použila asi pred 20-timi rokmi :-)
    A rúž vyzerá skvelo, krásna farba, aj ja si rada kupujem podobné odtiene, ale u nás tento reťazec žiaľ nie je...
    Pekné dni, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Adko, možná bud ráda, že Action u Vás není, zase máte jiné obchody, jako např. Pipu, nebo dr. Müller..., či co je v Rakousku a SRN a v ČR ne. Mám koupené dvě masky, co jsem tam naposledy ulovila, pošlu v příštím balíčku. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...