neděle 10. prosince 2023

#Recenze - skin&body care now

AHOJ HOLKY, 
Přeji krásnou druhou adventní neděli ❄️🤍.

Opět k psaní blogu usedám po týdnu, nějak na to nemám vůbec čas a to správné rozpoložení. Většina věcí má prostě prioritu. No a když by mě psaní blogu zde nedělalo radost, nemá smysl tady trávit čas. 
Ale zpět k tématu. Mám tady dva produkty, které používám každý víkend (vlastně prodloužený víkend), což je polovina týdne, tak jsem si řekla, že recenzi sepíšu. 
Balea - řada Beauty expert, která se vyznačuje tím, že obsahuje aktivní látky. 
Toto je čistící a abrazivní pleťový peeling s AHA a PHA kyselinami. 
Balení se mi moc líbí, jednoduché, ale velmi přehledné. Balení - tuba obsahuje 125ml produktu a cena peelingu se pohybuje okolo 99,- Kč. K dostání samozřejmě v každé DM drogérii. 
Peeling s kyselinami je gelové konzistence, čiré barvy a žádné parfemace. Naprosto nijak nedráždí pokožku, ani oblast okolo očí. Pokožka je vyčištěná, projasněná a připravená na další následnou péči. 
AHA Alfa hydroxykyselina PHA Poly hydroxykyselina. Díky těmto kyselinám gel pěkně vyčistí a odstraní z ní nečistoty a suchá místečka, která mají sklon se odlupovat a nebo poté naopak více mastit. 
I mé suché a stárnoucí pleti vyhovuje používání na denní bázi, dokonce jej někdy používám vícekrát denně, napři po běhání a tak, když se přes den sprchuji .
Skvělý peeling, který neobsahuje tuhé částečky, který je příjemný, výsledek na sebe nenechá dlouho čekat. Určitě jej MOHU VŘELE DOPORUČIT, prakticky pro jakýkoli druh pleti. 
Tělové máslo, nebo spíš tělový krém značky SOL Janeiro BRAZILIAN BUM BUM CREAM, jsem dostala od milé Hani. 
Nevím proč jsem žila v utkvělé představě, že právě tento vyhajpovaný krém voní po banánu. Ne nevoní tak. Proto si mě získal na první ozkoušení, ovonění. 
Voní naprosto LUXUSNĚ, jako nějaký parfém, který ze své pokožky těla cítím dlouho, což mám velmi ráda. 
Krémová konzistence, která se dobře nanáší, rychle se vstřebává, nezanechává žádný film ani povlak. 
Kelímek je to sice malý, cestovní balení, ale stačil mě přesvědčit o svých kvalitách, že si právě nyní objednávám na Sephoře velké balení. 
SOL Janeiro BRAZILIAN BUM BUM CREAM je naprosto fantastický produkt, kterým se ráda hýčkám, jen rychle bývá, už mám jen po dně kalíšku. Ale stačilo i toto cestovní balení, abych se do něj zamilovala. 
Závěrem asi tolik, s oběma produkty jsem extra spokojená, z tělového másla přímo nadšená. 
A co ty, znáš tyto produkty? Máš s nimi zkušenost, nebo o nich uvažuješ?


Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥


8 komentářů:

  1. Produkty neznám, ale od značky Balea už si nikdy nic nekoupím :-) dva produkty mi od ní udělala z pletí a pokožkou takovou neplechu, že už raději nekupuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, chápu, já naštěstí nemívám žádnou negativní reakci na produkty. Krásný začátek prac. týdne přeji. ❄️

      Vymazat
  2. Eri, zaujal mne ten peeling - vůbec jsem si ho v DMku nevšimla. Na tělo preferuji mléka (navíc mám tělových mazadel docela zásobu), tak po nových ani nepokukuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, celá tato Balea řada je vážně povedená. Mám ji na doporučení a sama mohu pochválit. Mají i séra 👍. Přeji krásný začátek prac. týdne. ☺♥

      Vymazat
  3. Produkty neznám. Přeji hezké a poklidné pokračování adventu. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, velký pozdrav do OV. ☺♥ A krásný začátek dalšího adventního týdne. ❄️

      Vymazat
  4. Ahoj Eri, mě Bum Bum krém hrozně vysušil a podráždil opakovaně čili u mě nepochodil. Peeling bych řekla, že nakonec není úplně pro mě. Nevím moc je na pleť nemusím, kdežto na tělo jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to u Tebe Sabi četla, vidíš, já z něj byla vážně nadšená. ☺ Co člověk, to jiný požadavek. ♥ Krásný den kočko.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...