pondělí 18. září 2023

#ShoppingTime No. 40

 

AHOJ,AHOJ, 

přeji hezké pondělí,  kdy Tě moc vídám u dnešního článku s novými nákupy, za poslední dobu. 

Začnu objednávkou z NejKafe, kdy jsem na tento e-shop dostala tip v jednom vlogu. Kávu jsem sice nepořídila, ale vybrala jsem nějaké soft nápoje M. do mého projektu #50BirthdayGifts. 


Energy drinky mě zaujaly svými obaly s postavou bojovníka, sice netuším vůbec o co jde, ale doufám, že M. bude vědět. 🙈

Horkou čokoládu v sáčcích a jeden iontový nápoj. Celková objednávka vč. Zásilkovny mě vyšla na 460,- Kč. 

Loccitane, má oblíbená kosmetika,neodolala jsem nabídce kolegyně a vzala si setík s Verbenou a setík Men, který zakomponuji rovněž do #50BirthdayGifts. 
Sáhla jsem po pánském deodorantu ve sticku, na Rohlíku měli akci 109,- Kč / ks při koupi dvou a jedno mám již s sebou na cvičení. 
Opět jsem se nechala trochu inspirovat Silvou a na Rohlíku vzala nějaké jejich uzeniny, sýry, které jsem ještě neměla a nesměla chybět fůra zeleniny a ovoce, které mají vážně parádní kvality. 
Izouškovi větší box Felixů v želé. 
Od Léni, mé milované kamarádky z MMR jsem dostala tento krásný dvojitý řetízek. 
Milý prezent, o to milejší setkání po 1/4 roce. ♥
A poslední nákup je opět z Rohlíku, kdy jsem tam dárkem vzala tyto "lepší" potraviny, dobroty. 
Neodolala jsem sezónnímu ovoci a pořídila jsi jej opravdu hodně. Zrovna ten týden jsem na ovoce měla obzvláště velkou chuť. Nevím, čím to je, ale zase jsem nějak vysadila těstoviny a pečivo, na to nemám ani pomyšlení. 
Miluji kedlubny, ředkvičky a ředkve. Tuto bílou prosím pěkně Rohlík uvádí jako 1,5kg, je skutečně velká, ale není dřevnatá, naopak velmi dobrá. 
S kolegyní jsme se bavily o kosmetice Ziaja, tak jsem při té příležitosti vzala pro ni na vyzkoušení krém z kozí řady a pro sebe enzymatický peeling, také ze stejné řady. Peeling jsem ostatně již min. rok chtěla vyzkoušet. 
Měla jsem na celý nákup 30% slevu, což potom vycházelo moc pěkně. 
Játrovou paštiku s madagaskarským pepřem, tak na tu bych byla i já sama zvědavá. 
Jahodový prémiový džem. 
Malinový džem s kousky plodů a čokoládový toping, ten jsem ovšem ochutnala a vůbec mě neoslovil. Za ty peníze si to příště rozhodně odpustím. 
Tak půl na půl to byly dárky a mé nákupy. Hezky vyvážené, řekla bych. 

Dnes nás čeká teplota až okolo 30C, tak to bude velmi "teplý" zářiový den. Babí léto miluji, ale toto je nezvyklé teplo, které prý vystřídají bouřky. 

Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥


8 komentářů:

  1. Bílou ředkev kupuji taky, občas ji mají v Lidlu. Po přečtení tvého článku jsem dostala hlad :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 🤣👍, na Rohlíku mají opravdu skvělý sortiment ovoce a zeleniny. Krásný den přeji.

      Vymazat
  2. Jahodový džem má krásny obal, vraj šťastie z jahôd :)
    Kozmetika Zjaja je fajn, taký priemer. Škoda tej belgickej čokolády/topingu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aďko, toping tedy nebyl nic moc. Na ostatní se již těšíme. : ) Krásný den přeji.

      Vymazat
  3. Krásné nákupy. Líbí se mi moc ten řetízek)))
    Hezký rozjezd nového týdne přeji)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, přeji krásný úterní den. Mě se řetízek taky moc líbí. Leni je zlato. ♥

      Vymazat
  4. Eri, mám ten enzymatický peeling Ziaja a jsem s ním spokojená. Bílou ředkev mám ráda. A před horkem jsme dneska utekli na Šerák (tam bylo ani ne 15° a na Keprníku nejspíš ještě míň, protože tam hrozně fučelo)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, to jste udělali dobře, já chytla večer trochu ten slejvák, ale nyní ráno jsem byla 🏃‍♀️, a bylo krásně. JJ peeling je super, za chvíli se na něj chystám. Krásný den přeji. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...