úterý 5. září 2023

#Recenze- Gabriella Slavete - COLLAGEN GOLD EYE MASK

AHOJ, AHOJ,
přeji krásné, slunné úterý 👍. Moc Tě vítám u dnešní recenze. Vypadá to, že tady máme babí léto, mé milované období. 
No ale zpět k recenzi, já si značku Gabriella Salvete vlastně sama vůbec nekupuji, ani tyto polštářky nejsou výjimkou. 
Dostala jsem je dárkem, když jsem si objednávala tyto dvě mini řasenky. Což bylo moc milé, nečekané a ještě jednou moc děkuji, že mohu takto tyto chválené KOLAGENOVÉ - ZLATÉ MASKY POD OČI vyzkoušet. 
V balení je jeden pár, jsou teple zlaté, mají klasický tvar slzy - kapky. Řekla bych, že jsou tenčí a celkově lehčí, nežli třeba ty od Isany, co jsem měla naposledy. 
Balení je pěkné, reprezentativní. Dají se sehnat určitě na Notinu či v DMku, co jsem se tak rychle dívala. Cena za balení je něco okolo 20,- Kč, kdy pořídíte celý set 5ti sáčků. 

Tyto polštářky jsou příjemně chladivé, dobře a rychle přilnou, nikam necestují a dá se s nimi běžně fungovat doma, tak jak jsem zvyklá, což oceňuji a velký palec nahoru. 
Když jsem je však prvně aplikovala, tak mě po chvilce začaly lehce poštipkávat, nic extra nepříjemného, nic dramatického, ale cítila jsem štiplání - pálení. To mi jiné masky nedělaly. 
Obsahují extrakt z Heřmánku a další esenciální oleje, které mají zaručit dodání výživy a elasticity. 
Slibují naopak zklidnění očního okolí, mě lehce dráždí, ale nic zásadního. To spíš zmiňuji, pro ty, kteří mají extra citlivou pleť, aby je nepodrážily. 
Kolagenové masky jsou určeny pro stárnoucí pleť se sklony k vráskám. Dobré jsou na snížení otoků, kdy je oční okolí po celém dni, nebo tropické noci unavené. Tmavé kruhy by měly také redukovat - toho jsem si příliš nevšimla. 
Vyhlazení, vypnutí, dodání kolagenu a projasnění. To vše by měly dělat. Nemohu říct, že vyloženě nedělají, ale mě stačí, když příjemně chladí, uleví mi od pocitu unavenosti a "opuchlosti". 

Tyto polštářky pod oči jsou za velmi dobrou cenu, jsou příjemné a na osvěžení a lehké projasnění fungují. Za mě je to první zkušenost s těmito maskami značky GS a mohu říct, že bych si je klidně sama pořídila. 
A co ty, znáš tyto polštářky? Používáš? Nebo máš nějaký svůj zaručený tip? 

Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥



4 komentáře:

  1. Já se zatím držím poštářků od Balea.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, mám nově polštárky od Essence, celé velké balení v pixle a jsou super. ♥

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    já mám polštářky od této značky moc ráda. Doma mám v kelímku ještě jedny od Makeup Revolution a ty jsou taky fajn. Na ty od Essence si brousím zuby, ale nejdřív dodělám zásob doma.
    Měj se hezky,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, MR dělá také v kelímku, k těm jsem se nějak ještě nepropracovala, ale ráda bych si zase na Sephoře pořídila nějaké od Patchology, ty jsou za mě tedy top. ☺♥ Krásný den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...