pátek 22. září 2023

#ShoppingTime No 41

AHOJ, AHOJ,
přeji hezký pátek,  a moc Tě vítám u začátku těchto nákupů, které ovšem začínám dárkem od mé milé kolegyni Káti. 
Prý donesu maličkosti říká, rtěnka Esthée Lauder, tělový krém a tento skvělý Vichy Booster. 




Slovo dalo slovo a Káta mi přinesla toto skvělé a vyhlášené Vichy sérum Minerál 89 Booster, které doma má a prý ji nevyhovuje. Já ji na oplátku dala na vyzkoušení Loreal sérum s kys. Hyaluronovou. 
Pro mého kamaráda Peťu - čokoláda a medaile AA. Oboje má pro nás nejen symboliku. 
Avon od Hani, krém se mi nyní neuvěřitelně hodí, protože jsem zjistila, že mám doma jen miniatury Esthée Lauder a ty si tak trochu šetřím. Krém na ruce s glycerínem, kdo nezná, ať vyzkouší. Řekla bych, že po mém milovaném Loccitane je to druhý nejlepší a hlavně nejúčinnější krém na ruce, co jsem vyzkoušela. Tonikum na černé tečky - tak to nesmí chybět. 
Hani mi ze své dovolené na Krétě dovezla mořskou houbu, jako že tu pravou. Měla jsem ji asi již 2x a vždy jsem s ní byla moc, moc spokojená. Hani, hrozně moc děkuji. 🤗
Na Rohlíku jsem se nechala zlákat Silvou a objednala si kromě šlehačky a Mattonky s citrónem ve skle za 15, Kč i čajík a tento čistící gel. 
Značka Alviana - naturkosmetik je předpokládám německá, celkem dostupná, něco jako Alverde, řekla bych. Tento tolik chválené mycí gel na obličej s okurkou, pro každodenní použití mě vyšel na 80,- Kč/ balení 125ml. Jsem na něj velmi zvědavá. 
Min. se mi líbí balení, tuba je pěkně graficky zpracovaná. Nečichala, nezkoušela jsem k němu, nechám se představit, až jej začnu používat. 
A co na mě v akci na Rohlíku vykouklo byla tato nabídka čaje Sonentor ŠTĚSTÍ JE BÝT ŽENOU, což mě zlákalo. Sice tento čaj i přes slevu vyšel na 100,- Kč za krabičku, kde je 18ks nálevových sáčků. 
Prostě se blíží období, kdy začínám pít Kontryhelový čaj, tak jsem si říkala, že se plácnu přes kapsu a vyzkouším něco "lákavého", dobře marketingově - zřejmě zpracovaného. 
Právě, jako hlavní složkou je Kontrychel a další žádoucí bylinky, které já navíc, mám ráda. Bylinkové čaje mi chutnají. 
Jaké čaje preferuješ ty?
V Tetě, kam jsem vyrazila pro Alpu - vodu na vlasy Lopuch, kterou mají mít, ovšem neměli, čili jsem nepořídila a ještě odcházela mírně zpruzelá, jsem si odnesla alespoň zelený wc čistič Domestos za slušnou cenu. 
Za deseti kačku i dva spreje Litien, které jsem si právě pořídila kvůli tomu spreji, jelikož je mega praktický. Mám jej doma, v práci. 
Papírové kapesníky pro M., který je snad největší spotřebitel papírových kapesníčků a bohužel je doma zastrkává a nechává, úplně všude. Ovšem nejsem si jistá, zdali bude tento box používat, víme jak to vypadá v Třebíči. 
Můj oblíbený Kopřivový čaj, taky v akci, tak alespoň něco málo pozitivního jsem si z Tety odnesla. 
Čajové svíčky mi docházejí, tyto sice neznám, ale odmítám za jednu dát např. 3Kč, tak jsem sáhla po těchto no name. Emco - jahodová granola, velmi chutné, mile mě překvapila. 
Do DM jsem ještě zašla, pro ústní vodu a sáčky na čaj, což je naprosto skvělý vynález. Já jej využívám denně, zvláště pak se mi hodí pro vícenálevové čaje. 
No a důvod mé návštěvy DMka jsou tyto vody LUNA na vlasy. Fungují, jsou dostupné, levné, když si je dáte na šikovné místo, tak je používáte i pravidelně. 
A od kolegyně jsem ještě k séru dostala rtěnku Estée Lauder, kterou nepoužívá a tělový krém Chloé. 


Na Vinted na mě vyskočila značka GAP, tu znám z dřívějška. Objednala jsem si velmi výhodně, ostatně jak jinak Mikinu a trika. 
Vše sedí, je v dobrém stavu, nemá kazy, nejeví známky obnošení. Spokojenost. 
A ještě jsem do košíku přihodila za skutečně drobné tyto kousky na cvičení. Nové tílko Reebok, GymBeam trika a ultra krátké šortečky, ale na cvičení ve velkém vedru, to naprosto dostačuje. 
No moji milí a tímto bych uzavřela mé týdenní nákupy. A co jsi si pořídila Ty? Čím jsi si udělala radost?
Dneska vyrážím na návštěvu do Unho, opět po měsíci k našim a moc se těším. 
Co čeká Tebe na víkend? Máš nějaké plány? 

Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥



4 komentáře:

  1. Ahoj Eri, moc pěkné kousky. Já bych měla sepsat Avon haul, taky jsem u Haničky dobře pokoupila. Jsem zvědavá, co budeš říkat na Sonnentor čaje já mám Dobrou náladu a jsem moc spokojená. Dokonce letos zvažuju jejich čaje objednat v rámci dárků. S kapesníčky mám tuhle nemoc nechávat je na stolku já a Kuba mě za to vždycky peskuje. Já pátek a sobotu trávila na svých prvních přednáškách ve škole, ale ve čtvrtek jsem vlastně nakupovala po návštěvě zubařky. Vždycky si šetřím, kdyby náhodou a když to dopadne lépe tak se odměním :-D Využila jsem narozeninovou slevu do Yves Rocher a koupila jsem si parfémovou vodu Sur La Lande inspirovanou bretaňskými pobřežími a k tomu jako dárek mám malou masku. A taky jsem si pořídila v New Yorkeru balíček kotníčkových ponožek, zase mi doma nějak vymizely. Dnes už se chystám jen přečíst si blogy mých blogerských kolegyň, pak do sprchy a buď seriál nebo knihu,záleží v kolik skončí přítel s prací.

    Měj se fajn,
    Sabča

    OdpovědětVymazat
  2. Sabi ke studiu gratuluji 🤗. A na nákupy už se těším!!! Hezký nedělní den přeji!!

    OdpovědětVymazat
  3. Já bylinkové čaje naopak moc nemusím - piju hlavně černé a teď hodně i zelené (ty mi chutnají i studené). Ale zkouším i jiné - když už si je koupím kvůli novým přebalům :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, mě bylinky nevadí snad žádné. ☺ Ty čaje od tebe, padly, coby dup. ♥ Měj krásný den.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...