neděle 3. prosince 2023

Oblíbené produkty za říjen 2023

AHOJ HOLKY, 
moc Tě vítám u dnešního článku, který bude o oblíbencím za měsíc ŘÍJEN, což je měsíc, kdy má blog své 9té výročí. Zároveň se velmi omlouvám s jakým zpožděním tento článek vydávám. 🙈🙏😇
V Penny Marketu jsem úplně náhodou objevila tento SUPER 2FÁZOVÝ ODLIČOVAČ make-upu, tedy očního líčení. Odličovač je skvělý, za málo peněz, hodně muziky. 👍Mám se psanou i recenzi, protože tento poměrně nevýrazný produkt si to zaslouží. ☺
Budu pokračovat paralelně ve skin care, séra používám hojně, ráda a na denní bázi. Loreal Revitalift Filler 1,5% Hyaluronic Acid jsem si jednak pořídila sama a pak jej získala díky projektu all2test. 
Sérum SKUTEČNĚ FUNGUJE. Vyhladí, vypne pokožku a zjemní dobré vrásky. Však pozor na řádnou hydrataci. Více v mé recenzi. ☺
Čaje piji celoročně, ale nyní asi mnohem raději. Mám ráda Pu - er - tea, což je zvláštní černý čaj, který nechutná všem. Má specifickou chuť a tento je extra klasa. Velmi kvalitní čínský Pe-er od kamaráda, dovezen přímo z Číny. 
Tyto pantoflíky jsem si úplně neplánovala pořídila u místních vietnamců a jsou super, na doma, nebo i třeba k bazénu by daly vzít. 
Co se týká líčení, tak jsem věrná nové, adoptované kosmetice. Paletkám očních stínů Nars, Hour glass rozjasňovači a Dior super lesklému, také rozjasňovači. Vše kombinuji dohromady a dá se vytvořit několik druhů líčení. Jak výraznější, tak třeba jen běžné nude. Já se nyní snažím vyžívat trochu více tmavší stíny a používat na tužku stín, kdy vytvořím linku, jinak ji prostě neumím. 
Na paletky jsem psala samostatné recenze. ☺

Malé okénko Avonu. Jejich Foot krémy jsou známé svou vysokou mírou hydratace a také jsou velmi oblíbené. Není tomu jinak ani u mě. Tento XXL krém na nožky, na chodidla je naprosto skvělý. Akorát hutný, vysoce vyživující a přitom nemastné konzistence. PROSTĚ PARÁDNÍ PRODUKT, který rovněž popisuji v recenezi. 
Avon - hydratační rtěnka se schimmerem, naprosto dokonalý produkt, alespoň pro mě. Hydratační, velmi příjemná konzistence se na rtech dobře nosí, má i slušnou výdrž a pak ten wau efekt díky chimmeru. Já jsem NADŠENÁ. 

Tak, to by byly moji OBLÍBENCI. A co tebe nejvíc,za poslední měsíc baví?? 

Míč děkuji za Tvou pozornost a přízeň. Měj krásnou, 1Adventni neděli. ❄️🫶

9 komentářů:

  1. Eri, zdravím z postele a přeji krásný začátek adventu.Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Eri, zaujal mne odličovač Today - jestli je levný, tak bych na něm mohla vyzkoušet, jestli mi dvoufázové odličovače pořád ještě vadí. A rtěnka má hezkou barvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, ano ToDay mají pouze 2fázový odličovač. Doporučuji. Krásný mrazivý den. ❄️

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    ten krém na paty z Avonu je nejlepší, zrovna jsem si objednala další balení. Mám nově makeup sérum od Loreal a jsem s ním moc spokojená. Taky jsem si pořídila novou paletku od Too Faced a tu používám fakt ráda.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, vidíš, mám rest, ještě jsem se do toho katalogu nepodívala. O víkendu napravím..👍. Krásný den přeji. ♥

      Vymazat
  4. Ahoj Eri, já si moc oblíbila letošní limitku od Avon Footworks s pomerančem a skořicí. Taky jsem teď kápla na boží vlasovku od Kristin Ess.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...