čtvrtek 3. srpna 2023

#Shopping Time No.31



AHOJ,AHOJ,
hezké čtvrteční odpoledne přeji. Nechala jsem se docela slušně zlákat Stáňou a zašla U Anděla do Rossmanna - k samoobslužné pokladně a bylo to bez - problému, až jsem se divila. 
Šla jsem omrknout jejich maska pod oči, které jsem si skutečně koupila. Hned dvě varianty. Malinu jsem tam nemohla nechat, která navíc obsahuje i projasňující složku s vitamínem C a chladící s Aloe vera. Obě vyšly podobně jako Balea, něco okolo 20,- Kč za pár. 
Měli v akci zubní kartáčky Spokar, které mi velmi sedly, tak jsem set tří za 100,- Kč taky vzala. No a Isana duo balzámů na rty si už také našlo své místo. 
Od lékaře jsem to vzala přes lékárny, kde jsem si vyzvedla tyto léky, doplatek byl cca 300,- Kč. 
Tak schválně, jestli poznáte, co tato roztomilost je? 🤗
Je to jednak můj 46. dárek v pořadí #50birthdaygifts , ale hlavně je to malinkatá lékovka, která se vejde do každé kapsy, kabelky. Hrozná blbost, já vím, ale nemohla jsem ji tam nechat. 
Na Kobylisích v jedné "zapadlejší" drogérii jsem sehnala Rossmann samoopalovací krém ve světlejším provedení. Sun Mist, samoopalovací sprej v dark provedení od značky Tan Instant, což neznám, ale uvidíme jak sprej bude působit. Zatím jsem zkoušela jen na břicho, kdyby to byla velká síla a nepovedlo se, tak at to není hnedka vidět. 
Dál jsem tam sehnala Cien pleťovou masku s Aloe vera a sadu štětců no name na oči za neuvěřitelných 30,- Kč. 
Na Vinted jsem pokukovala po kraťasech, ideálně značky Levis, no a natrefila jsem na tuto slečnu z Polska, která mi ještě k těmto čtyřem kouskům přidala dárek, strečové - sportovní šaty, do kterých se snad vejde jen žížala 🤣. 
Svetřík světlemodré barvy, z bavlny vyšel na stovku. 
Levis slimky ve velikosti 26 taky asi na 200,- Kč. 
Černé Levis spíš kalhoty, protože je to lehčí materiál a jeanovina to rozhodně není. 
No a konečně se dostáváme k důvodu mé objednávky, jsou tyto kraťasy, Levis 501 ve velikosti 29, čehož jsem se trochu obávala, aby mi nepadaly, ale střih 501 je prostě jiný a sedí mi velmi dobře. Na knoflíčky, z pevného materiálu. 
Celková cena vč. poštovného byla asi 800,- Kč. 

V Penny mi padly do oka oblíbené sušené brusinky, které jsou levné, velké a měkké. A potom taky směs právě výborných brusinek s kešu natural. Parádní kombinace. 

Mixit preclíky v polevě ze slaného karamelu jsem brala jako dárek. 
Avon od Hani, co mi přišlo, tedy co jsem si skutečně objednala. Zbývající produkt ze setu z minula - SÉRIE PLANET SPA BÍLÝ ČAJ - peelingová maska. 
 Na doporučení jsem využila prima akce a zkusila Retinolové sérum, které je velmi chválené. 
A čistící tonika - TAK TY NIKDY NESMÍ CHYBĚT. 👌👍
A Hani se asi zbláznila, respektive mi udělala Vánoce již nyní v létě. ♥ Ona mi poslala, prý jen tak pro radost, celou tuto plnou taštičku. 
Jednak ta taštička z Look beauty boxu je neskutečně praktická a moc se mi líbí, ale všechny ty produkty se mi hrozně hodí. 

Oční stíny si také již našly své místo. 
Tento rozjasňovač je taky parádní, krásně máslovitý, dobře pigmentovaný a barva přesně moje, kterou mám ráda. 
 Sephora 2fázový odličovač mám moc ráda a melounový čistič - odličovat Wm, hrozně moc ráda vyzkouším. 

Lak jsem již zkoušela, podkladovou bázi také.
Ale toto, tento tělový krém je ovšem PRVOTŘÍDNÍ KVALITKA, neskutečně nádherně voní. NENÍ TO NIC JINÉHO NEŽ PROSLAVENÝ BRAZILIAN BUM BUMCREAM 
Tento krém je mi dobře znám, jen má mít parfemaci po banánu, proto jsem si jej nepořídila a více se o něj nezajímala. Jelikož a protože, od malička banán je můj velký NEOBLÍBENEC, nesnesu ho prakticky v žádné podobě.
 Ovšem, tento krém je naprosto DOKONALÝ. 
Zjistila jsem, složení - žádný banán skutečně neobsahuje 🤣👌
Svrchní tóny: pistácie, mandle.
Srdce: heliotrop, okvětní lístky jasmínu.
Základ: vanilka, slaný karamel, santalové dřevo.
Rozjasňující sérum s perličkami, které je spíše silikonové opravdu hezky projasní, však trochu lepí a hůř zasychá. 
Sérum je v krásné - povoskované krabičce, značka u nás také velmi známá Make-up Revolution. 


Hani, hrozně moc Ti děkuji. 🤗😻


A co udělalo radost Tobě, za poslední týden??


Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥


6 komentářů:

  1. Ahoj Eri,
    jsem ráda, že se ti balíček líbil. Ty preclíky jsem taky měla a byly luxusní, hned bych si je zase dala. Včera mi přišel balíček z pink pandy a taky jsem si objednala další knihy:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, jsi největší čtenář, kterého znám ♥. Krásný pátek přeji.

      Vymazat
  2. Já jsem si udělala radost dneska cestou z porady - citronový jogurt a čaje z Delmartu (vše v akci), maska na vlasy a peeling Balea. A ještě jsem si přihodila zdobící špičky, které by měly jít na mikrotenové zdobící sáčky - třeba začnu konečně zdobit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, obdivuji pečení. 😉 krásný víkend přeji.

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, moje radost týdne byla asi dámská jízda s kamarádkama :-) preclíky mixit jsem měla a nějak mě to neoslovilo. Z řady Planet spa s bílým čajem mám objednaný čistící gel a už se na něj moc těším. Bum bum cream jsem zkoušela a mě bohužel hrozně vysušoval a dráždil. Tak jsem zvědavá na tvůj názor mimo krém i na ten odličovací melounový čistič.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi vím, že tě tělový krém vysušoval, mě zatím ohromil a to jsem jej jen zkusila. Letní akce jsou moc fajn, viděla jsem na IG. ☺♥ Krásnou neděli přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...