úterý 19. prosince 2023

Adventní kalendář Balea 2023

AHOJ HOLKY,
hlásím se dneska tak trochu z poklusu. V práci panuje naprostý předvánoční "chaos" a standardně řeším milion věcí najednou. Ovšem, moc Tě vítám u dnešního příspěvku, protože nevím, jak jste na tom vy, ale já adventní kalendáře naprosto miluji.♥

Adventní kalendář 2023 may your days be merry and bright jsem dostala od mé milé kolegyně Blanky. Tak trochu mě "donutila" si vybrat dárek, za menší pomoc. 


pestrý výběr s produkty pro péči o tělo
kalendář s 24 překvapeními
v užitečné cestovní velikosti
399Kč
Tak to je popis Balea, skutečně obsahuje 24 okének, produkty jsou v cestovním balení a mají jednotný obal. 
Produkty se neopakují, což velmi chválím a obsahují pouze pečující, tělovou a vlasovou kosmetiku. 
Balea adventní kalendář may your days be merry and bright bude perfektním zpestřením vánočních dnů. Spolu s 24 výrobky si zpříjemníte čekání na Štědrý den. Balení obsahuje 24 výrobků, které dopřejí vašemu tělu příjemnou a cennou péči, a navíc je i díky praktické velikosti můžete využít na cestách. Užijte si předvánoční chvíle se značkou Balea!

Záměrně jsme si vzala kalendář s sebou na chalupu, abych přes prodloužený víkend vše nafotila, vybalila a ideálně vyzkoušela, co bude v mých silách. 
BALEA PEČUJÍCÍ BALZÁM PRO VLASY NAMÁHANE ZIMOU, LÁMAVÉ, 20 ML = nechte krátce působit, poté opláchněte.
BALEA MASKA NA OBLIČEJ S VITAMÍNEM C, 2 X 8 ML (=16 ML) = naneste rovnoměrně na vyčištěný obličej, vynechte oblast kolem očí a úst. Nechte působit 10-15 minut. Zbytky masky odstraňte kosmetickým ubrouskem.
BALEA MASKA NA VLASY NAMÁHANÉ ZIMOU, 20 ML = naneste rovnoměrně na vlhké vlasy od kořínků po konečky. Nechte působit 2-3 minuty, pak důkladně umyjte.


Tělový - sprchový peeling (s pomerančem a bobulemi) a šampon se vždy hodí. Líbí se mi jednotný obal, jak jinak než s vánočním motivem. 

Denní krém, tak ten jsem již začala používat, je lehčí a takový běžný bych řekla, nenadchne - neurazí však má SPF 15. Na sprchový gel s vůní sladkého jablka a třešní, tak na ten voní skvěle. 

V každém okénku na druhé straně kartonku je vždy nějaký "vzkaz", nebo spíš tématické motto. 
Gel na obličej, používám denně, gumička na vlasy bude dobrým dárkem. 
Vlasový olej se sladkou vůní vanilky a karamelu je velmi, velmi příjemný, na konečky vlasů, ideální. Oční krém, tak tady se divím i já, že jsem jej začala používat. 
Pěna do koupele s vůní pomeranče a levandule, je tak na jednu dávku vany, ale určitě se hodí. Zase krém na nohy s vůní čokolády je naprosto skvělej. Hutný, hydratační a krásně hřejivě voňavý. Podívám se, jestli se nedá sehnat i v běžném sortimentu. 
Největší radost jsem měla z políčka posledního a tím je maska na spaní, tu já upotřebím velmi. 
A sprchový gel s vůní mandlí a lískových oříšků je taky moc příjemný, nebo spíš byl. Rychle ze sprchy zmizel. 

Dále jsem v kalendáři našla miniaturu micelární vody, kterou již používám a krémovou masku na vlasy s obnovující efektem. 
Nebo také balzám na rty v tubičce, peeling na ruce a  krém na ruce. 

Sprchový - solný peeling v sypké podobě jsem snad již měla, příliš mi aplikace nešla, ale zkusím ráda znovu. 

Gesichts mask - s vitaminem C v mém oblíbeném balení dou-sáčků jsem již vyzkoušela a je to hydratační a moc příjemná záležitost. 

Příjemné tělové mléko s vanilkou a levandulí se bude hodit jistě na cesty, který budu nejspíš darovat, jelikož na mě jsou tyto mazadla příliš slabá. 
Celkově mohu říct, že jsem si už jen samotné rozbalování užila. Složení kalendáře mi přijde vhodně poskládané, jsou tam produkty na vlasy, dvě masky, olejíček. Produkty do sprchy, do koupele, na tělo, ruce a v neposlední řadě na obličej. Poskládáte z toho celou péči o sebe sama. 

Za cenu krásných 399,- získáte 24 překvapení a 22 miniatur. Žádné zbytečné papírové pilníčky a produkty na nehty, pro člověka, který na nehty chodí pravidelně co tři týdny. 

Super adventní kalendář, nemám tedy letos zatím žádné srovnání, ani nevím jestli si budu nějaký další adventní kalendář pořizovat. 

Kalendář mohu doporučit, kolegyni ještě jednou moc a moc děkuji. Kalendář jsem si velmi užila a nějaká další produkty si budu ještě teprve užívat. 

A co ty říkáš na letošní adventní nabídku? Máš nějaký kalendář? 

Já vlastně ještě jeden již mám, ale to je ten s čaji, adventní čas. 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉


6 komentářů:

  1. Je mi třicet let - každý rok si říkám, že si kalendář už nekoupím... I letos jsem jeden dostala - tentokrát čokoládový od Milky, takže i letos odpočítávám dny do Štědrého dne. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Eri, mám tři čajové adventní kalendáře, jeden s jídlem a jeden rumový (ten máme s manželem napůl).
    U tvého baleáckého kalendáře se mi moc líbí balení, to se opravdu povedlo. Možná si ho příští rok taky koupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, je to i fajn dárek. Taky mám čajový, ale ty tvé jsou top. Krásný den měj. ☺♥

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, já mám letos doma tento a svíčkový od přítele, ale přiznám se, že furt musím si připomínat, abych ty miniatury si nosila do koupelny, co to jde jinak by mi to tu leželo stejně jako vzorky. Svíček mám teď požehnané zásoby, podle mě to ani za zimu vše nevypálím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, tak já miniatury používám asi nejvíc na chalupě a část jsem jich i darovala - se přiznám. Svíček není nikdy dost. Krásné dny. přeji ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

DUBEN - APRIL ☘️🪻

AHOJ HOLKY,  vítám vás a rovnou začnu obrazem, který mi nástěnný kalendář ukazuje a tím je NADĚJE. O jak příhodné a symbolické.  ...