neděle 15. října 2023

#ShoppingTime No. 44



AHOJ, HOLKY, 
hezkou neděli ☺, přináším nové nákupy. Opět úlovky z Vinted, sportovní balíček, kde jsem si u jedné polské slečny vybrala vícero kousků, aby se poštovné vyplatilo. 
11 ks vč. poštovného mě vyšlo na 950,- Kč. 
Tílka, trika, legíny, triko a mikina na takovéto domácí tahání. 
Až na tu sportovní podprsenku jsou všechny kousky v pořádku a plně funkční. Odpovídají popisu a i ceně. 

Trika, tílka mám již vyprané, některé jsem již i vyzkoušela a jsou fajn. Myslím si, že jsem nyní již plně, dost možná i víc na sportování vybavena. Je to zároveň i taková motivace a odměna. A vzhledem k tomu, že při běhu, či HEAT propotím každý kousek, spotřeba je značná a musím taky naplnit pračku. Udělala jsem si zásobičku. 

Doma mi začaly docházet vlhčené ubrousky, které používám na různé utírání povrchů, jsou po ruce, velmi praktické, ale má spotřeba je tak 4 balíčky do roka. Belino jsou z Penny, přímo určené na dětské zadečky, vyšly na cca 35,- Kč a balení obsahuje 80ks. 
Poslední dobou si dost ujíždím na kyselých sladkostech, jako jsou různé bonbonky, či lízátka. Jako malé děcko. 
A ještě jsme v Penny, kdy jsem se konečně rozhoupala a vzala si jejich sprcháč, z této běžné řady, na který koukám, co jsem se na Střížkov přestěhovala. Asi ta rezervovanost byla čistě psychologická, ale to, že si jej vezmu s sebou do společných sprch na cvičení. Vzala jsem si variantu s vůní kokosu. 
Ale co jsem již měla, je osvěžující sprej privátky Penny s vůní mé milované levandule. Mě tento laciný sprej opravdu moc mile překvapil. Skvěle a celkem i silně voní. 
V DMku jsem jednak uplatnila body a měla slevu na celý nákup, což bylo příjemné. 

Šla jsem tam pro masku na vlasy, kterou jsem si také odnesla a díky slevě jsem měla vlastně druhou zdarma. 
Garnier Fineapple hair food mě nalákala svou novou vůní. Již jsem jejich předchozí variantu měla a byla jsem moc spokojená. 
Druhou masku jsem si vzala opět zn  Garnier - Hair remedy - maska na jemné vlasy s citlivou pokožkou hlavy byla v akci za 59,- Kč. 



Černý sportovní set, příležitostné plavky, přesně něco takového multifunkčního jsem potřebovala. Přímo plavky jsem nehledala, ale něco mezi. Pořízeno v krámku se spodním prádlem, nočním prádlem na Kobylisích. Set vyšel na krásných 750,- Kč. 

A ještě jsme si vzala jedny funkční černé kalhotky, který by šly příležitostně použít, jako spodní díl plavek, viz foto dole. Plavky mi daly sbohem, gumičky na spodním dílu již přestaly fungovat, ale horního dílu se nějak nemohu vzdát. 
Poslední dárek, tedy ten plánovaný, třebas ještě něco přibyde a objevím něco pro M. zajímavého je tato kniha na zakázku. 
BookDecorSK je stránka, kterou jsem na IG objevila zcela náhodou, s moc milou slečnou  jsme si napsaly a ona mi vyrobila tuto knihu, která mi poslouží i jako takové přání.

Lépe jsem asi tento článek nemohla zakončit. 


A co jsi si za poslední týden pořídila Ty? ☺

A jak jsi trávila víkend? 



Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥




6 komentářů:

  1. Ahoj Eri, pěkné nákupy :-) já byla v pátek popřát ségře ke svátku (Tereza) a v sobotu jsem pomáhala přítelovi na zahradě a dneska přiznám se od rána jsem koukala na Virgin River, před chvíli jsem vyluxovala a teď trochu prokrastinuju u čtení blogů. Ráda bych dneska uklidila, ale do ničeho většího se mi pouštět nechce ač přítel by určitě ocenil zase pomoc s betony nebo s něčím dalším :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, teambilding byl moc fajn, ale neděle bych tento víkend snesla dvě. Sotva jsem stihla trochu poklidit a uvařit. Díky za připomenutí svátku Terezy. Krásný začátek pracovního týdne. ☺♥

      Vymazat
  2. Eri, inspirovala jsi mne vůní ve spreji, na tu v Penny mrknu (až tedy půjdu někdy okolo, já jinak v P. moc nenakupuji) - potřebujeme na chalupu na toaletu ;-). O víkendu jsme byli na chalupě - stejně jako Sabča jsme pracovali na zahradě a já ještě udělala aroniový rozvar (dáváme si ho s mámou do jogurtu). Dneska jsme spíš balili a poklízeli, protože na Vysočině pršelo (a byla zima)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, hezký začátek pracovního týdne přeji. Práci na zahradě velmi obdivuji, to by pro mě nebylo. ☺♥

      Vymazat
  3. Máš Eri na ty nákupy štěstí. Jediné, co na internetu neumím nakupovat, je právě oblečení.
    Měj se hezky a užij si celý týden.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, víš jak se to říká, štěstí v něčem, vyvažuje zase štěstí např. v lásce, to by tak na mě sedělo. 🙈 Na moře to stejně letos příliš nevypadá.... Krásný den přeji. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...