neděle 10. září 2023

#Recenze - Hair sprej + Clinique gel&krém

AHOJ, AHOJ,
a krásnou neděli přeji!! Také Tě moc  vítám u dnešního článku.
 Recenze na produkt na vlasovou NEOPLACHOVOU péči, který příliš často do své rutiny nezařazuji. 
Nechala jsem se inspirovat Sabčkou, která si chválí a opakovaně kupuje sprej na rozčesávání - tuším snad z dětské řady a vůní manga. Já nevím, co jsem při objednávání u Hani dělala, ale vybrala si nakonec tento. 
Řada Naturals Hair Care není špatná. Sprej má usnadnit česání vlasů, zamezit zacuchává a díky bambuckému máslu je i vyživit. 
Balení je klasické, naprosto v pořádku. Střička plně funkční, má i dobrý, docela silnější rozptyl, což mi vyhovuje. 
Voní po meruňkách, voní prostě příjemně sladce, nevtíravě. 
A k samotnému účinku mohu říct, že pokud bych neměla po ruce kondicionér, nebo balzám na vlasy, tak vím, nebo se mohu spolehnout na tento sprej. Opravdu jdou vlasy lépe rozčesat, lehce je provoní a po uschnutí cítíte tu vrstvu, vlasy jsou lehce zatížené. 

Já tuto péče beru spíš jako okrajovou, mám ji s sebou v batohu na cvičení, tam mi službu udělá dobrou a vždy se na tento sprej mohu spolehnout. 
 Balení je 150ml a pořídila jsem ho jisto jistě v akci, čili cena byla okolo 40-50,- Kč, a to mě právě na to oslovilo. 
ANO, ZA MĚ MOC PRIMA PRODUKT, na který se mohu spolehnout. Vlasy jsou po nanesení lépe rozčesat a necuchají se. Příjemně voní a má plně funkční střičku, což rozhodně hodnotím kladně. 

A ještě bych ráda poprosila o shovívavost s kvalitou fotek, nevím, jak mi ten mobil fotil. 
Druhý produkt, který bych mohla doporučit je známý / neznámý hydratační krém od značky Clinique. 
Tato varianta je odlehčená, respektive jedná se o KRÉM&GEL. Ideální právě na léto nebo pro smíšenou pleť. Pod make-up je také moc fajn. 
Krém je to příjemný, známý, hezky a rychle se vstřebává do pokožky a zanechá ji hladkou. Však pro mou pleť je to málo, musím jej ještě "domazat" hutnějším a hydratačnějším krémem. Má suchá pleť by byla jako Sahara. 
Však, pod make-up je parádní, lehký, dobře na pleti sedí, zvláště pro horké - tropické letní dny jsem jej používala. Čili, tím chci říct, že i já se suchou pletí jsem pro něj našla skvělé využití. 
Konzistence je gelovitá, působí příjemně až chladivě. Vůně velmi jemná, nevtíravá, pro mne známá. 
Tento gel&krém slibuje hydrataci až v deseti vrstvách pokožky a prý se dá použít universálně, i jako báze pod make-up, tak s tím bych souhlasila. Tedy to uvádí Sephora. Na hydrataci nehtové kůžičky bych byla zdrženlivnějí. Pokud byste jej navrstvili, zvláště pak majitelky smíšené - mastné pleti, dal by se skutečně použít i jako hydratační pleťová maska. 
Znáš tento poměrně známý krém? Já jej doporučila nejedné své kolegyni a byly vždy moc spokojené. 




Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥


10 komentářů:

  1. Obě značky v kosmetickém světě registruji, ale nepoužívám.
    AVON jsem používala kdysi, když vstoupil na náš trh-ale nevyhovoval mně.
    Přeji poklidnou neděli Eri. Měj se hezky a užívej si volna. Co ta dovolená? Vyšlo něco?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, tobě přeji krásný nedělní večer a úspěšný start, do nového prac. týdne. ☺♥ No zatím nic, plán by byl na konec září. Uvidíme. ♥

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    znám oba produkty, což asi není překvapení:-) Ten sprej na vlasy si u mě kupuje spoustu lidí, je hodně oblíbený a ne jen u dětí. Co se týče krému, jedno balení mám zrovna otevřené v koupelně. Je fajn rán pod makeup, u moře si ho dávám, když přijdu zpět na pokoj a osprchuji se. Musím se pak namazat něčím zklidňujícím. Na nehty nebo vlasy jsem ho nikdy nepoužívala. Mám ráda i ten hutnější ze stejně řady a hlavně jejich oční krémy.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, já jsem hrozný flink na oční krémy. 🙄😃 Přeji krásný nedělní večer a úspěšný start do nového pracovního týdne, moje milá. ☺♥

      Vymazat
  3. Tyhle spreje na vlasy jsem z Avonu měla vždycky ráda, ale už X let z Avonu neobjednávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no vidíš, já na ně přišla nedávno a to díky holkám .Přitom Avon odebírám pravidelně. Krásný večer přeji. ☺♥

      Vymazat
  4. Já bezoplachové věci moc nevyhledávám, ale tohle zni docela dobře.
    Krém Clinique jsem nikdy nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém Clinique určitě doporučím, mě víc sedí ta hutnější, klasická varianta. ☺♥ Přeji krásný dnešní den.

      Vymazat
  5. Ahoj Eri, sprej od Avonu jsem měla, ale na mě byl moc zatěžující, raději si kupuju ten mangový pro děti ač teď jsem udělala vyjímku a objednala si ten z edice Frozen :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vyhovuje ta aplikace a příjemná vůně. S bezoplachovými produkty se míra "zatížení" občas přihodí všude, mi přijde, nebo alespon co je má zkušenost. ☺♥ Krásný den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...