pátek 30. června 2023

#ShoppingTime No. 24



AHOJ, AHOJ,
přeji hezký čtvrtek, a moc tě vítám a zdravím z mé dovolené v Beskydech. 🫶 Dnes jsou to opět nákupy. Zasedám k psaní tohoto článku téměř po týdnu. 
ID Pulze druhé generace jsem objednala ve velmi výhodném setu, kdy jsem si na MojeTrafika pořídila náplně. 
No a dárek se náramně hodil Peťovi - mému vlastně již ex-tchánovi, jako takový doplňkový dárek. 
Sobě jsem pořídila dva kartony náplní, mých oblíbených mentolových. Byla za fajn cenu a toto je nejsilnější mentolová verze, která na trhu vůbec je. Právě proto je kouřím. 
Když jsem byla u kadeřnice, tak jsem si rovnou odnesla tuto vlasovou kúru, pro podporu růstu vlasů a proti vypadávání. 
Kůra je namixovaná přímo paní Alicí, jelikož má lepší výsledky, když se namíchá na první část ta silnější aktivační látka, která je určená pro muže a fialovou se pokračuje. 

Sada je od IT značky Framesi a vyšla mě, na dva tisíce, má se užívat celkem 10týdnů. Já ještě uvidím, jestli se do ní pustím já, nebo jestli ji nevyužiji spíš jako dárek pro M. 

Výsledek melírování, jsem velmi, velmi spokojená!!! Melírky jsou precizní, krásně pravidelné, odstínově skvěle sednou k mým stávajícím. No prostě paráda. 
Mám tady dva produkty, co jsem si tak trochu objednala od M. z Actionu. Karamelky a pak tělový - sprchový peeling. Je to cukrový peeling z jejich SPA řady. Voní po bílém lotosu, líbí se mi velké balení, které je výhodné. Zatím jsem jej nezkoušela, ale konzistentně mi moc vyhovuje. 
Objednávala jsem zase něco na Košíku a dostala jsem od kurýrky tuto krásnou růžičku, která se mi ovšem stala osudnou, jelikož mi ji Izi zvrhla přes noc na můj, sice stařičký NTB. 
Brala jsem tam krom běžných potravin i nějaké čistící prostředky, tento dezinfekční Cif měli v akci a já s ním mám skvělé zkušenosti, ještě na Letné jsem si jej opakovaně pořizovala. 
Taky jsem si vzala plechovku cizrny a kešu oříšky. 
Neodolala jsem reklamě na Vinted a po slevě mě tyto čtyři kousky vyšly na 850,- Kč. 
Kašmírový roláček v tmavě-modré barvě, je trochu upnutější a delší, ale moc příjemný. 
Levis námořnicky modré kalhoty, velikost 27, lehce větší, ale s přebývajícími kily po antikoncepci to nebude problém zaplnit. 🤔👌
Černá mikina Calvin Klein ve velikosti M je skvělá, lehce volnější, přitom cropp střih. 
Modré Levisky, spíš střihu slim ve velikosti 26 mi padnou, doslova, jako ulité. 
Tato objednávka byla opět z Polska a vše přišlo v naprostém pořádku, dokonce jsem dostala slevu na set. Za sebe mohu prostě Vinted jen doporučit. 👍
Zakončím tyto nákupy úlovkem, na který jsem se se zaměřila díky Stáně. Čaje Julius Meinel nejsem tak často k vidění, i když nyní v Praze, na Senovážném nám. je otevřena prodejna lahůdek, právě této zvučné rakouské značky. 
Stáňo, obratem ti čaje posílám. ♥ ... tedy pokud budeš chtít. 

Pro kolegyně, bílé a červené vínko, které jsem pořídila na Košík.cz, protože v naší vinotéce bylo zavřeno. Dávám to sem proto, že mi nevadí i přes to, že chodím do AA a abstinuji, koupit a darovat alkohol. Nevadí mi ani jít s někým na pivo. Zrovna včera jsme tady byli posedět, super večer. To spíš jen to pro "info". 



Mám články předpřipravené, tedy o narozeninové oslavě 80tim jsem již psala v článku za Květen a taky už se mi celkem plní projekt #50birthdayGifts 👌(protože vím, že M. blog nesleduje)

Krásný a pohodový den Ti přeji. ♥

PS. ten čas neskutečně rychle ubíhá, v pondělí jsme se ubytovali a pozítří budeme odjíždět. 
 


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉





8 komentářů:

  1. Ahoj Eri, moc krásné kousky jsi na Vinted pořídila. Já teď taky nakupuju skoro jenom tam :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, Vinted je super. Krásný víkend a pěkné léto měj. ♥♥

      Vymazat
  2. Eri, budu ráda, když mi jeden nebo dva čaje pošleš (ty snad dojdou v obálce, ať nemusíš platit zásilkovnu). A lahůdky jsou dobrý tip, příležitostně tam mrknu, co zajímavého tam mají

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám Eri, že se máš na dovolené fajn a čerpáš síly na další pracovní nasazení)))) Zajímá mě ta vlasová kúra. Dej mi pak vědět, jak jsi s ní spokojená. Hezké dny přeji Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi vlasová kúra je skvělá, dokonce ji budu ještě i darovat, jak jsem spokojená. ♥

      Vymazat
  4. Ahoj Eri,
    moc se mi líbí ty kalhoty, to je dobrý kup.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, na Vinted poslední dobou skvělá zkušenost. ☺ Měj krásné léto.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Only Bio - metoda mytí vlasů CWC -

AHOJ HOLKY, hezkou sobotu přeji 🌞. Vítám vás u dnešní speciální recenze. Hned na začátek zmíním, že tyto produkty ONLYBIO (dostupné již v p...