úterý 13. září 2022

#RECENZE - z e-shopu Econea - vlasy a tělo

 


AHOJ, AHOJ,
přeji krásné úterý, a vítám Tě u mého dnešního článku, kterým je pokračování v recenzování TUHÝCH produktů značky LAMAZUNA a PURITY VISION. 

Značku Purity Vision znám, je všude okolo mě, ale nikdy jsem si ji sama nepořídila ani nevyzkoušela. Přitom mě tolik láká jejich levandulová voda na pleť. 


Balení je krásné, v plastu, což mě trochu překvapilo, ale zase není produkt příliš těžky. Růžové máslo, je NAPROSTO DOKONALÉ  a úplně jsem si ho zamilovala. 

Je určeno pro suchou a zralou pokožku, s čímž musím jen souhlasit. Je nádherně hydratační a mé pokožce celého těla, dělá velkou službu. 



Když se nabírá, tak doslova taje pod prsty, čili doporučuji rychlejší aplikaci. Hodí se na celé tělo. Vyzkoušeno, funguje skvěle. Ruce, nohy, chodidla, záda, obličej, ruce, rty ... si tímto máslem ošetřuji a doslova hýčkám. 


Je to máslo, čili se připravte, že je hutnější a mastnější. Taky jej nepoužívám každý den, střídám produkty. Na obličej jsem jej vyzkoušela s menší obavou, jestli mi nevykouknou nějaké pupínky, či alergie, na kterou příliš netrpím a nebo jestli nebude ucpávat póry. Nic takového se nekonalo. Má pleť jej přijala krásně a byla vyživená a hluboce hydratovaná. Používám na noc, nebo když jdu běhat, či po běhání, ale to si dávám vždy i pleťovou masku. 



Růžové máslo je v dostání na e-shopu ECONEA, kdy v balení je 120ml produktu a vyjde na 200,- Kč. 

Tuhý šampon jsem nikdy před tím nepoužívala, čili to byla má premiéra. Vybrala jsme si variantu pro suché vlasy s papenským kokosovým olejem. 
Je to takové mýdlo, v papírové krabičce, prakticky žádné parfemace. Mýdlo váží 70g a měl takový pěkný embos, ale ten se hned smyl, při prvním použití. 
Šampon dobře myje, pěkně pění, příjemná je i masáž hlavy, to mě mile překvapilo a asi nejvíce bavilo. Pro mne to byla příjemná změna, ráda jsem produkt vyzkoušela, ale přišlo mi, že vlasy byly lesklejší. Ale ty mé přírodní, které nejsou melírované, což je u mne spodní část vlasů, kterou mi kadeřnice neodbarvuje a mám tam po celé své délce svou přirozenou barvu. No přirozenou, s věkem se mi hodně změnila, už to není svítivě zrzavá, dost mi vlasy ztmavly. 

Se šamponem jsem byla spokojená, dělal co měl, byla s ním příjemná masáž hlavy a pěkně pěnil, to bylo moc fajn, ale nějak klasický tekutý šampon je pro mě jakýmsi zvykem, dost možná i pohodlností. 

Každopádně třeba na cestování bych šampon rozhodně s sebou brala a vyzkoušel ho i M. , který si jej pochvaloval. 

Na mé dlouhé vlasy mýdlo celkem rychle ubývá, čili nemohu potvrdit, jestli skutečně vynahradí dvě balení klasického šamponu. 

Závěrem asi tolik, z tělového - RŮŽOVÉHO MÁSLA jsem nadšená, to doporučuji všemi desti. Tuhý šampon mě asi z celého svého portfolia značky Lamazuna přesědčil asi nejméně, že bych jej nutně potřebovala mít doma. 


Znáš českou značku Purity Vision? Máš nějaké své oblíbené produkty, které bys mihla doporučit? Budu moc ráda za tipy. 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉



4 komentáře:

  1. Značku Purity Vision vídám v drogériích, ale nic jsem od nich ještě nezkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, ano, v drogériích, asi nejlepší ceny jsou v DMku. Jejich Růžová voda je Top produkt, ale pro mne tedy máslo, je fantastické!!! Jsem doslova nadšená. Krásný den přeji.

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, já od Purity měla jenom kávový peeling a to myslím, že dokonce dvakrát. Růže mi nedělají na pleť vůbec dobře, tak je nevyhledávám. S tuhým šamponem nemám zatím zkušenost, ale do budoucna by mě to zajímalo. Z přírodní kosmetiky mám ráda od Nobilis Tilia levandulový krém a od Soaphoria tělové peelingy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sabi, já růži právě taky příliš nevyhledávám, ale tady není naprosto vůbec patrná. Máslo používám denně a dělá mé pleti moc dobře. Tuhý šampon pění, jako das. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...