neděle 27. srpna 2023

#Recenze - Isana hydrogelové polštářky pod oči

 

AHOJ, AHOJ, 
přeji hezkou neděli, a moc Tě vítám u dnešního článku, u dnešní recenze, která vznikla celkem spontánně. 


Dneska to bude o dvou HYDROBELOVÝCH MASKÁCH POD OČI Z ROSSMANNA, kam prakticky nechodím, ale na základě doporučení Stáni jsem tam cestou na Smíchov skočila. 
Obě hydrogelové masky jsou MOC PŘÍJEMNÉ, cenově dostupné.


Jsou trochu jinak tvarované nežli ty, to jsem zkoušela od BAlea, možná i proto jsem je vybrala. 



Tato růžová ve tvaru motýlích křídel je vážně cute. 
Je s extraktem vitamínu C, který by měl projasnit a měla by vonět po malinách. Proč píšu, měla by, nic takového jsem necítila ani nezaznamenala projasnění, ale svou SLUŽBU SPLNILA DOBŘE. Osvěžila, když jsem to potřebovala a bavilo mě barevné provedení. 



Masky dobře přilnou k pleti, na pokožce nekloužou, dá se s nimi i běžně fungovat doma, což mi extra vyhovuje.  Jsou poměrně velké, ale dobře tvarované, tekutiny je tam méně než jsem zaznamenala u Balea, ale na dvě použití mi krásně stačily. 
Za mě spokojenost u obou dvou variantách. 

Modré polštářky jsou s aloe vera, která zaručuje maximální hydrataci a osvěžení. Osvěžení ano, hydrataci vlastně asi taky. 

Tyto modré mají klasický tvar kapky, nebo půlměsíčku, ani nevím jak se správně nazývá, nebo jak tomu říkáte vy? 🤷‍♀️

Tento tvar, toto provedení mi přijde maličkato větší, než růžová motýlí křídla. Polštářky mají rubovou a lícovou stranu, která se lépe rozená, oproti těm od Balea, musím tedy říct. 👍
Moc příjemné osvěžení, masky jsem si nanášela většinou večer, nebo při odpočinku po běhu, to se asi hodí úplně nejvíce. 

Skladuji v lednici, aby byly dostatečně osvěžující. 

Nevím proč, ale používám min. na 2x na dvě použití, protože mi to z nějakého nevysvětlitelného důvodu přijde plýtvání. Tekutiny je tam dost, takže proč toho nevyužít. 

V lednici mám ještě jedno balení letní limitky Balea, pak Gabriella Salvete - na ty se obzvláště těším a potom velké balení Essence, kdy mě zlákala Klárka - Škodulka. A samozřejmě si šetřím jedno balení Patchology pads. 

Růžová mě bavila a zaujala tvarem vč. malinové vůně, asi mi lépe seděli na obličeji, jelikož jsou menší. 
Modrá varianta s Aloe vera zase lépe hydratovala a osvěžila. 

MOC FAJN POŠTÁŘKY, PRO LETNÍ OSVĚŽENÍ. 


A jaké jsou Tvé oblíbené, na co spoléháš Ty?

Ochladilo se, zapršelo, z čehož mám radost, podzim se hold blíží. 

Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥



7 komentářů:

  1. Hydrogelové polštářky pod oči jsem ještě nezkoušela, ale už se na ně popravdě chystám taky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    já mám ráda polštářky, měla jsem jich hodně, doma mám zásobu těch od GS a pak velké balení v kelímku od Makeup Revolution.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, mám nyní kelímek od Essence, ale nějak na ně zapomínám, přitom tento týden bych je potřebovala, jako sůl. Málo spánku. Krásný den měj. 😉

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, já se přiznám, že moc polštářková nejsem, kupuju si je už spíš čas od času. Ty aloe vera teď dvoje doma mám, uvidím jaké budou kupovala jsem v akci za 15 Kč. Radši si kupuju masky na celý obličej a používám dobrý oční krém, na kruhy zatím netrpím tak dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi jsi dobrá, já oční krém vůbec nedávám. Nějak se nedonutím 🙈😉🙃

      Vymazat
  4. Nikdy jsem je nezkoušela, ale lákají mě)))
    Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, používám pravidelně, nyní mám velké balení v pixle Essence. Krásný večer. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...