čtvrtek 10. srpna 2023

#ShoppingTime No. 32

 

AHOJ, AHOJ,
je pátek a já začínám psát nové nákupy, které jsem právě donesla domů. Jinak samozřejmě přeji pěkné čtvrteční ráno ☀️.

Zcela neplánovaně jsem potkala prodejnu M&S a tak jsem tam pořídila pár drobností ve velké akci. 
Dobře, krémová žampionová polévka úplně v akci nebyla, ale měla jsem na ni nějak chuť. 
Směs oříšků již padla, byla skvělá. 
Sušenky, tak ty miluji úplně nejvíc. Čokoládičky jsou dárek. 
Za krásných a pro mě až neuvěřitelných 35,- Kč jsem vzala malinový sorbet (původní cena 119,- ). 
A i jogurtový byl ve stejné akci, ten jsem ještě nechutnala, ale malinový mohu vřele doporučit, jen mi na dřeň - sorbet přišel nějak podezřele sladký. 
Období masa, vždy jednou za měsíc bych nejedla nic jiného než maso, hold hormony. Na Rohlíku jsem vzala krkovici, a moc dobře jsem udělala. Dala jsem ji jen upéct do trouby, trochu okořenila a výtečné jídlo na celý víkend bylo na světě. 
Na osvěžení jsem vzala meloun, tentokrát šel porcovat naprosto sám, byl dobrý. Ale byla docela fuška ho sníst. 🤣

Dochází mi celý pepř v mlýnku, tak jsem vzala rovnou dvě balení. 
Tmavá treska mě také oslovila, po zkušenosti s lososem jsem ji vzala ráda, k tomu pořádné plátky slaniny. Oboje jsem pekla v troubě. 
Jasmínová rýže je má oblíbená, tuto jsem připravila se zeleninovou směsí, ale nějak se mi rozvařila a nebyla 2x dobrá. Sýr cottage je ideální vychlazený, k nějaké zelenině. 
Dopřála jsem si a vzala malou větvičku mých oblíbených rajčátek - žluté, tvaru hruštičky, veškeré malé rajčátka mi chutnají nejvíce. 
Kedlubna, cuketa, cibule, se skvěle hodí pro tepelnou úpravu, např. právě k pečenému masu, rybě nebo drůbežímu karbanátku. 
YAM YAM je asijský podnik, který znám, má opravdu velmi chutné a kvalitní jídlo. Zeleninový set sushi jsem okukovala již minule. 
Set 12ti kousků Maki vyšel na 110,- Kč. Ujídala jsem jej postupně, ani nevím kam tak rychle zmizel. 
Ano, já mám zeleninové sushi nejradši. 
Opět, pořízeno z Rohlíku a mohu jen doporučit, spokojenost, kvalitní a fresh zboží. 
Vyzvedla jsem si na míru vyrobené dva páry ortopedických vložek. Poliklinika Čumperlíkova - skvělý servis, odborníci, milí lidé a skvěle poradí. Doplatek na oba páry byl 820,- Kč. 

Vložky sedí skvěle, mají paměťovou pěnu a vejdou se prakticky do jakýchkoli bot. Hned jsem s nimi ušla pár km. 👌
Na dovolené jsem M. pořídila v království čokolády tuto čoko sadu nářadí. Takový "sranda" dárek mi přišlo, že by to mohl být. 


Pak v Luhačovicích jsem vzala Lázeňské oplatky. 
O Luhačovicích básním v samostatném článku z mé dovolené. 

S chilli náplní jsou samozřejmě pro M. a zbylé pošlu našim. 


A do prvního obchodu v Luhačovicích, kam jsem zavítala byl právě tento antikvariát, kde mě upoutala skleněná lékárenská dóza. 
Vrátila jsem se pro ni a bude to další dárek  projektu #50birthdaygifts ♥. 


Tak a tímto bych uzavřela tyto nákupy. Pomalu ale jistě budu mít všechny dárky v projektu #50birthdaygifts 👍. 

Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥


6 komentářů:

  1. Eri, vybrala bych si - třeba sorbert, oříšky, sushi nebo čokolády a sušenky ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, na ten sorbet jsem vážně měla "kliku", vůbec jinak do M&S nechodím. Krásný víkend přeji. ☀️

      Vymazat
  2. Projekt zajímavý)))))to bude radosti)))) Potraviny z MS jsem měla moc ráda a nakupovala jsem tam dost často. Pravidelně jsem si tam chodila pro výborné čaje. Ale bohužel ji v Letňanech zavřeli a teď mám všechny ostatní daleko. Přeji hezký den i nadcházející víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, má je v nabídce Rohlí, např. Letňany jsou pro mě zatím neprozkoumané a dlouho zůstanou, vůbec mě jako OC nelákají. Hold jsem zvyklá více na centrum, ale tady si to taky užívám. ☺ Krásný víkend přeji. ☀️

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, moc se mi líbí ty potraviny ze Spencera :-) my ho tu nikde nemáme, ale vypadá to všechno moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, to byla skutečně náhodička, ale M&S mají na Rohlíku. ☺ Krásný den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...