sobota 4. února 2023

#ShoppingTime No. 73

AHOJ,AHOJ,
přeji krásnou sobotu, a moc Tě vítám u mých dalších nákupů. Trochu jsem se zařekla a nebudu sem dávat běžné potraviny, opravdu jen takové, které nekupuji pravidelně. 

BTW, nevím jak u Tebe, ale tady na Střížkově to již od středy fouká, jako na větrné hůrce a v té vánici ve středu večer, jsem samozřejmě šla domů z práce, na metro. 🙄

Nějaké limonády jsem si v Levných potravinách vzala, zahřívací tabák v trafice Geco, kde jsem si nově pořídila jejich věrnostní kartičku, abych mohla získat 2+1 akci. 
Ochucená expres rýže, která by měla být za 2min mě nalákala již minule, jelikož si ji jiné blogerky chválí, např. tu z Actionu a pak snad i z Lidlu. 
Pastelky mě zaujaly u pokladen, tak jsem si říkala, že krom zvýrazňovačů, žádné barevné pisátka nemám. 
V DMku jsem vzala jedno větší balení papírových kapesníků a v akci ještě dvě čistící pěny Clean&Clear. 
Pro co jsem ale do DMka šla byl teploměr. Tento digitální mi paní donesla, jelikož jsem jej mezi regály se zboží prostě nenašla, ani jsem se nepřiblížila, jsem pak zjistila. Vyšel sice jen na 110,- Kč, ale nepřijde mi dobrý, zlaté sklepávací. 
A ještě jsem okoukla zimní limitku, kterou Balea má letos celkem osekanou. Vanilkový sprcháčem nenadchneš / neurazíš. 
Tyto čistící pěny jsem koupila v akci v Levných potravinách a jelikož mám pěny moc ráda, tak jsem si vzala další dvě do zásoby a dost možná i jednu podaruji. 
Zmíněný digitální teploměr a hroznový cukr s malinovou příchutí. 
Dál jsem ulovila v Penny sójovou omáčku, rýži basmati, rajčatovou passatu. 
Sušené brusinky, gulášovou polévku, kterou jsem si tak trochu vylepšila po svém a mamky vzoru. A kyselé gumové bonbony jsem dlouho neměla. 
U místních asijských obchodníku jsem pořídila světýlka, nechala jsem nic extra vánočního, tak aby se daly použít celoročně. Zároveň jsem do nich nechala příliš investovat a tak nakonec jsem vybrala takto akorát krátké, které jsem ledabyle - ležérně přehodila přes zrcadlo a efekt se mi líbí. 

Jelikož jsem si byla v Benu pro Modafen, abych se virózy rychleji zbavila, tak jsem se optala na teploměry a milá paní magistro donesla tento sklepávací, který jsem neváhala a vzala, jelikož jsem na tento druh zvyklá. 
Tlakoměr, je dárek, nebo byl dárek, který jsem ještě ten den zabalila do papíru z Penny, který se mi jednak líbil svou jednoduchostí, provedením a byl za 1/3 cenu, než ty, co prodávaly v Bille či Lidlu. 
Ještě jsem neodolala a v Penny v další, snad ještě větší akci vzala tuto mletou kávu, do mého nového pressovače. 
V DMku jsem pokoupila tři drobnosti, prostředek na mytí nádobí, který mi dochází, potom obyč zubní pastu a to hlavní, pro co jsem si tam šla byla VLASOVÁ VODA LUNA, která je naprosot SKVĚLÁ. A brzy na ni bude recenze!!
No a když už jsem byla na nákupu, tak jsem se tak, jako tak musela zastavit v tabáku, abych doplnila zásoby a šikovná a milá paní prodavačka mě tak nalákala na jejich akci 12+8 zdarma, že jsem neodolala a využila ji. 
Poslední nezbytností je opět lékárna, kdy jsem si v Benu, kteoru mám nyní hned za barákem objednala čaj z Kontryhele, který mi moc vyhovuje, nejen s PMS. Traumaplant krém je také velkým pomocníkem a možná i prevencí na mé stále se hojící úponu, ale prý je to na dobré cestě říkal kamarád fyzioterapeut. 
Od kamaráda jsem dostala na ochutnání průduškové čaje od značky Leros. Ostatní jsou takové malé nezbytnosti. Značku Leros neznám, ale hodně podobné bylinné čaje jsem viděla od Megafitu, který jsem úplně ve Vraném zapomněla ochutnat. 


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉



6 komentářů:

  1. Eri, tak světýlka na zrcadle fakt vypadají moc dobře. A taky mám nejraději klasické sklepávací teploměry. Myslím, že jeden "archviní" máme dokoce ještě rtuťový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tak rtutový opravdu střežit, jako oko v hlavě. ♥

      Vymazat
  2. Krásné volné dny přeji Eri))))světýlka jsou parádní. Vymyslela jsi krásné zátiší. Já teď nic nenakupuji....ale zítra se chystám na muzikál Biograf lásky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jj světýlka stále svítí, i právě nyní je mám puštěné. Je to moc prima. Krásnou neděli přeji a užij si muzikál. ♥

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, já si celkově všimla, že ty limitky už nejsou úplně tak často....Obecně jsou mnohem častější problémy se zásobováním a když nedejbože je něco populární někde na sociálních sítích je to pak nesehnatelné v reálu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, jj limitky už nejsou, co bývaly, škoda. Nějaké Balea séra, peelingy a toner jsem sehnala, na základě doporučení z IG. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...