čtvrtek 23. listopadu 2023

První & Nejhezčí víkend tohoto roku

 

AHOJ AHOJ, 

tento článek po pravdě nevím vůbec jak pojmout. Jelikož můj blog = můj svět, můj letitý deníček, tak si říkám proč se tady s tím štěstím, které mě potkalo nepodělit.

Inu dobře, našla jsem novou lásku, láska si našla nás, asi tak nějak to bylo. Je velmi čerstvé, přitom tak velké, plné a naprosto naplňující. 


Jak říká moje kolegyně Káťa, prostě "motýli v břiše". Jinak to nedokáži ani popsat. 


Tak to jsme my dva, to je DM, o víkendu na chatě, na Sázavsku při krásné slunné nedělní procházce.  

Točí se mi hlava, připadám si a dost možná se i tak chovám, jako zamilovaná puberťačka, protože jsem zamilovaná puberťačka, s tím rozdílem, že mi za ani ne necelého půl roku bude čtyřicet. 
Ranní káva s domácími lívanci, ne nepekla jsem je já. 
Láska je mocná a velmi silná čarodějka. Člověku se až z toho točí hlava, endorfiny a oxytocin umí své. O to je to krásnější, protože nic takového jsem rozhodně neplánovala. 
Náš první společný týden a víkend.
Moje menší úvaha: Znáte to, když se snažíte nasadit víčko na hrdlo, které zdánlivě pasuje, ale přitom vůbec, díky detailním závitům není možné ho nasadit. I přes velkou snahu. 
S DM to je čisto, čistá láska, nic křivého ani vedlejšího tam není. Vím, o čem mluvím. Znám to, již jsem lásku zažila, měla jsem to štěstí.
Při procházce, kdy bylo překrásné počasí, den jako korálek. 
Vařili jsme zeleninovou polévku, krém z pečeného mixu zeleniny. Ovšem nejvíce dělalo dochucení. 
A v neděli k obědu byly plněné tortilly. Oboje znamenité. 
#lunchtime #weekend #cookingtime 
Ukládám si tady článek z posledního říjnového víkendu, který byl zároveň i prvním naším společným týdnem. 
Ne nadarmo se říká, že láska je slepá a vždy si vás a vaše srdce najde. Já jsem za to neskutečně vděčná, cítím dary, Boží dary, za které děkuji. Moc ráda bych byla více pokorná a Boží sílu a lásku předávala dál.

Zakončím to tím, že DM je vášnivý kytarista a už jen pro jeho podání písně od Karla Kryla Nevidomá dívka, jsem se do něj musela "bezpodmínečně" zamilovat. Byla to taková síla, že mě to až zatlačilo do sedačky. 


A ten jeho krásný, smyslný & šibalský úsměv, když hraje. 

#DM #Thanks #love #truelove #universe 


7 komentářů:

  1. Eri, to je krásný příspěvek plný lásky. Moc držím palce a přeji, ať jsi šťastná.

    OdpovědětVymazat
  2. Eri, moc ti to přeju. A držím palce, ať ti to vydrží jako mně (přes 30 let :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, moc děkuji a tobě přeji, krásný a pohodový víkend. ♥

      Vymazat
  3. To je krásné, moc vám to přeju, Eri. ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Eri,
    to je moc dobře, úplně záříš na těch fotkách!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...