středa 30. srpna 2023

Unho + DM Memento Mori

AHOJ, AHOJ,
dnešní článek bude takový "speciální" v tom, že zapadá do mého měsíce července, ale píši ho takto samostatně. 
Letos poprvé jsem navštívila své rodné město, byla jsem v sobotu na návštěvě u našich. 
Viděli jsme se vlastně od března, takže témat bylo hodně. 
Tento den hodnotím jako SKVĚLÝ DEN, moc jsem si ho užila ♥. Dokonce jsem trochu i přiložila ruku k dílu, kdy jsem vydrhla koupelnu. 
Speciální poděkování nejen za odvoz patří Báje, mé neteři. 
Druhý den ráno jsem byla běhat, abych měla ještě ten týden zakomponovaný běh, dle "plánu". Ale nějak mi to nešlo, bavilo mě to málo a tak jsem vážně oběhla jen park a vrátila se zpět.
A taky jsem šla na nedělní lekci HEAT s úžasnou Jančou. Chodím do OK FIT. 
Bylo to jak jinak než skvělé, ale večer jsem cítila známou a tolik příjemnou, leč šílenou únavu. 
Tak, a nyní vás zaplatím fotkami z koncertu DM. Naprosto parádní a úžasná záležitost, kdy energie a euforie mi držela ještě další tři dny. 






Koncert DM byl jednoznačně nejlepší, který jsem zažila. Byl fantastický, mohla bych popsat desítky stran, ale nejvíc je to v mém srdci. Tady malá ukázka písně, kterou věnovali zesnulému členovi Andymu Flatcherovi. Když ji u nás v Letňanech zpívali, při úplňku, většina vytáhlá světýlka. Člověku se až tajil dech. Zde pocta Andymu F.



60 tis lidí je pro DM největší koncert v ČR. Můj to byl čtvrtý, tím myslím album, jinak pátý a poprvé v Letňanech. 

Boty zablácené & boty čisté. 

Byli jsme tam s opravdu velkým časovým předstihem. Hrozně jsme zmokli, respektive jsem nenašla suché místo na svém těle, suchou věc, ale neskutečně jsem si to užila. M .to také zvládl na jedničku 🖤🤍. 




Zde, mé ilustrační fotky. Byl to báječný den, dlouhý, náročný, tancovala jsem na všech 23 songů, domů jsme šli pěšky. Za neděli 30. července 2023 jsem ušla celkem 17km, což je vč tancování a poskakování

Ovšem ten západ slunce a přicházející hvězdy na pódium, chytlo za srdce, snad každého. 

Velmi až dojemné, když na obloze, na nebi se objevil měsíc, který se k songům jako by přidával. ♥
A naopak, když se setmělo, vykoukl měsíc. Zazněly tóny písně Home a následovaly další překrásné songy. 

Vážení a milí, v únoru 2024, NASHLEDANOU. 



 

4 komentáře:

  1. Koncert byl asi moc zajímavý. Tak mě napadá, že už jsem taky dlouho na žádném nebyla))) Budu se muset polepšit)))) Měj se Eri hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, přeji krásný poslední týden prázdnin, užívejte plnými doušky. ☺♥

      Vymazat
  2. V "depešáckém" outfitu ti to sluší :).

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping&Gift Time

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešního článku, a moc zdravím z ostrova Murter, což je náš poslední dovolenkový den. Uteklo to jak...