neděle 23. dubna 2023

#ShoppingTime No. 19

AHOJ, AHOJ,
přeji hezký čtvrtek.  Moc tě vítám dalšího pokračování mých nákupů. 
Je pátek a já měla kratší pracovní den, zašla jsem do DMka cestou domů a neodolala jsem nové jarní&letní limitce. V této řadě najdete ještě asi tři další varianty (kokos, meloun a snad ještě broskev), mě ovšem nejvíce zaujala tato kombinace, protože si myslím, že nebývá tak často, nebo dost možná jsem ji já zaznamenala poprvé. 
Myslím tím Balea sprchový gel a šampon s vůní MANGA & MARAKUJA - PASSION FRUIT. A samozřejmě i maskám jsem neodolala. 

Vzala jsem si hned tři, dvě krémové s vůní melounu a karamboly, dvě s výtažkem ostružin, které ovšem v nabídce jsou již delší dobu. 
Hydrogelové masky mi dělají skvělou službu, proto ráda vyzkouším novou variantu s marakujou a kofeinu, na kterou se velmi těším.  

Rovnou jsem si za dvacku vzala dvoufázový odličovač očního make-upu a mezizubní kartáčky DontoDent ve variantě 2, 1 měli vybranout, ale budu se po ni muset podívat jinde. 

Také jsem doplnila v lékárně zásobu na 3 měsíce antidepresiv. 👍
Ve večerce jsem si pořídila tyto mentolové bonbony s příchutí citronu, které jsou tak napůl sladké, a příjemně osvěžující. Jinde, než v asijském shopu jsem je neviděla. 
WC papír a i vlhčený wc papír jsem shodně pořídila s vůní Heřmánku v Penny, kdy oboje vylo v akci. 
Ráno v Penny jsem měla štěstí a ulovila bedýnku za dvacku, v pořadí třetí. Banány jsem darovala kolegyni. 
Nastalo období nealko pivka, k tomu jsem si pražila kešu oříšky, velká dobrota to byla. Misky padly hned dvě. 

Nedávno jsem si pořídila nové šperky Calvin Klein, ale nakonec jsem původní náramek velikosti XS vrátila, jelikož byl extra knop a necítila jsem se v něm. 
Proto jsem si vybrala nový, a tento mi krásně ladí do setu s prstýnkem a hlavně je ve vyhovující velikosti S. 

Cenově jsem se vešla, doplácela jsem snad jen 100,- Kč. I reklamace, respektive odstoupení od smlouvy bylo rychlé, snadné a komunikace milá a vstřícná. Zboží jsem zaslala dokonce přes Zásilkovnu na adresu do skladu. 
Proto e-shop SPERKY, který spadá do brandu Vivantis mohu jen doporučit. 


Do Levných potravin jsem se vrátila ještě pro dvě marmelády, které byly za super cenu, sice se musejí spotřebovat do léta, ale to se zvládne. 


Dostala jsem i dva sirupy do kávy Monin, kdy já si je dávám spíš třeba na dochucení jogurtu, ochucené kávy určitě nevyhledávám. 


Dlouho jsem v LP nebyla, tentokrát jsem byla jen v malé prodejně na Kobylisích, dál jsem nedošla a celkově se musím šetřit, tedy netahat nákupy, proto i v následujícím nákupovém příspěvku bude objednávka (poměrně větší) z e-shopu KOSIK. 
President sýr s bílou plísní je moc dobrý, má výraznější a až chvílemi kořeněnější chuť, což mi právě vyhovuje. 
Znáš, máš ozkoušený e-shop Vivantis?? 

Ja se tedy moc těším na víkend. Měj pohodičku. ☺♥

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉



2 komentáře:

  1. Eriko, ty baleácké limitky vypadají dobře. A sýr bych si taky rozhodně dala. Zato náramky vůbec nenosím - mám pocit, že mi na ruce překáží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáno, včera jsem od Balea ještě ulovila šampon v sáčku, tak jsem zvědavá, kokosový, ale není to limitka. Náramek - set jsem měla v týdnu poprvé. Já náramky nějak měla ráda vždycky. ☺ Krásný den a i víkend přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...