pátek 5. května 2023

Super produkt ČR tradiční značky a vyhlášené sérum z celosvětového - beauty koncernu


AHOJ, AHOJ,
přeji krásný pátek!! ☀ Moc Tě vítám u dnešního článku, u dnešní recenze, o které vím, že jsem ji již měla napsanou. No a když jsem se chystala ji uveřejnit, kde nic, tu nic. Prostě tady byly dvě věty, nevím co se to s tím bloggerem děje. Stává se vám to taky? Trochu podezírám kombinaci klasického webového rozhraní a app. 


Jako první tady mám RYOR - herbal shampoon, tedy bylinný šampon s pantenolem, který jsem dostala od svého kamaráda, který pracuje pro rovněž českou značku Santé, neboli zdravé obouvání. 

Šampon obsahuje bylinné extrakty z břízy a rozmarýny, které spolu s pantenolem výrazně podporují regeneraci vlasů a vracejí jim přirozený lesk a hebkost. Při pravidelném používání získají vlasy zdravý vzhled a bohatost.
Šampon byl čiré barvy, gelové konzistence, slušně pěnil, což mi velmi vyhovovalo a stačilo ho tak málo. Byl pro mě v menším balení, ale vydržel mi dlouho. Ráda jsem ho používala pro svůj velmi dobrý mycí efekt, kdy mi vlasy udržel až o den déle fresh a dodal jim potřebný lesk. 

Toto 200ml balení vyjde na 113,- Kč, což v přepočtu např. na 1l je cena profi produktů na vlasy. Ale šampon za to stojí, mě fungoval dobře a vyhovoval mi. Pokud na něj někde - myslím tím volně narazím, nebudu váhat a pořídím si ho znovu. 
Extrakt z břízy a rozmarýnu dle mého stojí za jeho schopností udržet vlasy déle nemastící se a také dělají příjemnou, bylinnou vůni. Parfemace není přehnaná, je jemná, ale moc prima, taková jiná, než je většina až převoněných vlasových produktů. 
Šampon vlasy nijak nezatížil, naopak je podpořil v regeneraci, dodal lesk. Za mě velmi MILÉ PŘEKVAPENÍ, to bych od Ryoru nečekala. Dlouho jsem nic od této značky nezkoušela, protože mi přijde, že směr, kterým se ubírá není příliš "trendy" a úplně mě jejich poslední produkty, které jsem vyzkoušela nepřesvědčily, o své kvalitě. 
No ale s ČISTÝM SVĚDOMÍM, MOHU TENTO SUPER ŠAMPON DOPORUČIT. 
Revitalift Laser Pure Retinol
Retionol z drogérie, který je vážně super, asi nejlepší, co jsem měla možnost vyzkoušet.
Obecně značka Loreal má velmi kvalitní výrobky, co se týká skin care. Nejsou drahé, nejsou převoněné, a jejich novinky jsou velmi rychle s potřebami nás, uživatelů. 
Řekla bych, že se toto sérum, tato koncentrace hodí i pro citlivou pleť a pro začátečníky, co se týká používání retinolu. Já nejsem sice žádný nováček, ale nezaznamenala jsem žádnou reakci, začervenání. Sérum bylo naopak příjemné, lehké a jemné k pokožce. 
Produkty s retinolem nanáším na svou pleť v rámci večerní skin care. Na den spíš používám nějaké projasňující séra. To je doporučení, protože retinol se nesnese se sluncem, proto se také nyní hojně doporučuje, až je to chvílemi otravné, používání SPF ochrany. Ne nadarmo. Skutečně může retinol s přímým sluncem způsobit právě třeba pigmentové skvrny, či jinou neplechu. 
Balení je více než pěkné, praktické a za svou dostupnost až drogérkově "luxusní". Lahvička je skleněná, vždy je udělaná tak, aby nepropustila denní světlo. Praktická a plně funkční pipetka je samozřejmostí. 
Konzistence je lehčí, jemné textury, mléčné - bílé barvy. Séru se velmi rychle vstřebává, pleť vypne, vyhladí, je skvělé na různé nedokonalosti, akné, pupínky. Retinol je prostě velmi prospěšný, nejen pro stárnoucí a povadlou pleť. 

Já jsem toto sérum pořizovala v setu s jeho bráchou (sérum s kys. Hyaluronovou) na Vinted. Zcela nová balení, jen PL trhu, ovšem o 40% levnější. 

Sérum obsahuje 
  • 0,2 % čistého retinolu – vysoce účinná látka proti vráskám (vitamin A), doporučována i dermatology, redukuje vrásky včetně těch hlubokých, různé nedokonalosti, 
Běžné balení je 30ml a vyjde cca na 500,- Kč. Tato řada je celkově velmi oblíbená a nedivím se, i já se přikláním k názoru, že SÉRUM PROSTĚ FUNGUJE. Nejen, že mi aplikace byla příjemná, ale také přínosná. 
PLEŤ NEBYLA TAK POVADLÁ, MDLÁ , ALE NAOPAK VYPNUTÁ A HLUBŠÍ VRÁSKY SE TAK TROCHU VYHLADILY A PLET SE VYPLA. Za mě je to ROZHODNĚ TOP SÉRUM Z DROGÉRIE. 

A jakou zkušenost máš Ty s retinolem? 

Čeká nás opět prodloužený víkend, na což se velmi těším a víc takových víkendů. Máš nějaké plány?? 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉



4 komentáře:

  1. Eri, já sérum s retinolem ještě neměla, ale mám tu jedno z Neutrogeny, jen čekám až dopatlám už načaté sérum Sebamed. Ten šampon má každopádně moc hezké balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, Neutrogena je prý také skvělá. Jsem zvědavá, na tvou zkušenost. ♥

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, já se přiznávám, že na retinol jsem stále ještě posera. Na sluníčko jsem hodně citlivá a SPF na obličej najít pro mojí aknózní pleť není vůbec snadné, aby to neucpávalo póry. Právě proto se držím u složek typu kyseliny hyaluronové, kde to není tak úplně třeba. Vím, že teď se hodně SPF jede jakože by se mělo používat furt, no já se přiznám, že jsem tomu nějak nepřišla na chuť.

    Ryor znám, ale nějak tam není ta jiskra. Mám od nich ráda pěnu na pleť z Aknelot řady, ale tím to asi hasne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sabi, když právě ono to v kombinaci = Retinol+SPF skvěle funguje, Retinol bojuje jednak s vráskami,ale i nedokonalostmi a je skvělý na akné. SPF nijak vysoké taky nepoužívám. Dobré je ho mít přímo v krému. ☺♥ Ale není to přeci povinnost, navíc to nepotřebuješ, máš krásnou, mladou pleť.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...