neděle 16. října 2022

#ShoppingTime No. 54

 

AHOJ,AHOJ,
přeji krásnou neděli, a moc Tě tu, na mém blogu vítám. (Momentálně se nacházím již třetí den v posteli se snahou zbavit se vysokých teplot, které atakují i 39C. Vypadá to na chřipku, zítra se uvidí, po návštěvě lékařky, snad dostanu jen ATB a ty pomohou.)  

Pokračujeme nákupy, opět v pátek, kdy jsem zašla kam jinam, než do svých oblíbených Levných potravin. 
Jogurtíky pro mě, mám nyní velkou spotřebu a maková štola pro M. Ještě k těm jogurtům, tak jsme si zrovna s kamarádem, kdy mi na dálku - přes vzdálený přístup kontroloval a nastavoval MS na NTB říkali, že máme větší přísun jogurtů a tvarohů, od té doby, co sportujeme. On je 🚲!


U Vietnamců jsem neodolala své chuti, na něco sladko/kyselého a vzala si tyto dvoje bonbony, které padly, během víkendu. 


Další jogurty, Milbona značku neznám, ale možná že Ty ano, každopádně mě překvapily svou kvalitou. Všudypřítomné kousky ovoce, smetanový základ, velmi dobré. Jakmile je uvidím v LP, vezmu jich hned několik. 


Dostala jsem chuť na něco slaného, tak to vyhrály tyto klasické, hospodské brambůrky, ale je to hrozný mor, člověk nedisciplinovaný, jako jsem já, nezná prostě míru. 


Ale přesunu se na skok do DMka, kde jsem si krom těstovin, které mi zachutnaly vzala i nakládanou červenou řepu, což je taky taková potravina, např. jako kopr, : )), kdy já ji mám moc ráda, již od dětství. Říkala jsem si, že do salátu, bude jako stvořená. Přiznám se, že jsem ji ještě neochutnala. 


Prolifit - doplnět před cvičením, zaměřený na výkon, s tím přišel M. ještě před svým odjezdem do Třebíe, že toto dostal na vyzkoušení, jako prezent k nákupu na Gym Beam. M. nijak necvičí, ani neposiluje, či neběhá, ale všelijaké, a že jich má ohromnou spoustu, to vám povím 🙈 pravidelně užívá. V tomto ohledu je mnohem zodpovědnější a stará se o sebe lépe. Vlastně o mě taky, protože všechny vitamíny a stopové prvky, které užívám, mám díky němu. My se prostě doplňujeme. 🤗


Vzala jsem i Bavorskou sekanou, která je v paraktickém dvou balení a mě velmi chutná a nějaké jemné párky, spíš na vyzkoušení. Můj plán byl je dát je třebas do Frankfurtské polévky, či přidat do bramborového guláše. 


Milbona - Mini Soft Cheese byl skvělý, opravdu nebyl výrazné chuti, ale příjemně smetanový. Brala jsem hned dva. Zelí, červené zelí v sáku jsem v LP viděla poprvé, tak jsem jej vzala, jelikož se mi hned vybavila Šmajda, která jej doporučovala. 


Bylo dobré, k pečenému - až trhanému masu, co se mi povelo a byl to úmysl, chutnalo skvěle. Netřeba ani doslazovat, alespoň za mě. 

Ledové kakao, proč ne, zkusila jsem a nebylo to špatné, 


Vaflím jsem nemohla za tu poloviční cenu odolat a potom Tortilly wraps. 

Díky slevě, kterou jsem uplatnila v DMku jsem za tento mycí gel Mixa zaplatila jen 29,- ..., no a to se skutečně vyplatí. 👌


Od tchýně jsem dostala tento super, cool svetr..., vypadá jako retro, je totiž retro a na zimu bude naprosto skvělý. Teplý a i velikostně mi naprosto sedí. Díky moc. 
A tyto celkem všední nákupy zakončím velkým, zrajícím sýrem s bílou plísní, který byl velmi dobrý. Masové, no masové, 80% masa asi jak pro koho byly dobré. Dala jsem si je k večeři a k obědu s hořčicí a bramborem. 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉


6 komentářů:

  1. Eriko, to tedy jsou docela obsažné nákupy. Milbona je myslím brand řetězce Lidlu, proteinový puding, který jsem tam kupovala, mě právě tuhle značku. Na ty těstoviny z DMka jsem četla pozitívní ohlasy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A brzo se uzdrav. Jestli je to chřipka, tak ti ale ATB nepomůžou, to chce jen vyležet.

      Vymazat
    2. Ahoj Stáňo, jj ATB jsem nedostala, tři dny šílené teploty a rázem, jako když utne a je mi o 100% lépe, nechápu. Uvidíme, jak dopadne krev. Krásný den přeji. ☺

      Vymazat
    3. Jj, těstoviny z DMka jsou super, nechápu, že jsem je neobjevila dřív..., kdo by taky chodil primárně do drogérie pro těstoviny, že jo. 😯🤦‍♀️

      Vymazat
  2. Přeji hodně zdraví, opatruj se. A retro svetr je parádní, bude ti slušet.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Pondělí Patchology

AHOJ HOLKY, moc vás vítám u dnešní recenze. Dnes představím své nejoblíbenější polštářky pod oči, co znám. Myslím tím tedy hlavně ZNAČKU PAT...