čtvrtek 7. září 2023

#ShoppingTime No 38



AHOJ, AHOJ,
přeji krásný čtvrtek a moc Tě vídám u nákupů, které začínám psát jak jinak, než v pátek. 
Jinak včera večer, když jsem přišla domů, tak netekla teplá voda 👎, což byla docela čára přes rozpočet. Nikde žádné oznámení, hlášená havárie ani odstávka. No inu, šla jsem i o to dřív lehnout a právě nyní jsem si nahřála vodu, dopustila teplou a praktikovala starou metodu. Fakt pech. 
Opět Vinted - sportovní oblečení, některé z 2ruky, jiné zcela nové. 
Vše mi skvěle sedí, materiály příjemné, funkční. Zboží přišlo parádně zabalené, vyvoněné, odpovídající stavu a popisu. Mohu si opět obchod jen pochvalovat. 
V místním Tureckém bistru, kam jsem si šla pro kebab jsem vzala našim sladkost, která je něco jako měkký Turecký med, obalená v čemsi moučném, sladkém a navrchu je Pistácie. 
 
Mě osobně tato sladkost nikdy nechutnala, však vím, že našim ano. 
Menší nákup v DMku, kam jsem šla pro něco jiného, ovšem nepořídila jsem. Proto jsem si vzala vodu s patentním uzávěrem - skvělé na cvičení, pak setím L-Carnitinu, což využívám před a nebo po cvičení a hroznový cukr nosím stále s sebou. 
M. mi objednal vzorky proteinového prášku, abych si vybrala příchuť. Ano, asi začnu užívat i já protein, ale jen z důvodu toho, že je to stavební jednotka svalů a po cvičení či běhu, kdy je velký výdej energie, je potřeba tělu dodat sílu. 
Na Notinu jsem udělala super výhodný nákup ve slevách YC, ovšem dva produkty mi přišly poškozené a i přes mou okamžitou reklamaci, Notino dost zklamalo. 
Brala jsem nějaké votivní svíčky, vosky, které právě přišly poškozené. Lak na nehty v takové Fuchsiové barvičce za 30,- Kč a Tesori d Oriente AYURVEDA pěnu do koupele, která už stojí na vaně. 
A ještě jednu bombu do koupele, která také vyšla cca na 30-40,- Kč. 

Celý nákup mě vč. poštovného - Zásilkovny tedy vyšel na 430,- Kč což je pěkné. 
Lyonská gurmánská specialita Quenells, připomínající oválný knedlík, se konzumuje především ve slavnostní dny. Je plněná masem ze sladkovodní štiky, která se hojně vyskytuje v jezerech severně od francouzské oblasti Lyon. Tradičně se připravuje z hladkého vaječného těsta, do kterého je přidána nakrájená čerstvá ryba, máslo, mouka a špetka muškátového oříšku.

Tuto "specialitu" jsem pořídila v Delmartu. Neznala jsem, poznala jsem, tak bych to asi hodnotila. Mdlé chuti, nejvíce vynikne rybí, velmi zvláštní. Neoslovilo mě to. 
V Unho od našich jsem dostala tyto dva vosky. YC Clean Cotton je naprostá klasika, která se skvěle hodí jako dárek. Na pak levandulový - sójový vosk je taky skvělý. Miluji levanduli, prostě mě znají. Děkuji!!
Do DMka jsem šla pro třpytky na tělo, viděla jsem je ve vlogu a hned mi v hlavě "cvaklo", že jsem si přeci na léto něco takového chtěla taky pořídit. 
Nakonec jsem snad ani Balea schimmer summer sprej nenašla, naopak cvrnkl mi do nosu sprej od Alverde. O tom jsem slyšela v souvislosti s Milano Style. Neváhala  jsem a brala ho. Potom úplně náhodou jsem zahlédla v běžném sortimentu o 2/3 zlevněnou sprchovou pěnu Balea s malinou, což mi udělalo velkou radost. 

No a Nutrend sport energy gely, které jsem minule na Strossu nesehnale. 
Myslela jsem si, že sem nákup náplní k nahřívanému tabáku značky Camel a jejich novinky PLOOM ani nedám, ale překvapilo mě, jak zboží přišlo krásně zabalené v textilním sáčku. Velmi milé, dobrý marketingový tip. 
Zakončím to dárkem od kolegyně, kdy mi darovala tuto úžasnou NEPETKU. Prý na sport se bude hodit. Neznala jsem přímo tuto značku, ráda jsem si nechala rozšířit obzory. 

Toť mé poslední nákupy, které opět byly více rozmanité, než bych bývala řekla. 



Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥


6 komentářů:

  1. Zaujaly mne vosky - jak od YC, tak levandulový a pak Nepetka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já svíčky moc nepálím, vosk je u mě taková stálice. Krásný víkend. ♥

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    samozřejmě mě nejvíce zaujaly ty vosky, já jsem velký palič:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Eri, na tvůj popud jsem zavítala zase na Vinted a jestli dostanu k narozeninám od našich nějakou korunu, tak už mám dost rozsáhlý wishlist super věcí, co tam nutně potřebuju :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, já Vinted miluji. Právě jsem si tam konečně objednala nový sportovní ruční. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...